sektio ei ole synnytys
Kommentit (26)
Eikä siinäkään kivuilta vältytä niinkuin alatiesynnyttäjät aina vaan jaksaa väittää..
jos fliseet pesussa niin golispaita ja puutkathousut!!
muuten et ole synnyttänyt!!
Ja naapurin lapsia ei oo olemassakaan kun ne on laitettu alulle inceminaatiolla
Ties kenen lapsia siellä omanaan pitävät!
Moinen luonnoton leikkaushaava. Hmph. Vain äiti, jonka peräpää on revennyt luonnonmukaisesti persaukkoon asti voi rakastaa lastaan normaalisti.
Jaksatte, aikuiset ihmiset.....Flop
kyllä, jos on vaatteena fliitsikolitsi. muuten ei.
että rouva vois vaan pieraista lapsensa ulos.Epiduraalissa tietenkin.Ei ole synnyttänyt.
Se vauva on sitten otettu pois siitä eppariviillosta. Ei. Synnytys.
niin ei tarvitse tulla tänne itkemään että olisi muka hyvä äiti!
Äläkää ny viittikö, pus kii vaan.
lailla kieltää sairaaloissa.Turhaan siellä makaavat yhteiskunnan varoilla kun kuitenkin itse synnyttävät. Kotiin vaan ja jos jotakin sattuu, se on luonnonvalinta.
tottahan se on ettei sektio-äiti ole SYNNYTTÄNYT. Silti hän on ÄITI ja rakastaa lastaan ihan normaalisti jne.
vaikka vauva syntyi sektiolla? Ja miksi Kelan papereissa lukee SYNTYMÄPÄIVÄ?
normaalisti koska ei ole joutunut kärsimään tarvittavaa määrää! Olen monen monituista kertaa pyytänyt kansanedustajia muuttamaan äitienpäivä Alatiesynnyttäneiden Äitien Päiväksi. Sitten jossain huomaamattomassa paikassa vaikka jouluaatonaattona voisi olla naisten-joilla-on-sektiolla-otettu-vauva-pois-vatsasta-päivä. Ja sekään ei kyllä minusta vielä riitä kompensoimaan! Kyllä, tarvitaan Tikkiperä-diploomi, jonka asiallisesti alatiesynnyttänyt voi laittaa olohuoneen seinälle, ettei kennekään jäisi mitään epäselvää.
erehdyksen. Sehän kuuluu olla segdiosairaala ja segdiopäivä.
Vierailija:
vaikka vauva syntyi sektiolla? Ja miksi Kelan papereissa lukee SYNTYMÄPÄIVÄ?
johan järkikin sen sanoo!!
voit viettää lapsen ulosleikkauspäivää, syntymäpäivä se ei ole! ei vaikka vaatteet olisikin fliisigolitsit!
Erinomainen ajatus tuo äitienpäivän nimen muuttaminen. Minua on henkilökohtaisesti nimittäin jo pidemmän aikaa ärsyttänyt, että sektioäidit viettävät mukamas äitienpäivää kuin olisivat mukamas tuskalla ja hiellä synnyttäneet. Minun mielestäni myös oma päivä sektioäideille, mutta ei tietenkään sitä liputuspäiväksi!
Onpas onpas onpas. Sektio rulaa! Sektio on paras tapa synnyttää!!!!!!!!!