Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vauvan perätilasta..

04.01.2006 |

Mulla on todennäköisesti edessä sektio, koska vauva on perätilassa, viikkoja nyt 36+3. Oman terveydentilani takia vauvaa ei kuulemma yritetä kääntää vaan sovitaan seuraavassa ultrassa sektioaika jos ei vauva ole itse kääntynyt. Onko mulla vielä toivoa, voisiko vauva vielä kääntyä itsestään? Onko kellään kokemusta että olisi kääntynyt itsestään vielä näillä viikoilla?

Mitenkäs sektioäidit, miten imetys on käynnistynyt sektion jälkeen? Kannattaako muuten rintapumppu hankkia valmiiksi vai tarvitseeko sitä edes välttämättä?

kiitos vastaajille!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toipuminen myös. Seuraavana päivänä sektiosta olin jo pystyssä vaikka toki liikkuminen aluksi oli aika kankeaa. Neljäntenä päivänä päästiin kotiin ja siellä olinkin jo niin hyvässä kunnossa että kaikki vauvan hoito sujui ihan hyvin.

Imetys myös lähti käyntiin ihan hyvin. Imetin ensimmäisen kerran n. kuuden tunnin päästä leikkauksesta ja sairaalassaoloaikana annettiin vauvalle välillä imetyksen päätyttyä lisämaitoa kun tuntui että nälkäiseksihän tuo jäi. Kotona sitten alkoi toden teolla sujua ja pumppailinkin maitoa pakkaseen aika reilusti. Kaiken kaikkiaan imetin 11kk.

Vierailija
2/4 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kääntynyt ihan viime hetkillä perätilasta " oikein päin" ...joten on mahdollista että selviät ilman sektiota mutta en sitten tiedä että miten todennäköistä se on.

Toivotaan parasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni vauva kääntyi viikolla 38 itsestään, eikä ollut kääntymistä itse huomannut. Minulla sama tilanne, tosin viikkoja vasta 33... Toivottavasti vauvasi on kääntynyt seuraavaan ultraan mennessä! Tosin, kyllähän ne lääkärit taitaa asian osata, vaikka kääntymistä ei tapahtuisikaan.

Vierailija
4/4 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko udella mikä terveydentilassasi estää kääntämisen? Mulla viikkoja nyt 34+1 ja vauva poikittain masussa. Hän kyllä ehtii vielä kääntyä niinkuin sunkin vauva, mutta silti mua " pelottaa" kääntäminen.

Mutta pidetään peukut ja varpaat pystyssä että he vielä kääntyisi itsestään :)