Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###SYYSKEIJUT TORSTAIHIN###

05.01.2006 |

Huomenta!

Ei tainnut vielä olla meille pinoa, joten olkaa hyvät! Joku tietysti tekee samaan aikaan, mutta kopsaillaan sitten ;)

Tämmösiä tänään mietin: Eilen tuli kutsu työkaverin syntymäpäiväjuhlille, tiedän että viiniä ja boolia löytyy. Ja toisaalta olisi ihan kiva vähän oottaakkin kun poikakin on menossa mummolaan yöksi. Se vaan tässä mietityttää että kun meinasin testata 15 pv ja juhlat ovat 14pv, eli siis 15 pv menkat olisivat myöhässä(toivotaan) 2 pv normaalin kierron mukaan ja viime kierron mukaan pitäisi alkaa sinä päivänä. Että mitähän sitä tekisi? Eihän se testi vielä edes välttämättä näytä oikeaa tulosta ja eikö sitä niin sanota että kun ei tiedä ni ei voi vahingoittaa?

Tulipa sepustus. Taidan tästä lähteä tonkimaan aleja ennen töihin menoa.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille keijuille!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan pikaisesti tulin pinoutumaan, kun en uskalla oikein surffailla tuon tietoturva-aukon takia...

Täällä kp 28/31-33, menkkoja ei näy eikä tietysti vielä ole sellaisia tuntemuksiakaan. Vaikka ei niitä muitakaan oireita sen kummemmin ole.

Mutta siis kirpeää pakkas-torstaita Keijuille! Ensi tiistaihin pakko vähentää palstailua ennenkuin se päivitys tulee...

-himppu-

Vierailija
2/20 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caleo: Itse en kyllä pystyisi olla testaamatta ennen juhliin lähtöä. Itsellä oli kesällä sama tilanne, häihin mentiin ja kp oli 26/27, testasin silloin haalean plussan, joka sittenmmin vahvistui, mutta meni kesken...

Täällä vähän mieli matalalla. Tämä kierto kun sovittiin miehen kans että yritetään tosissaan, siis tehdä vauvaa. Ok onnistuttiin, mut taidettiin aloittaa liian aikaisin... Eilen oli ovis, eikä mitenkään saatu aikaiseksi/jaksettu illalla miehen kotiin tulon jälkeen enää pupuilla :( Hö ja pöh! Toivotaan että kp11 aamulla matkaan lähetetyt simpat, tai yksi sellainen, onnistuu!!! Ja jos tänään vielä saisi matkaan... Varmuuden vuoksi. Miten se nyt näin matalaksi laittaa, jos ei just ovispäivään osuttu?! Esikoisesta pupuiltiin kp 11, joten jospa toimis nytkin.

[color=lime]Kirpakkaa pakkaspäivää Keijuille!! Olikos tälle päivälle testaajia? Iloisia uutisia odotellen ♥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kummempaa. PLUSSAUUTISIA ODOTELLESSA.

Itsellä menossa kp 23/26. Yksi aconin testi odottelee kaapissa. Tod.näk. testailen sunnuntaina, vaikka silloin vasta 26/26 ja mahdollisesta oviksesta 12 päivää.

PLUSSATUULIA ~~~~

Vierailija
4/20 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selmiina! Älähän lannistu, sehän tietää vaan suurempaa mahdollisuutta saada tyttö, jos pupuilu ei oo ajoittunut just h-hetkeen! =D Eihän ne simpat hetkessä luovuta, älä siis sinäkään! ;)

Mulla tänään menossa kp 14/34 ja viimeksi ovis oli kp 20 ja lupaavalta vaikuttaa, koska vieläkään ei tullu tikkuun ees haamua. Muistaakseni mulla on aiemminkin kestäny useemman päivän nuo miltei yhtä paksutkin viivat ennenkuin on selkee plussa. Joten toivo pysyy yllä!

Mähän periaatteessa kuulusin oletetun oviksen mukaan jo lokakuisiin, mutta elän menkkojen mukaan niinkuin neuvolassakin kuitenkin tekisivät, jos niin pitkälle päästään. Onneks on meitä muutama loppukuun tuskailijakin!

Hirmusti onnea kaikille testaajille, nyt pitää kyllä sen plussa-aallon vihdoin ja viimein alkaa oikein ryminällä!

Vierailija
5/20 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odottelen kiltisti lauantaihin ennen kuin testaan uudestaan. kp 31/28.

piipaa: Mun tuli mieleen että mullahan on saattanut käydä samalla tavalla sen oviksen kanssa. Kp 14 tuli minusta suunnilleen yhtä paksut viivat (testiviiva oli ehkä hieman haaleampi), ja kp 20 tuntui menkkamaista jomotusta. Olisikohan se ollut ovis, kuitenkin? En nimittäin enää testannut ovista tuon kp 14 jälkeen. Pupuilimme kp 14 ja 19. Jos ovis oli tosiaan vasta kp 20, niin sittenhän mulla ei vielä pitäisikään olla tätiä - se selittäisi negatiiviset testitkin. Vai onko tämä vain arvailua? Jelppikää pliis!

Vierailija
6/20 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT on kp 31/28 eikä lauantaina jolloin olisi kp 33.

Vierailija
7/20 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ollu ees tasan yhtäpaksut viivat tikuissa kp 14 niin mä veikkaan, että sun ovis ois ollu kp15 ja kp 20 kipuilu ois ollu kiinnittymiskipua.

Ja kaikillahan ei testit heti plussaa näytä joten kyllä mä löisin rahani likoon sen puoleen, että lauantaina ilmestyy kaks viivaa tikkuun! =D

Vierailija
8/20 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on sitten ärsyttänyt kaikki.... ja tietysti tuo helposti ärsyyntyminen on mulle menkkaoire :P pysy pysy täti pois... *hätistelee pois niskastaan*

kp23/ 28(30-31) ...

Esikoisen alkuun saamisen aikoihin kierto oli mitä saattui (yleensä yli 30-38 jopa kerran 42) ja näytää noiden vanhojen kalenterimerkintöjen mukaan kierto olleen noin 35.

Oviksen olen merkinnyt vasta kp17. Ja positiivisen testin tein kp36.

Puuhailtu näköjään ollaan kp16 ja kp18 :D ( Kaikkesta sitä on pitänyt kirjaa :D ) Mitähän yritän sanoa, kait sitä että se ovis voi tosiaan olla myöhemminkin.

Nyt on kyllä sinänsä ihana juttu, että tuo kierto on säännöllinen. Heti kun menen sanomaan niin tekee poikkeuksen. Kait tuolla perinteisellä 28 kierrolla on paremmat mahdollisuudet raskautua? Esikoisen saaminen oli pitkällinen prosessi.

Eipä tässä nyt muuta

Vierailija
9/20 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana! Pitkästä aikaa päivä paistaa risukasaan :)

Kävin ostamassa aamulla apteekin oman raskaustestin. Se kun näytti esikoisen kohdalla plussaa, eli täytyy fiilistellä! Mä olen ihan varma että acon ei vaan toimi mun pissasta ;) Mulla on vielä lisäksi kaksi aconia, eli testejä kyllä riittää. Viimeistään sunnuntaina plussaan, sen vannon :D

Mukavaa loppiaista kaikille!

Vierailija
10/20 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa käydessä pongasinkin taas ovislimaa! Jee, se ei olekaan vielä ohi! Eli tänä iltana on taas mukavaa ohjelmaa tiedossa ;D Ja selasin tuossa kalenteria, niin mulla lähes aina ovis ollut kp 13, eikä kp12 niin kuin muistelin. Ja tänään siis kp13/27. Selasinpa parin vuoden takaista kalenteria esikoisen yritysajoilta. Silloinkin ovis oli kp 13, ja puuhastelua ainoastaan kp 11. Jep... Meneeköhän tämä touhu jo vähän överiks mulla?!

Piipaa: Koskas se sun miehus palaakaan kotiin? Toivottavasti osuis teilläkin ovis sopivaan kohtaan!

Ja piinailijoille valtavasti tsemppiä! Täällä ollaan hengessä mukana!

T. innostunut, tuskastunut, vauvakuumeessa kipuileva Selmiina

Vierailija
11/20 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppa: Säteiden puolella joku oli plussannut vasta kun menkat olivat pari viikkoa myöhässä, sitä ennen negaa. Eli toivoa on kun kerta tätiäkää ei näy. Mä uskon sun plussaan!

Selmiinalle mukavia petihetkiä!

Ibe: koska aiot testata? Mun tekis mieli testata sunnuntaina ja silloin olis kp27/28-30, mutta en tiedä uskallanko....

Villis

kp 24/28-30

Vierailija
12/20 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... joo, siis kaapatkoon kuka tahansa mun koneen, enhän mä malta pois pysyä ;) !

Villis ja Sofi (ja oliko vielä Eppakin?): mä aion testata sunnuntaina, kp silloin 31/31-33. Ja ellei tosiaan plussaa siitä tule, niin sitten testaan ensi viikolla uudelleen, mikäli vielä aihetta bd

En jaksa stressata, jos ei tule + ja täti kylään, niin sitten koitetaan lokamasuissa uudella onnella :o) !

Eppa: älä tosiaan vielä luovuta, niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy! +++-säteitä myös sinne!

Nyt viemään koiraa ulos... Moip!

-h-

Vierailija
13/20 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina ukkeli tulee ja onneks kaikki ovislaskurit näyttää ovista vasta ke tai to. Aattelin, että jos tikut ei näytä oikeeta plussaa ennen maanantaita niin kaikki mahikset säilyy hyvinä, meneehän siitä tikkuplussastakin yleensä se noin 24-48 tuntia ennen irtoomista. Ja varoiks yritän lohdutella itseäni, että maaanantaina talletetut simpat voivat elää jopa viikon vaikka usein kai ei näin käy, mutta koska se ei oo mahdotonta niin tällä itseäni lohduttelen, jos tikut näyttää plussaa aiemmin.

Niin, että överiks on menny jo täälläkin ja pahemman kerran! =D

Vierailija
14/20 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa...laskin juuri että kp on nyt 21/28-30.. kohtahan sitä pääsee testaamaan. Jonkinlaisia oireita on ollut tai sitten ne johtuvat väsymyksestä. Töitä olen paiskinut vähän liiaksikin asti.

Frodo ja joku muukin oli testannut plussaa joskus alkuviikosta!! PAljon onnea heille ja toivottavasti perästä kuuluu ;D

Jännä juttu miten itselle kehittyy hienoinen paniikki kun toiset saavat plussia ja itse yrittää tähdätä myös tiettyyn kuukauteen malttamattona...mutta luulenpa että kohta puoliin siirryn loka-kuumeilijoihin.

Jos tässä ennen viidettätoista päivää tärppää, niin vauva olisi minulle 27-v. syntymäpäivä lahja :) laskettu aika olisi samalla päivällä. Tosin nämä kaksi edellistä lasta syntyivät yliaikaisena, niin olisi suuri todennäköisyys että tämäkin syntyisi vasta la jälkeen. Mitäpä noita vielä miettimään ;)

Jaahas, nyt pitää mennä silittämään lakanoita ja siivoilemaan muutenkin. Huomenna äitini tulee meille viikonloppua viettämään!

plussatuulia kaikille!!

*tiitiäinen79*

Vierailija
15/20 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaamani testit saapui tänään ja pitihän niitä heti kokeilla (kp34/?). Tiedä sitten, oliko testissä vikaa vai mikä, mutta kyllä siihen kaksi viivaa piirtyi ;) En voi uskoa todeksi, kun tässä nyt on puuhasteltu ilman ehkäisyä jo melkein vuosi ilman minkäänlaista tulosta ja tuntuu, että tässä kierrossa on peittoa heiluteltu tosi laiskasti... No, mutta eihän se tarvitse kun sen kerran, jos on osuakseen :)

Juu, mutta ruuanlaittoon, mikäli tältä järkytykseltäni kykenen. Oikeesti en pysty ajattelemaan mitään järkevää, olen niin iloinen.

Laitan ylimääräiset plussasäteet jakoon.

Jossu ja Viivis 4+6 (?) + esikoinen Sara 1,5 v

Vierailija
16/20 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea plussista!

Eppa: mul taitaa olla se sama pk31/? En millään voi uskoa et se 24pvän vuoto oli täti. Eikä vieläkään tätiä täälläkään. Suussa edelleen se sama paska maku. Testaan viikon päästä uudelleen jos aihetta.

Nyt ei raksuta yläpäässä, en saa mitään aikaiseksi. Palaillaan ja paljon ++++++++:sia!!

Vierailija
17/20 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä idiootti täällä kadotti sepustuksensa äsken..

Kp 24 ja maha nippailee/kipuilee edelleen ja nännit kutiaa. 1 testi jäljellä kaapissa ja kauheesti polttelee jo, vaikka olis parempi odottaa ainakin sunnuntaihin, silloin olikin jo monta testaajaa! Mutta huomenna olis mulla 14vrk oviksesta, jos se oli sillon kp11. Tosin siinä ei oo mitään varmaa onko koko ovulaatiota ollut, kunnen oo tottunut sitä ikinä bongailemaan. ...Tajusin just että huomenna saattais myös olla täti-päivä. voi jee.

-Jeanel-

Vierailija
18/20 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottelen lopullista lähtöä lokakuisiin... :-(

Tänään tullut taas pyyhkiessä vaaleahkon punaista valkovuotoa paperiin.

Kun nyt mietin asiaa tarkemmin niin ei tämä mitään erikoista ole. Ennenkin on ennen tädin tuloa tullut ihan pieni punainen viiru tai vastaava paperiin jo hyvissä ajoin. Nytkin siis 23/28-30 eikä koskaan ole kirto ollut lyhyempi kuin tuo 28. Voi olla että aamulla teen kuitenkin testin varmuuden vuoksi kun sitten lähdemme juhlimaan. Nega 99,9% varmuudella, mutta onpahan sit jatkossakin sama mukava tavoite elikkäs vielä se yksi pienen pieni maha-asukki.

Plussa onnea muille! Eppa ainakin testaa vielä plussaa! :-)

babyunelma

Vierailija
19/20 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ihan hirveesti plussaonnea ja pupuiluintoa!!!!! Toivottavasti mahd. moni pääsisi keijujen matkaan =)

-frodo, tyttö 1v 3kk ja salamatkustaja rv 5+1-

Vierailija
20/20 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Piipaan ja Selmiinan kanssa suurin piirtein samoissa mennään. Nyt mulla on kp 15/30-34. Mutta ei ollut ovistikussa vielä kuin yksi viiva. Mutta mukavasti voisi ovis osua viikonloppuun, kun silloin jaksaa paremmin keskittyä sänkyhommiin tai oli ovis tai ei, niin otetaan ennakkoon vähän harjoittelua. Arki menee niin huidellen ohi, että ei ehdi asiaa sitten miettiä ja voi vaikka unohtaa koko ovisjutunkin.

Ajattelin jo, että olen keijujen viimeinen oviksenmetsästäjä, mutta katsotaan piipaan kanssa, kumpi meistä vetää viimeisen korren. :) Eiköhän sitä sitten oteta loput käyttämättömät ilmassa leijuvat plussasäteet meidän käyttöön, vai mitä?

Mutta onnea plussaa toivoville, varsinkin ensi sunnuntai olkoon oikein onnekas päivä. Siinä näytti niin moni aikovan testailla.