Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tosi huono kirjoittamaan tunteita mut nyt on ihan pakko

04.01.2006 |

Eli meillä on sellainen historia, että -01 tuli keskenmeno rv6, -02 ihana elävä poika, -03 yritettiin pikkukakkosta ja uutena vuotena -04 plussasin. Sitä onnea kesti vain rv 23+6 kun synnytin kuolleen poikamme Matiaksen. Rupesin pian odottamaan uudestaan ja taas meille syntyi enkelipoika Mikael rv21. Nyt takana vuosi -05 ja uutta raskautta on yritetty ja mutkia on vain tullut matkaan. Minulla todettiin pcos ja mieheni siemeneste näyteessä määrä oli alentunut ja liikkuvuus heikentynyt. Mulla nyt menossa clomihoito. Eka kierto sen kans ja ultrassa näkyi kaksi munasolua kypsymäs. Nyt ollaan menossa kp 29 ja negan sain acon 10 testillä, joten ei onnistuttu nytkään... Masentaa. Mutta onneksi on meillä Miko 3,5v

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että sulla on pieni poika josta voit iloita joka päivä kaikista muista vaikeuksista huolimatta!

En valitettavasti osaa antaa neuvoja kun en tiedä PCO:sta mitään mutta toivottavasti joku " asiantuntija" vastaa sulle myös ja kertoo omista kokemuksistaan. Oon silti huomannu näillä sivuilla ettei PCO oo mikään este raskautumiselle.

Oletko koskaan saanu tietää syytä, miksi raskaudet ovat aiemmin keskeytyneet?

Tukihalaus täältä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi