Missä maissa olet käynyt?
Kommentit (14)
" Omat" maani: Suomi, Viro, Ruotsi, Norja, Tanska, Saksa, Hollanti, Iso-Britannia, Ranska, Espanja, Kreikka, Marokko, USA, Kanada, Meksiko, Guinea, Sambia, Zimbabwe ja Etelä-Afrikka.
Toiveissa päästä vielä joskus ainakin Egyptiin...
Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Thaimaa, Egypti ja Kreikka.
Afrikan safarit kiinnostaisivat tai sitten Mexikoon päin matka. Taitaa vaan olla niin että menen " sitten joskus"
paitsi Andorra, Makedonia, Romania ja Bulgaria. Mutta kertaakaan en ole käynyt Euroopan ulkopuolella.
Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti, NL (silloin oli NL), USA, Kanada, Tsekki, Unkari, Puola, Italia, Ranska, Hollanti, Belgia, Englanti, Espanja, Portugali, Madeira (sanotaan nyt erikseen vaikka kuuluu Portugalille, on niin omanlaisensa paikka)
Noista kolmessa olen asunut 3-10 kk.
Saksa, Puola, Unkari, Itävalta, Italia, Espanja, Turkki, Kreikka, Belgia, Hollanti, Tanska, Ruotsi, Viro, Latvia, Liettua, Tsekki, Venäjä
Sitten pari maata, joita ei enää ole eli Jugoslavia ja Tsekkoslovakia.
Ruotsi, Norja, Venäjä, Viro, Latvia, Saksa, Unkari, Italia, Kreikka, Iso-Britannia.
Osassa useampia kertoja, niinku varmaan muutkin.
Ruotsi, Viro, Tshekki, Bulgaria, Turkki, Kypros, Espanja, Arabiemiirikunnat, Oman ja Thaimaa.
ruotsi
norja
tanska
viro
saksa
sveitsi
ranska
hollanti
belgia
malesia
UAE
espanja
tunisia
venäjä
Näissä olen asunut: Ruotsi, Norja, Saksa, Italia ja Itävalta.
Sen lisäks oon käynyt (lomalla) seuraavissa: Eesti, Latvia, Liettua, Puola, Slovakia, Kroatia, Slovenia, Romania, Italia, Kypros, Kreikka, Espanja, Ranska, Monaco, Sveitsi, Tanska, Iso-Britannia, Turkki.
Euroopan ulkopuolelle en siis oo vielä kerennyt (ellei Turkkia lasketa siihenkin kastiin kuuluvaksi).
Ruotsi, Norja, Viro, Latvia, Liettua, Puola, Slovakia, Unkari, Saksa, Hollanti, Ranska, Englanti, Turkki, Kypros, Espanja, USA
Ruotsi, Norja, Tanska, Venäjä, Puola, Eesti, Latvia, Unkari, Tsekinmaa, Slovakia, Slovenia, Itävalta, Saksa, Ranska, Belgia, Hollanti, Luxembourg, Espanja, Monaco, Italia, San Marino, Vatikaani, Iso-britannia, Portugali, Kreikka, Turkki, USA, Kiina, Japani, Singapore, Thaimaa, Australia, Syyria, Jordania, Egypti, Israel, Malta, Intia, Sveitsi, Lichtenstein, Peru, Brasilia, Argentina, Bolivia, Uruguay, Mexico, Kuuba, Etelä-Afrikka..
Ja sitten semmoisia maita, joita ei enää ole, kuten DDR, ja Tsekkoslovakia. Tuosta listasta puuttu vielä, mutta ei tuu juuri mieleen.
Joo o minä olen käynyt Haaparannassa heh heh ....haaveita olisi ukko ei vain lämpene ja 4 lasta jotka vielä pieniä....perskutarallaa haaveet ne haaveet
Viro, Ruotsi, Tanska, Saksa, Ranska, Belgia, Espanja, Kreikka, Italia, Tunisia, Hollanti, Irlanti, Iso-Britannia, Thaimaa, Hollannin Antillit.
...Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Ranska, Saksa, Sveitsi, Espanja, Belgia, Englanti, Italia, Tsekki, Monaco, USA, Kiina, Hong Kong, Thaimaa, Japani, Vietnam, Malesia, Singapore, Intia, Kenia ja Tansania.