Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita 30 ylittäneitä pikkukakkosta suunnittelevia linjoilla?

Vierailija
05.01.2006 |

Joko on siis yritys käynnissä ja paljonko tulee ikäeroa lapsille, jos tärppää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen syntyi tammikuussa 05 ja ikä oli32v

Toisen LA on heinäkuussa 06 ja ikää on silloin 34v

Vierailija
2/9 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos tulisi raskaaksi, niin ois muksut kahden vuoden ikäerolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lunperinkin oltiin suunnitelta n. 2v ikäeroksi.

Jos kolmatta vielä tehdään niin siihenkin olis suunnitelma että max. 2v ikäeroa edelliseen =)

Vierailija
4/9 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut lapsensa alle 30 v. Tai no yksi taisi täyttää vasta lapsen synnyttyä.

Vierailija
5/9 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse suunnittelen myös pikkukakkosta, itse asiassa yritys on ollut päällä syyskuusta mutta tuloksetta. täytin vast' ikään 20.

näinhän se on että vanhempana suurin osa ihmisistä lapset " tekee" .

lapseni oli viikonlopun sairaalassa ja kanneskeltuani keskiyöllä kolmisen tuntia karjuvaa lasta ympäri huonetta, itsekin sairaana ja kovassa kuumeessa, tulin siihen tulokseen etten jaksaisi tätä päivääkään vanhempana. siispä toivon teille onnea ja jaksamista, sitä tarvitaan ikään katsomatta!

Vierailija
6/9 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä taas mietin etten olis tätä kyllä viikkoa kaumpaa jaksanut/viitsinyt parikymppisenä =))))

Ei muutakuin liehuin harastuksissa, tansseissa, bileissa, ja vaihdoin miestä kuinm sukkaa.......

Ja tänään ajattelen, ettei huvittaisi tämä kotiäidin rooli ellei olis niin ihanan pitkää ja täysillä elettyä nuoruutta takana vaan haikailisin joka päivä täältä kotoa varmasti johonkin muualle.......

Vierailija
7/9 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ensisynnyttäjien keski-ikä on pääkaupunkiseudulla liki 29 vuotta ja muuallakin maassa 28, niin ei niitä kovin paljon alle 30-vuotiaita pikkukakkosen yrittäjiä voi olla...

Vierailija
8/9 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen luonteesta ne nuo asiat on kiinni eikä iästä. ei kaikki parikymppiset vaihda miestä kuin sukkaa eivätkä juo kuin sienet.

itse olen naimisissa enkä käy baareissa enkä itse asiassa yhtään missään, mitä nyt joskus leffassa ja syömässä miehen kanssa.

kärsivällisyydestäni jaksamiseni ei ole kiinni, vaan siitä, että kun useamman yön valvoo niin fysiikka alkaa jo pettää, ei hermot. kai jokainen äiti tietää sen tunteen kun kroppa ei enää jaksa ja ei enää edes ymmärrä mikä päivä on, paljonko kello yms. kun ei ole saanut nukkua... ei siinä mistään kärsivällisyydestä ole kyse ;D

kärsivällisyyttä tarvitaan sitten kun lapsi pyytää 1579:ttä kertaa lukemaan saman puppe-kirjan ja itse haluaisi jo polttaa roviolla ko. teoksen :)

-9-

Vierailija
9/9 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne, jotka itse liehuivat parikymppisenä baareissa eivät voi ymmärtää sitä että kaikki ei sitä tee...

-9-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme