Gossip Girl mysteerit ja kaikki muu!
Kun näitä SATC ja frendit keskusteluita jo löytyy, niin jäin kovasti kaipaamaan keskustelua omasta suosikki sarjastani, eli Gossip Girlistä.
Keskustelun tarkoitus olisi siis kirjoittaa kaikenlaista aiheesta. Henkilöistä, tapahtumista, ehkä niistä mysteereistäkin? =)
Itse laitoin siivouksen taustalle kyseisen sarjan pyörimään netflixistä ajatellen, että sarja ei kuitenkaan paljoa kiinnosta ja menee siinä sivussa. Ja kaikki 6 kauttakin oli, joten eiköhän ne pitkään riitä. Toisin kävi. Jumituin ihailemaan Chuckia ja Blairia yötämyöten. Viikossa olin katsonut 4 kautta ja 5 ja 6 kausi oli sillä aikaa poistunut netflixistä. Lopulta oli pakko ostaa dvd boxi, josta löytyi kaikki kaudet ja tuijotella se loppuun. Todella koukuttava sarja!
Kommentit (38)
Hei kukas siinä oli se "the gossip girl" joka kirjotteli niitä juttuja? Ja miten se tuli selville?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:20"]
Hei kukas siinä oli se "the gossip girl" joka kirjotteli niitä juttuja? Ja miten se tuli selville?
[/quote]
Dan Humbrey! :D Muistaakseni vikassa jaksossa tuli selville. Kertoi itse sen, jotta saisi Serenan näyttämällä, että hän ei ole pelkkä Brooklynin poika, vaan hänellä on "valtaa". Nate sai julkaista jutun lehdessään sitten.
Juuri muuten katselen samalla jaksoa, jossa vierailee Gwen Stefan ja Chuck järjestää Blairille Blairin unelmien tanssiaiset =)
Ketä muut muuten epäili Gossip Girliksi? Ja ketkä oli suosikkeja/inhokkeja sarjassa? Ihmettelittekö jotain asioita?
Itse olin aina ihan varma, että Dorota on Gossip Girl! On myös yksi lemppareistani sarjassa, niinkuin Blairin isäpuolikin =) Brooklynin ihmisistä, en pitänyt kenestäkään :S
Mua on jäänyt myös häiritsemään oliko Lily ja se Danin isä lopuksi pari vai ei? Kun Serenan ja Danin häissä Lily oli Serenan isän kainalossa ja Danin isä ja äiti vierekkäin. Harmitti muuten myös ihan siellä lopussa se kun Blairin ja Chuckin lapsi vilahti. Oli jotenkin epäsopivan tuntuinen kun oli niin iloinen ja vilkas :D
Niin ja muuten harmitti kauheesti, että se Blairin eka raskaus oli Louisille, eikä Chuckille, VAIKKA menikin kesken!
-6
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:22"]
[/quote]
Dan Humbrey! :D Muistaakseni vikassa jaksossa tuli selville. Kertoi itse sen, jotta saisi Serenan näyttämällä, että hän ei ole pelkkä Brooklynin poika, vaan hänellä on "valtaa". Nate sai julkaista jutun lehdessään sitten.
[/quote]
Itse en pystynyt sarjaa seuraamaan paria ensimmäistä jaksoa enempää, koska kolmikymppisten ihmissuhdekuvioilta vaikuttavat säädöt 16-vuotiailla olivat niin epäuskottavia, olivat kyseessä sitten miten hienot ja maailmaa nähneet newyorkilaiskakarat tahansa. Varsinkin Serena oli hahmona epäuskottava, hänhän vaikutti emotionaalisesti kypsemmältä kuin SATC:n naiset.
Mutta Gossip Girlin henkilöllisyys piti käydä katsomassa Wikipediasta heti viimeisen jakson jälkeen. :-D
Jälkeenpäin katottuna kun tiesi kuka GG oli niin, ensimmäisessähän jaksossa ekan kerran kun kuvataan sitä Gossip Girl sivustoa, niin siinä heti seuraavassa framessa kuvataan Dania :D
mua ärsyttää se, kun tuntuu, että tuo danin "gossip girliys" päätettiin vasta sarjan lopussa. on tosi paljon kohtauksia, joissa ei vaan käy järkeen että dan olisi gossip girl.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:46"]
Jälkeenpäin katottuna kun tiesi kuka GG oli niin, ensimmäisessähän jaksossa ekan kerran kun kuvataan sitä Gossip Girl sivustoa, niin siinä heti seuraavassa framessa kuvataan Dania :D
[/quote]
Pistin muuten aivan saman merkille! :D
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:49"]
mua ärsyttää se, kun tuntuu, että tuo danin "gossip girliys" päätettiin vasta sarjan lopussa. on tosi paljon kohtauksia, joissa ei vaan käy järkeen että dan olisi gossip girl.
[/quote]
Totta tääkin, mutta mun käsityksen mukaan sarja pohjautuu kirjaan, en sitten tiedä kuin tarkasti? Mutta, et sen perusteella Gossip girl ois tiedetty heti.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:22"]
[/quote]
[/quote]
Itse en pystynyt sarjaa seuraamaan paria ensimmäistä jaksoa enempää, koska kolmikymppisten ihmissuhdekuvioilta vaikuttavat säädöt 16-vuotiailla olivat niin epäuskottavia, olivat kyseessä sitten miten hienot ja maailmaa nähneet newyorkilaiskakarat tahansa. Varsinkin Serena oli hahmona epäuskottava, hänhän vaikutti emotionaalisesti kypsemmältä kuin SATC:n naiset.
Mutta Gossip Girlin henkilöllisyys piti käydä katsomassa Wikipediasta heti viimeisen jakson jälkeen. :-D
[/quote]
Hassua ku nimenomaan mun mielestä noilla oli suhteet tosi teinimieninkiä. Kaikki vähän kaikkien kanssa. Heti alussa Blair ollut pitkään Naten kanssa neitsyyttään pihdaten ja paras kaveri Serena menee sitten makaamaan Naten kanssa. Okei vähän yliampuvaa toi lettu levällään meininki kaikilla, mutta jotenkin ajattelen sen niin, että tollasessa maailmassa eläessä, on pakko olla vähän "aikuisempi" kuin muuten. Kuitenkin vaikka nää on vähän kun "pikkuaikuisia" niin teini piirteet paistaa kovaa läpi ja tulee nimenomaan sellanen fiilis, että ne on teinejä, jotka yrittää olla aikuisia (niinkuin teinit yleensäkin), mutta noilla on rahan takia ehkä vähän paremmat edellytyksetkin tuohon "aikuismaisuuteen" Käytöstavat ja muut on ollut kehissä jo pidempään.. Tuntuu, etten osaa yhtään selittää mitä tarkoitan :D
millasia kohtauksia joissa ei käy järkeen että dan olisi gossip girl?
miten te jaksatte kirjoitella avauksia näistä paskasarjoista?
kertoo palstan tasosta ja teistä "naisista" jotka täällä pyörii.
keskenkasvuisia pissaliisoja.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 13:04"]
millasia kohtauksia joissa ei käy järkeen että dan olisi gossip girl?
[/quote]
Joissain kohtauksissa on niin yllättynyt tietyistä asioista, että on outoa, että ties jo muka ennestään.
Mitä ihmeen chiliä Se Rufus aina tekee?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 19:21"]Mitä ihmeen chiliä Se Rufus aina tekee?
[/quote]
Ei varmaan ainakaan chili con carnea.
Sarja pohjautuu kirjaan, mut harvat tapahtumista täsmää. Esimerkkinä Serenan perhe, jossa esillä on vain S itse ja välillä isoveljensä Eric, joka opiskelee yliopistossa ja on siks vaan harvoin kotona, jossa asuu muuten S ja molemmat vanhemmat. Sitten taas Blairin perheeseen kuuluu äiti ja pikkuveli ja homoisä, joka toki asuu muualla. Isäpuolella on hippipoika Aaron, jolla on rastat ja paita jossa lukee "hamppu vapaaksi" tms. Aaron on ihastunu Blairiin, B mitää Aaronia surkimuksena, mut kyl ne vähän ystävystyykin. Blair suunnitelee elämäänsä jatkuvasti, ajattelee itteensä koko ajan elokuvansa sankarina ja kuvittelee elämänsä kohtauksina. Leikkaa mm. hiukset lyhyeksi saadakseen aikuisen ja kauniin naisen lookin.
Nate pössyttelee minkä ehtii, joutuu jopa vierotuksee, jossa tutustuu Georginaan. Ne panee ja vetää aineita, kerran ainakin G vetää jopa hevosten rauhottavia saadakseen päänsä sekaisin.
Dan ja Jenny on muistaakseni italiailaisia, J on jättitissinen, kiharapäinen kiltti tyttö ja D laiha ja hintelä taiteilijapoika, joka vetää kessua ja kahvia kuin hullu ja kirjottaa runoja S:stä, jonka on kerran nähny. Rufuksen nimee ei taideta ees mainita, se on juoppo kalsarisankari ja sohvaperillä, ei kummemmin esillä. Niiden jääkaapista löytyy mm. donitseja ja homeista juustoa. Asunto on paskanen.
Vanessa on siilipäinen, pelkkään mustaanpuhuva friikki. Kuvaa elokuvia harrastuksenaan ja haluis siitä ammatin.
Chuck on sellanen spede, jolla on pikkurillisormus ja aina silkkihuivi. Yrittää pokata kaikkia, mutta mut harva siihen lankee. Lopulta paljastui homoksi. :D Chuckinki vanhemmat on yhdes ja omistaa hotellin. Muuten ei juurikaan mainita.
Joo olisipa Aaron ollut hahmo myös tv-sarjassa!
Mä en kestä Dania. Miten muka niin urpon näköinen ja tyhmä saisi naisia noin paljon? Yököttävä tapaus kaiken kaikkiaan ja lopussa kelasin hänen kohtaukset pikana.
Itseäni häiritsi heti ekan kauden alussa Serenan suosio. Miten vähän kaikkien kanssa ollut, kunnon bilettäjä joka on toisinaan ihan sekasin huumeista ja alkoholista, voi olla se kaikista suosituin upea it girl, jonka kaikki miehet tahtoo?
Kyllä olin vahingon iloinen Serenalle, kun oli niin Danin perään ja Dan, niinkuin Louis ja Chuckin ihan Blairin lumoissa :D