Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

#####JOULUNJATKAJAT KESKIVIIKKONA!!!########

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten en löydä päivän pinoa mistään??? Mä nääs ilosta pompin, kun aamusesta havaitsin verisen liman alkaneen irrota tuolta jostain! Koko yön supisteli heikosti. Lähdin aivan yksin kävelylle, ja maar otti kipeää. Silti vain naatiskelin elämästä, lumesta notkuvista puista ja kauniista näkymistä, kunnes sitten marketin lattialle olin lysähtää kontilleni, kun jomotti niin. Kotiin kuitenkin pääsin, ja tulppaa sieltä hiljakseen tulee ja välistä ottaa kipeää, mutta ei enää niin, kun istun aloillani. Vaan ehkä tämä Väiski onkin päättänyt siirtyä väljemmille vesille sisuksistani maailmaa mittailemaan... Ainakin eilen riuhtoi illasta ja alkuyöstä mahassa niin, ettei jäänyt epäselväksi, että on kyllästynyt ahtaaseen lukaaliinsa. Optimismi on taas korkealla!

Rockalleko on tänään tehty sektio, kuinkas Kaaka, Huomenna ja muut, jotka sinnikkäästi kanssani jatkavat jouluriehaa pitkälle (toivottavasti ei!!!) tammikuuhun??? Ü

Vitanova rv 40+6

Vierailija
2/6 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä sitten alkoi tapahtua: supisteli välillä, kipuja ja juilimista oli niin ettei maata voinut. Limaa jossa oli vähän vertakin joukossa irtos oikein urakalla ja sitä on jatkunut vieläkin. Alaosassa on tuskaiset olotilat... eilinen lääkärikäynti taisi siis vähän auttaa :O Huomenna osastolle sitten ottamaan suun kautta tabletteja, joskos sitten saisivat paikkoja synnytysvalmiuteen. Voi olla että sinne reissulle sitten jäänkin..toivottavasti jäisin!!

Nukuin muuten viime yönä peräti 3,5 tuntia. Niissä kivuissa ei oikein voinut nukkua..

nyt takaisin bunkkaan.

t. beal rv 41+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastokävelykään ei tuonut mitään tuntemuksia.. Luulenpa että tästä kaverista tulee vielä vesimies..

Aamuisin herää aina pettyneenä.. Jotenkin sitä toivoo että heräisi kesken unien kipuiluun ja sitten pääsisikin jo lähtemään.. Nyt olen päinvastoin nukkunut viime yöt erittäin hyvin ja pitkästi; en juurikaan heräile vessaan tai edes vaihtamaan asentoa..

mukavaa että muilla tapahtuu, olen kuitenkin viimeisiä joululle laskettuja; on lohdullista että ainakin jossain vaiheessa tämäkin todennäköisesti ulkoistuu..

Huomennako olen sitten jo yksin täällä?

40+5

Vierailija
4/6 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

30.12.05. Painoa oli upeat 4305g ja pituutta 53cm. Synnytys oli haikaranpesässä ja kotiuduttiin jo 1,5 vuorokauden iässä. Tyttö voi mainiosti kuten koko perhe!

Viikolla 42 alotettiin omasta pyynnöstäni kypsyttely sytotec-murulla ja kolme tuntia siitä meni vedet ja puoli tuntia myöhemmin alkoi supistelut ja kertaheitolla heti niin rajuina että parhaimmillaan taukoa suppareiden välissä oli 2min ja pahimmillaan 15 sekuntia. Epiduraalin sain kolmen tunnin päästä joka ei tehonnut kuin vieden pahimman huipun pois 50minuutiksi, toinen puudutus laitettiin perään joka ei sitten enää auttanut yhtään. Kipeä olin ja aukesin parissa tunnissa kolmesta sentistä täyteen kymmeneen.

Imukuppia jouduttiin lopulta käyttämään kun sydänäänet muuttui monotonisiksi mutta ponnistusvaihe kesti kaikkiaan 40 min.

Imetys lähti sujumaan heti synnytyssalissa ja kova on tyttö imemään edelleenkin.

Hyviä vointeja lopuille jouluisille ja tietty myös muille palstalaisille!

-Jade- tyttö 6vrk

Vierailija
5/6 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alavatsaa jomottaa ja limaa tulee.Tosi ihanaa=) kestäisin kipua paljon paremmin kun tietäisin että on tosi kyseessä ja synnytys käynnissä mutta tää on vaan sitä inhottavaa menkkajomotusta.Väsyttää kamalasti ja otin jo kahden tunnin unet.Saa muuten nähdä pitääkö ne painoarviot todella paikkansa ja meille tulisi reilu kolme kiloinen.

Nyt pitäisi kyllä saada päiviksi paljon ohjelmaa mutta toisaalta tämä väsymys hieman rajoittaa.Ei jaksa kotonakaan mitään touhuilla.

Ei muuta kuin odottelua ja Wc:ssä ravaamista...

rvko41+3

Vierailija
6/6 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALEJA TEILLE,TULETTE PIAN NYYTIN KANSSA VAUVAPUOLELLE PERÄSSÄ!!!!!voi kun oma raskausaika tuntuu jotenkin kaukaiselta nyt tän vauvantuoksun keskellä...

äitiliini ja pulskapoika 5vkoa2pv