Mies sanoi minua äsken läskiksi.
En jaksanut edes loukkaantua. Ajattelin vain, että eipä saa tuokaan mies pillua ihan lähitulevaisuudessa.
Kommentit (11)
Eikö se oo oikeesti parempi, että miehesi sen sanoo, kuin se, että kuljet läskinä tietämättä/välittämättä asiasta ollenkaan.
Nyt laihikselle ja lakanat suhisemaan!! (Seksikin muuten kuluttaa kaloreita aika paljon!)
Eikö tuollaisista asioista pitäisi puhua, eikä rankaista toista pihtaamalla?
eikä huvita laihduttaa, olen kokoa 38 ja se riittää minulle. Rinnat vaan lähtee, jos laihtuu.
että hakekoon pillua muualta. Katson sitten itselleni uuden munanjatkeen jostain.
Miten voitten hyväksyä tollaista ihmiseltä jonka pitäisi rakastaa teitä? huh huh! En käsitä.
Minulle jos mies sanois noin niin lähtis kyllä heti vaihtoon. Vaikka läski olenkin niin en ikinä sietäis tollaista kielenkäyttöä. Eikä mulla koskaan ole sellaista miestä ollutkaan joka tuollei mulle olis sanonutkaan. Ottakaa kunnon miehiä itsellenne!
valitsiko miehesi aikanaan itselleen kunnon norsun?
En ikinä sietäis mieheltä tuollaista.. On sitten oikeesti läski tai ei niin ei kumppanin pitäisi noin puhua toiselle.
Onko teidän parisuhteet todella siinä jamassa, että toiselle ei saa mitään sanoa, eikä mistään keskustella?
Eihän se kivaa oo, jos toinen noin rumasti asian ilmaisee. Mutta jos mä joskus kuulisin mieheltäni tollasen kommentin, niin kyllä se varmasti pistäis mut miettimään, että mitä mulle on tapahtunut. Kunnioitan avioliittoani ja miestäni myös niin paljon, että varmasti heräisin ja tekisin asialle jotain. Kyllä mäkin voisin sanoa miehelleni, että sulle on tullut kaljamaha ja oletettavasti hän pyrkisi pääsemään siitä eroon, jos se mua häiritsisi.
En yhtään ihmettele, että syrjähyppyjä ja eroja ja muuta on niin paljon, kun naiset ei yhtään viitti miestään miellyttää. Ja päinvastoin. Keskustelkaa ja kommunikoikaa ja kunnioittakaa toisianne!
sanoa asian kauniimmin!!! Noin ei puhuta rakastamalleen ihmisille.
p.s. Ap, sinulla ei edes ole ylipainoa.
Mutta mistä mä tiedän miten ap:lla ja miehellänsä on tapana toisilleen jutella. Jos mun mies noin sanois, niin meillä olis jo vakava ongelma jonka taustalla varmasti muutakin kuin toisen ylipaino!!
T.16
mutta kärsiä saa... ;)