Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi minua äsken läskiksi.

Vierailija
03.01.2006 |

En jaksanut edes loukkaantua. Ajattelin vain, että eipä saa tuokaan mies pillua ihan lähitulevaisuudessa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kärsiä saa... ;)

Vierailija
2/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se oo oikeesti parempi, että miehesi sen sanoo, kuin se, että kuljet läskinä tietämättä/välittämättä asiasta ollenkaan.

Nyt laihikselle ja lakanat suhisemaan!! (Seksikin muuten kuluttaa kaloreita aika paljon!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollaisista asioista pitäisi puhua, eikä rankaista toista pihtaamalla?

Vierailija
4/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä huvita laihduttaa, olen kokoa 38 ja se riittää minulle. Rinnat vaan lähtee, jos laihtuu.

Vierailija
5/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hakekoon pillua muualta. Katson sitten itselleni uuden munanjatkeen jostain.

Vierailija
6/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitten hyväksyä tollaista ihmiseltä jonka pitäisi rakastaa teitä? huh huh! En käsitä.

Minulle jos mies sanois noin niin lähtis kyllä heti vaihtoon. Vaikka läski olenkin niin en ikinä sietäis tollaista kielenkäyttöä. Eikä mulla koskaan ole sellaista miestä ollutkaan joka tuollei mulle olis sanonutkaan. Ottakaa kunnon miehiä itsellenne!

Vierailija
7/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsiko miehesi aikanaan itselleen kunnon norsun?

Vierailija
8/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä sietäis mieheltä tuollaista.. On sitten oikeesti läski tai ei niin ei kumppanin pitäisi noin puhua toiselle.

Vierailija
9/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän parisuhteet todella siinä jamassa, että toiselle ei saa mitään sanoa, eikä mistään keskustella?

Eihän se kivaa oo, jos toinen noin rumasti asian ilmaisee. Mutta jos mä joskus kuulisin mieheltäni tollasen kommentin, niin kyllä se varmasti pistäis mut miettimään, että mitä mulle on tapahtunut. Kunnioitan avioliittoani ja miestäni myös niin paljon, että varmasti heräisin ja tekisin asialle jotain. Kyllä mäkin voisin sanoa miehelleni, että sulle on tullut kaljamaha ja oletettavasti hän pyrkisi pääsemään siitä eroon, jos se mua häiritsisi.

En yhtään ihmettele, että syrjähyppyjä ja eroja ja muuta on niin paljon, kun naiset ei yhtään viitti miestään miellyttää. Ja päinvastoin. Keskustelkaa ja kommunikoikaa ja kunnioittakaa toisianne!

Vierailija
10/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa asian kauniimmin!!! Noin ei puhuta rakastamalleen ihmisille.

p.s. Ap, sinulla ei edes ole ylipainoa.

Vierailija
11/11 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä mä tiedän miten ap:lla ja miehellänsä on tapana toisilleen jutella. Jos mun mies noin sanois, niin meillä olis jo vakava ongelma jonka taustalla varmasti muutakin kuin toisen ylipaino!!

T.16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi