Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka yrittäneet vauvaa yli puoli vuotta?

Vierailija
04.01.2006 |

Meille tuli juuri puoli vuotta täyteen ehkäisyn poisjättämisestä. Toivottavasti ei tarvi enää kauaa sitä plussaa odotella :)!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

11kk eikä kummassakaan mitään vikaa, ei vain tärpännyt. Nyt muksu on 10 kuukautta vanha =)

Kannattaa koettaa unohtaa se " yrittäminen" ja touhuilla ilman stressiä, tiedän vaikeeta on ;)

Jaksuja ja voimia!

Vierailija
2/7 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Km:sta meni vuosi, jolloin päätimme, että hyvä on, annetaan olla kesän yli. Syksyllä sitten lääkäriin, pidetään kesäloma. Loppukesästä lähdettiin reissuun ja olo oli ihan kamala, olin varma, että minulla on vähintään syöpä. Asuntomessuilla oltiin yksi päivä ja minusta tuntui, että minä kuolen sinne, minulla oli niin paha olo. Kotiin mennessä pälkähti päähän, että jospa olenkin raskaana. Miehelle ajatus oli tullut jo siellä messuilla. Tuloksena oli sitten nyt jo 1v8kk tyttö, maailman rakkain asia=)!

Vierailija
4/7 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritettiin 1,5 vuotta ennekun meillä tärppäs.Nyt on jo 4 vuotias.Toista ollaan yritetty myös jo vuoden kohta eikä millään tärppää.

Vierailija
5/7 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta yritystä ja kaikki hoidot käyty läpi, eli tuskinpa tärppää täälläkään... : ,(

Vierailija
6/7 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaa kuulunut. Monta kuukautta lie aikaa?? En jaksa enää edes laskea.

Vierailija
7/7 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt keväällä häämöttää IVF.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi