Rattiraivo
Oletko kokenut tai itse harrastat sitä? Minkälaisia tilanteet on ollut?
Kommentit (37)
Rattiraivo, laturaivo, fillariraivo - onkohan noissa kaikissa kolmessa mahdollisesti samoja henkilöitä, jotka noita harrastaa? Vai onko enemmän niin, että tietyt harrastaa laturaivoa vain etc..?
Vierailija kirjoitti:
Itse ammatikseni ajavana kyrsii alinopeutta ajavat vätykset Laitan kattopitkät päälle Jopas alkaa vauhtia tulla Kjäh Kjäh
No onpa fiksuu käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Itse ammatikseni ajavana kyrsii alinopeutta ajavat vätykset Laitan kattopitkät päälle Jopas alkaa vauhtia tulla Kjäh Kjäh
Etkö osaa ohittaa?
Vierailija kirjoitti:
Rattiraivo, laturaivo, fillariraivo - onkohan noissa kaikissa kolmessa mahdollisesti samoja henkilöitä, jotka noita harrastaa? Vai onko enemmän niin, että tietyt harrastaa laturaivoa vain etc..?
Uintiraivo, mitä kaikkea näitä muita löytyykään?
Äidillä on lievä raivo joka on ainoastaan pelkkää kiroilua.
"perkeleen rekka" yms vastaavia
Isällä sen sijaan on parempi pinna
Kerran yks auto kiilas mut melkein ojaan kun se kaista loppui ja oli pakko päästä mun eteen.
Seuraavissa valoissa tööttäsin ja näytin sille keskisormea. Se nousi autosta ja tuli repimään mun autonovea, löi vielä lasiin nyrkillä ja sitten nousi bemariinsa ja kaasutteli hulluna pois paikalta.
Tärisin pösössäni!
Erään kerran taas olin lähdössä parkkipaikalta ja puhuin samalla puhelimessa. Mun vierelle ajoi auto ja tööttäsi, ukko siellä auton sisällä näytti kädellä eleen kuin puhuisi puhelimessa ja samalla pyöritteli päätänsä.
Mulla oli huono päivä ja avasin ikkunan ja rupesin huutamaan ja solvaamaan sitä ukkoa, räkä vaan lensi mun suusta.
Ukko säikähti, lähti ooppelillaan kauheeta vauhtia pakoon. Kai se luuli että tälläinen pikkuinen nainen on hyvä kiusattava?!
Mulla oli silloin itsellä bemari alla, en mä tiedä, kai se merkki jotenkin vaikuttaa sit?
Mut siis kyllä mä välillä rattiraivoon, sitä vaan voi joutua ei niin kivoihin tilanteisiin välillä.
Oletko ohituskaistan tulppa?
Tee nopea testi.
Jos tunnistat itsesi yhdestäkin seuraavista väittämistä, olet todennäköisesti tieliikenteen tulppa.
Suosittelemme pikaista asennemuutosta tai vaihtoehtoisesti hakeutumista hoitoon.
Minulla on oikeus ajaa ohituskaistalla haluamaani nopeutta, riippumatta muista autoilijoista.
Ohitan vakionopeussäätimellä, jonka nopeus on vain hieman suurempi kuin ohitettavan auton.
Huomaan taakseni kertyneen jonon mutta en tee asialle mitään.
Tunnen mielihyvää opettaessani muita kuljettajia.
En seuraa taustapeilistä, mitä muu liikenne tekee.
Puhun puhelimessa tai tekstaan, joten en voi keskittyä ajamiseen.
Minusta on mukavaa ajaa muiden edessä, vaikka hitaammin.
En ole kuullutkaan niin sanotusta joustavasta liikenteestä.
En väistä edes silloin, kun takana tuleva autoilija vilauttaa valoja ystävällisesti.
Olen iäkäs kuljettaja, enkä ole ihan varma missä mennään ajokortin sain jatkoajalle kolmannen lääkärin lausunnolla.
Olen niin sanottu kotipoliisi ja valvon liikennettä omalla tavallani.
Ajokortin saaminen voisi vaatia psykologikäynnin, että onko henkilö tarpeeksi tasapainoinen ajamaan autolla. Sitten sama vaikka 2 vuoden välein.
Juuri viikonloppuna joku tuli ajamaan parin sentin päähän, ja kun sille yritti antaa tilaa ohittaa, niin ei lähtenyt. Tuollainen on kyllä tahallista kiusantekoa.
Avaan kylmän viileästi oven. Nousen päättäväisellä sukelluksella ulos ajoneuvosta, vain takinliepeet lehahtaa. Riisun sormesta ouran ja kultaketjun samalla sulavalla liikkeellä ranteesta. Katson niitä hetken kaihoisasti ja vippaan etupenkille. Otan pari nyrkkeilyllistä hypähdystä auton edessä ja pyörittelen käsiä ja lämmittelen nopeasti lantion lambada- tyylisin pyörähdyksin. Puvun housut on piukat pakaroiden kohdalta(budoperse). Kuin ei mitään, niin nappasen jalan kohtisuoraan taivaalle ja nahkakengän pohjat tervehtii aurinkoa. Otan nopeita loikkia ja isken ilmaan jabeja ja teen pienen kieropotkun näpsäkästi ilmaan, pyörittelen kärsimättömänä niskoja leuka uhmakkaasti pystyssä ja käsimerkein houkuttelen sua tielle, mut sä kuvaat vaan ja hirnut hampaat irvessä kopissas, ovet lapsilukossa. Ehkä niin on hyvä. Kotona on hyvä ennnen unia katsella videota ja ehkä oppia jotain teiden ritareista.
Vierailija kirjoitti:
Avaan kylmän viileästi oven. Nousen päättäväisellä sukelluksella ulos ajoneuvosta, vain takinliepeet lehahtaa. Riisun sormesta ouran ja kultaketjun samalla sulavalla liikkeellä ranteesta. Katson niitä hetken kaihoisasti ja vippaan etupenkille. Otan pari nyrkkeilyllistä hypähdystä auton edessä ja pyörittelen käsiä ja lämmittelen nopeasti lantion lambada- tyylisin pyörähdyksin. Puvun housut on piukat pakaroiden kohdalta(budoperse). Kuin ei mitään, niin nappasen jalan kohtisuoraan taivaalle ja nahkakengän pohjat tervehtii aurinkoa. Otan nopeita loikkia ja isken ilmaan jabeja ja teen pienen kieropotkun näpsäkästi ilmaan, pyörittelen kärsimättömänä niskoja leuka uhmakkaasti pystyssä ja käsimerkein houkuttelen sua tielle, mut sä kuvaat vaan ja hirnut hampaat irvessä kopissas, ovet lapsilukossa. Ehkä niin on hyvä. Kotona on hyvä ennnen unia katsella videota ja ehkä oppia jotain teiden ritareista.
Nyt oli kyllä niin sekavaa, etten tiedä, pitäisikö sanoa, että vain otetut lääkkeet auttavat vai korkki kiinni...
Ajan aika ripeästi. Toisinsanoen välillä aiheutan itse rattiraivoa. 2 x kokenut pahemman tilanteen. .1 kerralla kaveri tuli liikennevaloissa repimään mua autosta ulos, nousin ja sain itse maksaa korvauksia.
Toisen kerran kaveri törmäsi tahallaan autooni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaan kylmän viileästi oven. Nousen päättäväisellä sukelluksella ulos ajoneuvosta, vain takinliepeet lehahtaa. Riisun sormesta ouran ja kultaketjun samalla sulavalla liikkeellä ranteesta. Katson niitä hetken kaihoisasti ja vippaan etupenkille. Otan pari nyrkkeilyllistä hypähdystä auton edessä ja pyörittelen käsiä ja lämmittelen nopeasti lantion lambada- tyylisin pyörähdyksin. Puvun housut on piukat pakaroiden kohdalta(budoperse). Kuin ei mitään, niin nappasen jalan kohtisuoraan taivaalle ja nahkakengän pohjat tervehtii aurinkoa. Otan nopeita loikkia ja isken ilmaan jabeja ja teen pienen kieropotkun näpsäkästi ilmaan, pyörittelen kärsimättömänä niskoja leuka uhmakkaasti pystyssä ja käsimerkein houkuttelen sua tielle, mut sä kuvaat vaan ja hirnut hampaat irvessä kopissas, ovet lapsilukossa. Ehkä niin on hyvä. Kotona on hyvä ennnen unia katsella videota ja ehkä oppia jotain teiden ritareist
Monilla on kova uho mutta ei uskalleta tulla ulos autosta katsomaan kuka on oikeassa ja puolustaa kunniaansa. James Bond puolusti aina kunniaansa miehekkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Oliko autinkolasit silmillä? Sininen tyköistuva puku ja ruskeat parintonnin nahkakengät? Mersupersu?