Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kokemusta pankkikortin vioittumisesta jossain tietyssä liikkeessä?

Vierailija
04.01.2006 |

Siis tarkoitan, että pankkikortti olisi lopettanut toimintansa jossain tietyssä liikkeessä maksamisen jälkeen. Olen nyt lyhyen ajan sisällä tilaamassa uutta korttia, kun kortti on tuhoutunut kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla olen juuri asioinut tietyssä liikkeessä ja seuraavana hetkenä kortti ei enää toimikaan. Onko vaan äärimmäisen huonoa tuuria vai voiko kyseisen liikkeen laitteissa olla jotain vikaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vaan, kun se pirun kortin uusiminen maksaa joka kerta :(

Vierailija
2/3 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista on ulkomailla tapahtunut, että liikkeessä a ei toimi miehen visa, mutta minun visa toimii, ja 10min kuluttua seuraavassa liikkeessä samalla kadulla (=hotellin respassa) ei toimi minun visa, mutta miehen visa toimii. Kyse vielä visasta, josta meillä siis 2 korttia eli toinen on rinnakkaiskortti.

Lopullisesti ei ole mikäään kortti lakannut toimimasta tähän päivään mennessä ja minullakin on kortteja jo ollut yli 20v.

Minusta satunnaisia lukuongelmia on aina joissain liikkeissä ollut minunkin korttien kanssa, mutta joskus auttaa magneettinauhan pyyhkiminen, joskus ei mikään - ja joskus se vaan toimii muutaman yrityksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan siitä syystä kyselen, että mulla itsellä nordean kortti ja joudun uusimaan sen miltei puolen vuoden välein, kun menee magneettiraita pilalle niin nopeasti.

Ärsyttää pirusti olla jatkuvasti uusimassa sitä, mutta kaiketi niissä kaupoissa joissa minä täällä omalla paikkakunnallani käyn on jostain syystä surkeat kortinlukijat, koska näin käy.