Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille syntyy ensi syksynä yhdeksäs lapsi!!!

Vierailija
05.01.2006 |

Tulipahan ihanana yllätyksenä tämäkin. Me olimme kyllä jo sopineet että lapsi luku on nyt täys,muttei sitten kuitenkaan.

Kyllähän tähän kaaokseen vielä yksi mahtuu:)

Onko täällä muita oikeasti ison perheen omaavia naisia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kuitenkin!

Vierailija
2/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea teille ja kestämistä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ehkäisyä ollaan käytetty:)

Enkä ole mikään superäiti todellakaan. En ikinä edes halunnut näin isoa perhettä,mutta niin se vain on tullut pikkuhiljaa tehdessä:)

Vierailija
4/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Jos olet pärjännyt 8-lla, niin varmaan se yhdeksäskin menee:)

Onko sulla ikinä tullut sellaista ongelmaa, kuin että, mihin kaikki vaatteet mahtuu ja tavarat? Minulla 3 lasta ja nyt hukun jo siihen tavaramäärään.

Ois kivaa saada vähän ohjeita, miten saada kaikki mahtumaan.

Vierailija
5/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme vain tehneet näin pikku hiljaa 26 vuoden aikana:)

No voinhan kertoa tarkemmikin iät kun eiköhän kaikki tutut jo tunnista jos ovat tunnistaakseen,terkut vain kaikille:)

Juu siis.. Meillä vanhin on jo 26 vuotias,sitten järjestäen tulee kaksoset 23v,22v,toiset kaksoset 9v,6v ja 4v.

Että helppoahan tässä jo nyt on kun neljä kahdeksasta asuu pois kotoa. Vaikka ovathan nuo jatkuvalla syötöllä kotona syömässä tai muuten vain oleskelemassa.

Itse olen 42 vuotias. Olen aikaisin aloittanut tämän lastenteon,mutta onneksi kaikki on mennyt hyvin.

Meillä tilan puutteet on ratkaistu rakentamalla hyllyjä lattiasta kattoon ja vähän sänkyjenkin alle. Tosin,meillä on isot lämpimät varastotilat,joten olen aina saanut mahtumaan pienet ja suuret vaatteet sinne odottelemaan seuraavaa käyttäjää. Kuopuksen jälkeen annoin kyllä kaikki vaatteet jo pois,koska tarkoitus ei ollut enään tehdä lapsia,mutta toisin kävi. Toisaalta on ihan kiva aloittaa kaikki taas alusta.

Vierailija
6/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vasta viisi, enemmänkin olisin voinut haluta, mutta kun on jouduttu sektoimaan, ei kohtu kestä.

Vierailija
7/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki saman iskän kanssa?

t. vasta 4:n äiti

Vierailija
8/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulenpa että kovin moni ei enää onnittele 9. lapsesta, joten minä onnittelen siitäkin edestä.

Onnea todella paljon ja jaksamista!

Vierailija
9/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on ihan saman miehen kanssa tehty,onneksi. Vaikka jo jossain vaiheessa oli ero lähellä,niin kaikesta on selvitty:)

ap

Vierailija
10/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilen viidennestä, saa nyt nähdä, pästäänkö tositoimiin asti

Vierailija
11/11 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla " vain" kolme lasta ja on tässäkin jo hommaa että arki sujuu. Olisin ehkä halunnut vielä yhden lapsen mutta ikä tuli vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän