Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelen suuresti, miksi ihmiset eivät tajua Heidi Hautalan fiksuutta!

Vierailija
03.01.2006 |

Jok' ikisen vaalikeskustelun katsoneena, ehdokkaita jo ennen vaalikampanjointia tarkoin seuranneena ja alaan (politiikkaan) muutenkin hieman perehtyneenä voin vilpittömästi sanoa, että Hautala on a) fiksuin b) tervävin c) edustavin ja d) kielitaitoisin (tuli todistetuksi taas runsas tunti sitten FST:n vaalitentissä.)

Lisäksi Hautala on nainen.

Mitä muuta te naiset vielä tarvitsette?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole monessakaan asiassa samaa mieltä hänen kanssaan.

Se on eri asia.

Vierailija
22/31 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen ihan samaa, musta on kummallista, että enemmistö kohkaa vain Halosesta, vaikka Hautala on ihan kultaa. Se on fiksu, kokenut ja rohkea ja sillä on arvot kohdallaan. Mun ääneni menee Hautalalle ilman muuta, koska se on mun mielestä ehdottomasti paras ehdokkaista.

Ja mitä tulee kakkosen viestiin... Just.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

linnaan. Mitään muuta hänessä ei ole kuin vasemmistososialistinen taustansa.

Olen samaa mieltä että Hautala olisi miljoona kertaa fiksumpi kuin Halonen.

Vierailija
24/31 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on ikää ja kokemusta enemmän. Kun ei voi näitä vaaleja voittaa kuitenkaan, niin voisi koko seuraavan kuusi vuotta tähdätä jo seuraaviin valeihin. Esim. hakeutua tehtäviin, joissa saa sopivaa kokemusta.

Vierailija
25/31 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä usko, että Hautala tulee valituksi presidentiksi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että presidentinvaalit eivät ole mikään strategiapeli. Demokratiassa kyse ei ole taktikoinnista, vaan siitä, kuka ehdokkaista on äänestäjän mielestä paras. Ei tarkoitus ole olla ' ' voittajan puolella" , ei tämä ole mitään vedoinlyöntiä.

Siis ääneni menee Hautalalle, koska mieluiten eläisin Suomessa, jonka presidenttinä olisi Heidi Hautala.

Vierailija
26/31 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ikinä äänestäisi Heidi Hautalaa. On ihan " järkevät" jutut jossain haavemaailmassa (kuulostaa hyviltä), mutta valitettavasti tosielämä on jotain muuta!

esim. puolustusvoimien vähentäminen/lopettaminen joo... no kuka tosissaan haluaisi asua maassa, jossa ei uskottavaa puolustusta siis jos oikeasti ajattelee! Vaikka nyt sotia ei tulisikaan- niin " v.ttuilu" naapurin taholta ainakin kriisitilanteissa lisääntyisi.

Vierailija
27/31 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestäisin Hautalaa. Hän on oikeasti älykäs, sanavalmis, asiantunteva ja rehellisyyteen pyrkivä.

Itse en ole hänen kanssaan asioista samaa mieltä monissakaan asioissa, mm. siinä, että Suomella ei olisi mitään sotilaallisia uhkia, mutta äänestäisin häntä ehdottomasti, jos olisin vihreiden tai vasemmiston kannattaja.

Hautala on ainakin miljoona kertaa parempi ehdokas kun tämä rankasti retusoitu kuvottava äärisosialistiDDR-SETA-mummo Halonen.

Vierailija
28/31 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen hänen kanssaan joistain ratkaisevista asioista eri mieltä (esim. juuri puolustuspolitiikka), joten en aio häntä äänestää. Ei näistä ehdokkaista kyllä kukaan kovasti houkuttele, mutta pakko kai sitä johonkin ratkaisuun on vähitellen kallistua.

Vierailija
29/31 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautalaa, koska olen niin eri mieltä asioista hänen kanssaan. Hänellä on kaunis kuva päässään siitä, kuinka unelmien yhteiskunta ja maalma voidaan raknetaa, mutta minä laipaan ehdokkaalta vankkaa realismia ja maalaisjärkeä! Jos Hautalle annettaisiin " Jumalan" oikeudet, soisin hänen voittavan vaalit, mutta koska nyt valitraan vain Suomen presidenttiä, en halua hänen kaltaistaan ihmistä maamme johtoon. Tulevaisuudessa joudumme kohtaamaan isoja kriisejä, ehkä jo seuraavan kuusvuotis kauden aikana, ja silloin minä tahdon että persidenttinä on henkilö, jolla on kykyjä kohdata asiat ja hoitaa ne kunnialla läpi, en sellaista joka haikailee maailman rauhan ja hyvän tahdon perään...

Vierailija
30/31 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Hautalalla on realistisin käsitys Suomen turvallisuusuhista.

Lisäksi arvostan Hautalaa siinä, että hän haluaisi järjestää jopa päättäviä kansanäänestyksiä tärkeistä asioista.

Vierailija
31/31 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuokin on outo tapa valita ehdokkaansa, että vastustaa vain periaatteesta, " kun Halosta niin moni äänestää" . Jos toki päinvastainenkin on hassua.

Ehdokas pitäisi valita vain ja ainoastaan sillä perusteella, kuka on fiksu / ainakin fiksuMPI vaihtoehto.

Minusta on meidän naisten onni, että ehdokkaissa on tällä kertaa kaksikin fiksua naista. Toinen vain on fiksumpi toista, nimittäin Hautala Halosta.