Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tulikos katsottua eilnen 4D

Vierailija
18.06.2008 |

hyi saatana mua oksetti koko juttu. kaikki ku "pystyynnostettuja"sikoja paitsi että ne ei päässy kaikki pystyynkään. kuinka ihminen voi olla itselleen noin julma että syö itsensä hengiltä. se seksikin mua puistatti ja paskomiset ym ym ym

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ne pasko?

Vierailija
2/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitettiin meetvurstit roskiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisvat säännöstelleet syömistä. Eihän ne itse kaapille päässy. Usassa niin paljon tuollaisia. Lopettais sen hamppareitten, ranskisten mättämisen

Vierailija
4/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vika sillä kyllä oli. Mun mielestä kamalinta oli, että se raahas sille äijälleen sairaalaan lisää ruokaa, kun sen piti olla 1300 kcal dieetillä. Ja ukko vain tilasi pizzeriasta lisää ruokaa sinne sairaalaan.

Ihan kiva, ettei pysty 7 vuoteen nousemaan sängystä kun on niin läski!

Vierailija
5/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekosyitä riitti. En voi laihduttaa kun en pysty liikkumaan. No muttaa syömistä pystyt rajoittamaan! Se tehokkaampi keino

Vierailija
6/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitys lihavuudesta muuttui jonkin verran.

Kolme eri tapausta 2 miestä ja yksi nainen. Toinen miehistä kuoli 39-vuotiaan. Jos siihen pisti neulalla vesi tihkui ulo, kärsi sydämen vajaatoiminnasta ja monista muista sairauksista.

Kuolleella miehellä on poika joka on todella lihava, vertasivat nuoruuskuvia keskenään ja tämä junior oli 17-vuotiaana 40 kg painavampi kuin isänsä oli ollut. Sillä naisella oli ilmeisesti joku halvaus käynyt kasvoissa kun oli toispuoleinen ja sillä oli lisäksi paha karsastus, ei ollut down.

Paskomisen selitti se nainen että tekee tarpeensa liinoille lisäksi sillä oli katetri pissaamista varten.

Surullinen tapaus oli se mies joka oli painanut 440 kg ja pyysi apua joltain lihavien auttajalta joka veti tv:ssä jumppaohjelmaa, mies saikin laihdutettua alle 90 kg ja vieläkin alemmas ja lääkäri kielsi laihduttamisen, leikattiin 20 kg ylimääräistä nahkaa pois.

Surulliseksi tekee tapauksen se että mies lihoi takaisin entisiin mittoihinsa myöhemmin ja oli parasta aikaa klinikalla laihtumassa.

Roskaruoalla lihottiat itsensä, pizzaa, ranskalaisia ja muuta epäterveellistä rasvamättöä. Mies saattoi vetää 20 hod dogia kerralla.

Mielestäni syytä on läheisissä jos kantavat sitä ruokaa näille jotka eivät pysty sitä itse hankkimaan, lisäksi näiltä pitäisi poistaa puhelimentilausten mahdollisuus, kantavat kotiovelle sitä ruokaa jos vaan taaloja riiittää.

Kun yksi näistä jouduttiin viemään kotoaan sairaalaan jouduttiin purkamaan seinä, 25 palomiestä teki töitä saadakseen äijän sairaalaan, vietiin jollain lava-autolla.

Tuli motivaatiota omaan laihdutukseen vaikka paino alkaa vasta ysillä.

Ohjelma on katsottavissa neloselta netissä näin ymmärsin.

Vierailija
7/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Downin syndrooma ei ole mikään vika.

Vierailija
8/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisia ihmiskohtaloita. Itse painiskelen maksimissaan kymmenen liikakilon kanssa.

Vierailija
9/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se nahka voi edes venyä niin järkyttävän isoksi?? Itsekästä tuollainen olkoon kuin sairaus hyvänsä mutta kuin paljon tuommoinen vaatii puolisoilta, vaikka miestäni rakastan paljon niin en tiedä riitäisikö tuossa tilanteessa enää rakkaus jos ei tilanteelle mitään tekisi.

Kyllä kannusti mainostauolla itseä vatsalihasten jumppaamiseen :)

Vierailija
10/10 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos äitä vetää kerralla 20 hodaria, niin kyllähän se oikeasti maksaa... JA jos nillä oikeasti olisi niin paljon rahaa, mikseivät sitten hakeudu kunnon yksityisklinikalle laihdutettaviksi?

Mutta joo, eipä noita ihmisiä sinänsä kannata sen enempää syyllistää kuin alkoholisteja tai narkkareita. Riippuvuus on riippuvuus, ja kyllä se voi ruokaankin muodostua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän