Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI mies haikailee jotakin 12 v takaista ihastustaan??

Vierailija
12.04.2015 |

Löysin miehen koneelta n. 150 viestiä käsittävän ketjun, jossa hän haikailee erästä naista, jonka kanssa heillä oli lyhyt työpaikkaromanssin tynkä vuonna 2002?? Eivät edes harrastaneet seksiä ja kumpikin oli tahollaan suhteessa. Noissa viesteissä (varmaan osa poistettu), joista suurin osa on vuodelta 2012 (tapasimme miehen kanssa loppuvuodesta 2012), he yhdessä haikailevat menetettyä "hetkeään", joka olisi voinut muuttaa kaiken ja kirjoittelevat todella romanttisia ja kaipaavia viestejä toisilleen. Noita viestejä on ilmeisesti lähetelty vaihtelevalla frekvenssillä v. 2007-2012 välillä. Muutamia myös vuonna 2013 (kun olimme jo yhdessä) ja 2014. Nainen on tahollaan naimisissa ja hänellä on pieniä lapsia.

Ongelmani on tämä: Mies ei ole IKINÄ paljastanut minulle niin romanttista puolta itsestään, eikä puhunut minulle noin kauniisti ja kaipaavasti kuin tuolle naiselle! Ei edes suhteemme alussa. Mies melkein suuttuu nykyään jos yritän ottaa puheeksi suhteemme tilan, sanoo vain että miksemme vaan voi olla tyytyväisiä, miksi yritän maalailla ja "luoda" ongelmia, kun niitä ei ole. Minua hämää se, ettei mies ole ikinä sanonut rakastavansa minua ja noissa viesteissä vannoo ettei ikinä unohda tätä naista.

Kertokaa mulle MITEN ON MAHDOLLISTA että joku (kyseessä 37v. ihmiset) haikailee tuolla tavoin menneitä ja mitä tekisitte tilanteessani? Miten saan tämän ahdistuksen pois, kun mies ei halua puhua koko aiheesta! Onko minulla syytä huoleen mielestänne? Meillä on pieni vauva ja periaatteessa kaikki on tosin hyvin suhteessamme, ainakin ollut tähän saakka.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näköjään on ihan tavallista...

AP

Vierailija
22/38 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menetin elämäni rakkauden, enkä todellakaan aio ottaa ketään korvaavaa tilalle. Se ei olisi reilua sille toiselle ihmiselle, koska en olisi ikinä mukana suhteessa täydellä sydämellä. Mun mielestä toi ap:n miehen käytös on todella kuvottavaa ja törkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, että osa tuostakin vuosisadan rakkaustarinasta on vain molempien osapuolten kuvitelmaa kun eivät ole koskaan kokeneet sitä suhteen arkipäiväistymistä. Tsemppiä ap, varmasti tuntuu pahalle lukea miehen vannovan rakkauttaan jollekin muulle.

Vierailija
24/38 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:09"]

Asiallisia vastauksia please!

Onko teistä NORMAALIA että joku ihminen jää noin pitkäksi aikaa kaihertamaan?

Ja luuletteko että heillä on kontakoimista myös muulla tavoin, esim. skypellä, mailitse jne.?

Nainen asuu briteissä.

[/quote]

Sähän teit jo tästä aiemmin yhden keskustelun. Mitä asialle kävi kun mies oli käymässä työreissullaan, et ole ottanut asiaa puheeksi hänen kanssaan?

Vierailija
25/38 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:09"]Asiallisia vastauksia please!

Onko teistä NORMAALIA että joku ihminen jää noin pitkäksi aikaa kaihertamaan?

Ja luuletteko että heillä on kontakoimista myös muulla tavoin, esim. skypellä, mailitse jne.?

Nainen asuu briteissä.
[/quote]

Eihän me sitä voida tietää! Voi olla, voi olla ettei olekaan.

Vierailija
26/38 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pelkkä haavekuva, kaikilla meillä on semmoinen, ja silti tiedetään realiteetit ja eletään todellisuudessa
On sinullakin joku ihminen tai asia menneisyydessä mitä miehesi ei koskaan pysty korvaamaan.
Lakkaa olemasta mustasukkainen pelkästä kuvitelmasta.

Vierailija
27/38 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:10"]Voihan se olla, että osa tuostakin vuosisadan rakkaustarinasta on vain molempien osapuolten kuvitelmaa kun eivät ole koskaan kokeneet sitä suhteen arkipäiväistymistä. Tsemppiä ap, varmasti tuntuu pahalle lukea miehen vannovan rakkauttaan jollekin muulle.
[/quote]
Melko varmasti onkin. Ne kai ne eniten kaihertavat jotka eivät päässeet edes alkamaan.
Äärimmäisen surullista olla se kolmas tuossa tilanteessa, ja jos on jo lapsiakin.

Vierailija
28/38 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:01"]

Ei saanut elämänsä rakkautta. Mulla vähän sama. Vielä kuudenkin vuoden jälkeen kirveltää. ...

[/quote]

huorrra
[/quote]

Yhden miehen kanssa olen ollut ja kertaakaan en ole ottanut rahaa vastaan seksistä. :) Että ime äitis persettä.

Vierailija
29/38 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tästä ollut täällä aiemminkin jo joku ketju?

Vierailija
30/38 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi harrastaa kai eskapismia. Ei kannata ottaa kovinkaan vakavasti. 12 vuotta vanha juttu on auttamattoman taakse jäänyt juttu. Keskity siihen mitä on nyt ja oikeasti. 

Helppohan se on netissä esittää suurta, romanttista rakastajaa.  Nolottaa sitten kun tuollainen pääsi päivänvaloon, eikä pysty olemaan saman veroinen tosielämässä.

Vierailija
31/38 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:18"]

Onko tästä ollut täällä aiemminkin jo joku ketju?

[/quote]

Oli ja selkeästi ap:n tekemä. Miehellä aiempi ihastus Britanniassa, ei edennyt suhteeksi ja ap ihan vahingossa ilmeisesti taisi nähdä ne facebook-viestit. Linkkaisin ketjun kun siitä ei kauaa edes ole, mutten tosiaan muista sen ketjun nimeä. Asia ei kuitenkaan ole nähtävästi edennyt viestien lukemisen jälkeen suuntaan tai toiseen.

Vierailija
32/38 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo totta, tein viime viikolla toisen aloituksen aiheesta. Asia ei edennyt mihinkään, koska en halunnut mennä sille tasolle, että alkaisin tonkia miehen puhelinta. En siis tehnyt sitä, vaikka niin suunnittelin. Miehen kanssa ei olla asiasta puhuttu, jotenkin tuntuu tosi höntiltä ottaa tällainen vanha asia esille...

Silti kaipaan edelleen kommentteja/vertaistukea!

AP

Vierailija
33/38 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppoa olla palavasti "ihastunut" vuositolkulla naiseen, jonka kanssa ei ole ollut suhteessa, kun ei ole koskaan joutunut riitelemään tiskeistä tai siivoamaan sen oksennuksia kun ei ehtinytkään vessaan.

Minulla oli parin vuoden ajan sellainen oikein polttava rakastumisen tunne erääseen kaverimieheeni, mutta heti kun sain tietää hänen olevan kiinnostunut minusta, laitoin asiani sellaiseen malliin että saatoimme aloittaa ihan oikean suhteen. Nyt olemme naimisissa.

Uskon että jos kyseessä on oikeasti elämän rakkaus ja toinen tuntee samoin, jätetään siinä kumppanit ja hoidetaan muut esteet pois päiväjärjestyksestä.

Lapset ovat "pieniä" eli eivät varmaan ole olleet olemassa vielä 12 vuotta sitten estämässä suhteeseen heittäytymistä?

Vierailija
34/38 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lähinnä mielisairaalta ja lapselliselta. Ei normaali ihminen haikaile jotain monen vuoden takaisia eksiä. Välillä voi ehkä olla haikea olo jostain nuoruuden rakkaudesta mutta vain sen takia että suhteessa ei ikinä koettu arkipäivää tai molemmat olivat tosi nuoria tms. Tai kertoo jostain oikeesti et päässä viiraa

Vierailija
35/38 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOkos olet ap puhunut asiasta miehesi kanssa?

Vierailija
36/38 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitin vähän tämän tyyppisestä tilanteesta pari pv sitten. Että mies avautui, kuinka vaikea oli ollut mennä eteenpäin ensirakkautensa jälkeen. Mua asia jäi myös kaihertamaan, ja vaivaa vieläkin...Olin ajatellut, että meillä on tässä jotain suurta ja merkityksellistä...mutta sitten mies ottaa esille vieläpä itse jonkun suuren rakkautensa 20 v. takaa :(.

Tämän naisen jälkeinen nainen, jonka kanssa miehellä on lapsikin, oli kuulemma vain korvike.

Kyllä heräsi sellaiset ajatukset, että olenko minäkin vain korvike tälle miehelle...Sitä en todellakaan sulata. Vaikka kuinka paljon tykkäisin miehestä, en pysty elämään sellaisen kanssa, joka elää jossain menneisyyden haavekuvissa. Ei ole aikuiselta ihmiseltä kauhean kypsää käytöstä. On sitä itselläkin ollut muita rakkauksia, ja isojakin ja mieleenpainuvia, mutta elän tässä hetkessä, ja en ajattele niin, ettenkö voisi jonkun suuren rakkauden jälkeen ketään muuta enää rakastaa tai pitää yhtä merkityksellisenä.

Vierailija
37/38 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos annettais tuollaisten menneisyyden haikailijoiden elää ihan yksinään? Miettikööt ihan keskenään sitä ihanaa menetettyä rakkauttaan. Kenenkään ei pitäisi suostua miksikään laastariksi.

Vierailija
38/38 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi