Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöjä toivotaan, mutta poikia saadaan!

Vierailija
03.01.2006 |

Mistä tämä sananlasku on peräisin? tytöt taitaa olla toivotumpia kuin pojat.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri tuo, että tyttö pysyy todennäköisemmin läheisenä myös aikuisella iällä, kun taas pojat siirtyvät vaimojensa " vaikutusvallan alle" . Tytöt nyt vaan ovat yleensä ottaen taitavampia näiden sosiaalisten ympyröiden kanssa, ja heille ne ovat tärkeämpiä. Ei siinä mitään pahaa ole.

Muuten en kykenisi arvottamaan eri sukupuolia keskenään, ja tulevat lapset ovat tervetulleita, olivat kumpaa sukupuolta hyvänsä! Olisi lapsellista alkaa toivomaan tyttöä, koska " ne ovat ihanampia" tai kun ne saa pukea nätteihin mekkoihin. Pöh.

Vierailija
22/31 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaksi poikaa ja hyvä niin.

Pidän enemmän pojista ja olen aina tullut poikien kanssa juttuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. tytön äiti

Vierailija
24/31 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tässä kohta vuoden odotellut sitä ihanuuden ja ihmeellisen onnen tunnetta, vaan ihan samalta tuntuu vieläkin niinkuin edellisten lasten kanssa..

..Ja muka tytöille löytyy ihanampia vaatteita, höh, niitä samoja hameita ja purseroita kun on kerran nähnyt ja ostanut eli vaaleanpunaista, pinkkiä, kukkia, pilkkuja, vaaleanpunaista, tummanpunaista, kukkia, pikkuja.. Tuo vaaleanpunainen ei edes sovi vaaleanpunaisille suomi-tytöille;)

Ja tutkittua on että moni mies haluaa tytön ja nainen pojan, kun ei halua kohdata itseään ja lapsuuttaan:)

Olen myös ollut siinä uskossa, että tyttöjä voi saada suuremmalla menestyksellä, kun ajoittaa yhdynnän ennen ovulaatiota kun taas pojat tärppää paremmin ovulaation aikaan. Myös harvat siemensyöksykerrat pitäisi jelpata tytön santiin?

Vierailija
25/31 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on molemmat yhtä rakkaita ja toivottuja

Vierailija
26/31 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkutytöt on jotenkin ärsyttäviä...mieluummin poika meille:)olis vaatteetkin valmiina!

Vierailija
27/31 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saatkin pojan, kun ajattelet noin! :) Milthän tytöstä tuntuu syntyä ei-toivottuna?

Vierailija
28/31 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu, turha väittää vastaan.

Vierailija
29/31 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vauva oli syntynyt, sanoin että haluan vain tyttöjä. Nyt olen uudestaan raskaana, ja toivon kyllä sittenkin poikaa... itselläni on pikkuveli, ja minusta on aina ollut tosi kivaa että on veli eikä sisko. Toivoisin samaa tyttärelleni.

Vierailija
30/31 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin toivon että heippaavat ja lähtevät tiehensä että me saadaan vihdoin elää omaa elämäämme.

Vierailija
31/31 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimuksessa todettiin tyttösiittiöiden olevan kooltaan suurempia kuin poikasiittiöt, sen sijaan tieteellisesti ei voitu todistaa että tyttösiittiöt eläisivät pidempään tai olisivat hitaampia kuin poikasiittiöt.

Mitä rakastelutiheyteen tulee niin se ei vaikuta lapsen sukupuoleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme