Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~SYYSnaperot, KESKIVIIKKO~~

04.01.2006 |

Sen kerran, kun olen tähän aikaan hereillä, ja kone auki, on ihan pakko aloittaa mammapino :)

Huomenta! Muistakaa hymyillä!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menipäs tovi kun kuulumisenne lueskelin ja postin selailin.

Mistä aloittaa taas? Noh eilen rohkaistuin ja keskusteltiin makkarissa pimeyden turvin ;) Asioita tuli sanottua (keskusteluksi en kehtaa kehua), mutta lopputulos oli se, että itselle tuli kauheen syyllinen olo. Mies kun sanoi ettei oo ikinä mua kenellekään haukkunut tai moittinut paitsi sotkuiseksi (hih) ja sanoi sen kahteen kertaan. Mä en osannut sanoo siihen mitään, tuli kauheen paha mieli siitä että ite moitin ja morkkaan liiankin helposti kai. En mä haluu tietty sellaista kuvaa antaa että se ois ihan paska, vaan välillä vaan fiilikset käy ihan ylikierroksilla. Osaa kyllä olla tosi hyvä isä ja rakastava ja hulutella poikien kaa ja rakentaa niiden kaa kaikkee junaradoista legoihin. Pikkupoika itsekin tuolloin. Tottakai myös vuorotyö veroittaa osansa. Kun snaoin että tahdon välillä vapaata, sanoi että mene vaan. No miksei sitäkin oo voinut ennemmin sanoo? Itse ehdottaa tai mennä poikien kaa. Plääh. Itse vissiin en tajuu sitten sanoo vai mikä tässä mättää. Jumpatkin hyytyi kun oli jotain estettä monesti ja sitten en enää jaksanut innostuu jne. Ääh, en mä tiiä mitä taas ajatella. Hyvä että saatiin sanottua mitä mielessä oli, mutta tuli vaan itelle paska olo sitten. Sitten...osan fiiliksistäni ymmärrän kun menkat alkoi eilen, siksi siis herkkä ja itkuinen. Mutta kun ne oli viimeksi jo joulukuun puolessa välissä, siis pari vkoa sitten. Miksi ne taas tulee? Noh sekaisinhan ne voi olla toki, kierukkahan on ollut vasta puoli vuotta. Mutta seuraava juttu: paha olo. Todella paha tänään. Ja testihän oli negaa joku aika sitten. Oikeesti tyyliin pilttipurkkien haju yököttää, ruoka yököttää. Päätä särkee simona taas. Ihan ihme olo. En mä tiiä viittinkö mennä ees apteekkiin, nauravat jo pihalle testieni kanssa :D No eihän ne nyt ees muista, mutta silti. Joko SE on totta tai sitten mun hormoonit on ihan pihalla ja temppuilee. menkkamaisia kipuja kyllä on, päätä jomottaa, vuotoa. Että rakkaat sisaret mun kanssa ei elämä oo tylsää ;) Aina jotain. oonkohan kohta joku luulosairas, kehitän itelleni oireet ettei tarvii mennä tuuraamaan töihin?! :D Ja kyllähän täällä tarttuu flunssatkin niin miksei raskausoireetkin kun tuntuu olevan niin paljon plussanneita!

ONNEA FRODO muuten!

Ai niin käytiin tänään hoitopaikassa. Muut lapset oli jääneet päiväkotiin, siksi oli vähän tylsänpuoleista kun ei isommalla oikein tädin lelut kiinnostaneet. innoissaan tahtoi leikkipuistoon mutta pettymys oli suuri kun ei ollut pikkuliukumäkee pojalle vaan se kamala keltainen kiekura mistä voi lentää yli laidankin isommatkin lapset. Lapsi oli tosi pettynyt, tahtoi toiseen puistoon reppana. Sitten pissata lorautti kaikki vaatteet läpi ja kotimatkalle piti kätöstää mun isot toppavaatteet päälle, ei ainakan palellut poika autossa! ens viikolla käymme kai useemmasti, pitää pyytää ne muut pojat sinne kans, ei oikein keksi puhuttavaa... hienoa että asia silti järjestyi. Silti kauhee huoli miten asiat sujuu, etenkin esikoisen kanssa. Pelkään sitä että itkee sydäntä särkevästi ja huutaa äitiä. Ja sen varmasti tekee, ei epäilystäkään. Pienempi voi yhtyä kuoroon mutta aloittajaksi en usko.

Mieli on parempi silti nyt, kiitos kysymästä. olotila vain taas ihmetyttää. Jos nyt testaan ja ei oo plussaa nin kaipa häätyy alkaa selvittään mikä hormoonihirviä mun sisällä myllertää. Ja sekin ahdista, että jos oiskin plussaa niin oon syönyt ihan kauheesti kaikkia lääkkeitä nyt kun oon ollut sairas, korvakivussa, hampaita revitty :((( Hui.

Nyt päässä tykyttää siihen malliin, että luovutan ja meen unille ja teen tilaa aamuvirkuille uuteen pinoon. Mies rukka raataa tallissa ties kuinka myöhään, oli kuullut kun moitin yhelle kamulle puhelimessa tekemisiä niin ei aio tehdä kuin yöllä ja kun pojat nukkuu...No eihän sekään oikein oo ...

ääh, pakko lopettaa tarinaa tulee muuten taas.

Öitä mammat ja Mimmu, mee jo! Tahdomme tietää kuka siellä masussasi jytyää ja piilottelee :D

Tuttis

ps. jekkuli, hurjaa sulla on jo kaksi pientä! todellakin varmaan läheiset tulee heistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla