Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävisitkö vanhemmillasi, jos he olisivat tällaisia?

Vierailija
04.01.2006 |

Käymme heillä noin kerran vuodessa. Olemme yleensä 2-3 yötä, kun välimatkaa on kuitenkin aika paljon. Pyytelevät nyt taas kovasti meitä käymään, kun edellisestä kerrasta on jo vuosi. Miltei välittömästi kun saavumme heille, alkaa hirveä valitus, kuinka raskasta meidän passaaminen on, kun pitää laittaa ruokaa ja tehdä sitä sun tätä. Äitini valittaa, kuinka saa sydänkohtauksen väsymyksestä ja tätä valitusta kestää niinkauan kuin olemme heillä käymässä. Sama toistuu joka käynnillä, pelkkää voihikimista ja valitusta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini heittäytyy marttyyriksi, itkee ja ihmettelee, miksi häntä niin kovasti loukataan.

Vierailija
2/3 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän tapauksen, mutta pidän suuni kiinni koska tiedän että olen ainoa jolle hän voi oikeastaan valittaa ilman vastausta. Se tuntuu inhottavalta. Tiedän. Sano joku kerta pyuhelimessa että sinua askarruttaa tulla heidän luokseen koska sinä tunnet että olette liikaa heidän luonaan. Sano että kun tulette sinne, kaipaisit äidin kanssa keskusteluja ja kaikkea sitä mitä joskus on ollut, etkä kaipaa sitä että koet syyllisyyttä että olette käymässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan minä kävisi heillä, jos toi on totta mitä heidän valituksestaan kerrot...

toisaalta, ehkä he haluavat teitä nähdä ja olla, mutta jos oikeasti on raskasta sittne kumminkin...

pyydä heidät teille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme