Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko isyys pakko tunnustaa?

Vierailija
20.10.2014 |

En asu virallisesti yhdessä tulevan lapsen isän kanssa. Onko isyys pakko tunnustaa?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukuni on vuosia väittänyt että olen erään lapsen isä. En ole. Nyt tämä lapsi on jo 15-v ja uskoo itse että olen hänen isänsä. Saan kuulla vihjailuja asiasta sukulaisilta, samoin törmätessäni kotiseudun ihmisiin.

Juuri eräs serkku soitti ja kutsui minut jonkinlaiseen sukutapaamiseen maaseudulle. Samalla hän pyysi voisinko kutsua väitetyn lapseni äiteineen sinne myöskin. Olin vaan että miksi et kutsu itse jos sä niitä juhlia järjestät. Kysyin myös miksi juuri minun pitäisi kutsua ao.henkilöt pippaloihin? En saanut vastausta.

Eräs kaukaisempi sukulainen soitti viime keväänä ja kysyi saisinko väitetyn lapsen äidin puhelinnumeron. Oli etsimässä mökkitonttia kotiseudulta. Oli hämmästynyt kun sanoin etten tiedä kyseisen henkilön puhelinnumeroa enkä muitakaan tietoja.

Olen saanut tarpeekseni. Aion käydä vastahyökkäykseen.

Ai pitäis käydä testeissä. Aika arveluttavaa. Tietenkin lapsi voisi tehdä jonkun sukututkimusgeenitestin (itse olen tehnyt jo vuosia sitten) mutta tuntuu oudolta että minun pitäisi pistää tikkua ristiin koko asian eteen. En ole koskaan missään tekemisissä lapsekseni väitetyn henkilön äidin kanssa. Ollaan samalta paikkakunnalta mutta ei pyöritty samoissa piireissä. Tuntematon ihminen mulle aina ollut. Aion tehdä asiasta julkisen. Kysellä muutamalta tyypiltä ja eräältä sukututkijalta joka kyseli multa asiasta vuosia sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi