PAS:sta plussaan?
Hei plussanneet!
Minulla on huomenna PAS ja kyselisin hyviä vinkkejä " siirron jälkeiseen elämään" , jotta kaikki menisi mahollisimman hyvin=) Mitä kannattaisi tehdä/mitä välttää?
Aina on neuvottu " elämään normaalisti" ja niin olen tehnytkin, mutta hillitymmin! Kaikki vinkit ovat tervetulleita!!!
Kiitokset etukäteen=)
Kommentit (3)
ratkaisee. ELinkelpoinen ja jakaantumista jatkava alkio kiinnittyy kyllä, jos limakalvo on oikean paksuinen. Esim. itselläni top-luokan alkiosta tuli tuulimuna. Seuraavassa yrityksessä 2-ja 3-luokan alkioista ei edes mitään yritystä kahden alkion siirrollakaan. Seuraavassa yrityksessä taas laitettiin 2 ei TOP-luokan alkiota ja kumpikin tarrasi kiinni. Ihan samalla tavoin elin kuin aina ennekin eli en varonut yhtään mitään ja elin ihan normaalisti. Jos se siitä ois kiinni, niin maailmassa ei ois yhtään lasta ( siis jos täytyis jotenkin varoa yms)
Aloitin eilen juuri kyseiset multitabs 2+ -vitamiinit=) -Kokeilen ainakin!
Takana on niin monta negatiivista tulosta, että siksi olisin halunnut joitain neuvoja! Epätoivoinenko?!? Tänään juttelin siirron jälkeen hoitajankin kanssa pitkään samaisesta aiheesta ja hän oli edelleen sitä mieltä, että normaalia elämää vaan!!! Uskottava se on ja jatkettava samaan malliin..
Kiitokset vielä teille!!!
Sinuna aloittaisin Multitabs 2+ syönnin 2 kpl päivässä heti.
Minä söin hoitopaikkani ohjeen mukaan ja kaksi tarttui kiinni. Aloin kyllä syömään jo 3 viikkoa ennen siirtoa.
Tuoresiirrossa, ensimmäisessä raskaudesta josta sain ihanan tyttöni join vehnänalkioöljyä. Muissa siirroissa en ole syönyt mitään eikä ole tulosta tullut.
Terv. Belinda kera tyttösen sekä hippuset 13+2