TAYS:n tutustumiskäynti
Kertokaapas joilla kokemusta on että mitä tuo TAYS:n tutustumiskäynti pitää sisällään? Olen ymmärtänyt, että siellä on joka viikko(?) joku sellainen tutustumiskäynti mihin ei tarvi ilmoittautua. Kun me tässä ollaan vielä kahdn vaiheilla mennäänkö synnytysvalmennukseen vai pelkälle tutustumiskäynnille...
[color=red]pikku-milli & paco 23+5[/color]
Kommentit (3)
Osallistuimme kumpaankin valmennukseen ja oli niistä hyötyäkin, mutta mun mielestä ei kauheasti menetä jos ne jää väliin. Kätilö puhui kyllä asiaa ja hyvin, mutta kolmen tunnin kesto per kerta oli liikaa. Asiat olisi mielestäni helposti saanut puristettua puoleen tuosta.
KL
Meillä on sen valmennuksen kanssa sekin, että itse juuri istuin koulussa synnytysopin kurssin enkä koe tarpeelliseksi valmennukseen mennä. Todennäköisesti päädytään nyt menemään vaan tuonne tutustumiskäynnille, että tiedetään edes mistä ovesta mennään =D eiköhän se synnytys sitten mene omalla painollaan niin kuin on mennäkseen...
Niin, vuonna 03 Tays:in tutustumiseen kuului ensin videon pätkä siitä mitä tapahtuu kun tullaan sairaalaan. Siitä jäi päälimäisena mieleeni 5-10min pätkä siitä kuinka näytettiin epiduraalin laittoa, joka sai aikaiseksi sen että vieressäni istuva tuleva isä (ei omani=)) oli pyörtyä, vaan onneksi oli apu lähellä. Sen jälkeen kävimme osastolla ja näimme hoitohuoneessa muutamia vaaveja valohoidossa. Siinä se sitten olikin. No, ulkopaikkakuntalaisena, varsinkin miehelle, oli helpottavaa nähdä se että mistä ovesta tullaan sisään ja mistä saa suojavaatteet, mutta....No, kyllä siellä nyt kävi, mutta ei siitä kamalasti irronnut mitään, mun mielestä.
H-R