Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi pihi? Menee herrmot...

Vierailija
03.01.2006 |

Hitto, menee niin usein hermot kun mies laskee pennejä joka käänteessä! Vaikka mä olen aina ollut vähävaraisempi, en ole koskaan esim tinkinyt ruuasta. Nyt kun käytetään yhteisiä varoja, ni aina pitäis ostaa sikanautaa eikä paistia, aina euroshopperia tms " merkki" tuotteen sijaan jne...

Viikonloppuna ei voida mennä ihmisten ilmoille kaupunkiin ellei ole jotain todella painavaa syytä, ettei vaan mee ylimääräistä rahaa bensaan. Ja miehellä on helvetin hyväpalkkainen työ ja todella paljon rahaa säästössä. Ei auta vaikka mä maksaisin puolet. Jos mä maksan kokonaan jonkun omista säästöistä ni sit ok. Riitelyssä hän aina vetoaa siihen että nii-i, miksi sulla on vähän rahaa ja mulla ei, mietipä sitä. Onhan tossakin varmasti perää, mutta ei elämästä hitto voi nauttia jos koko aika täytyy miettiä rahankäyttöä KUN SITÄ RAHAA KERRAN ON!!! Enkä todellakaan vaadi että mies minulle ostelisi jotain lahjoja tms, vaan kyse on ihan sellaisista perusasioista kuin auton käyttö, kaupassa käynti, ja olisi myös ihanaa joskus mennä ulos syömään. HUooooohhh, sori, olen pahalla tuulella :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne sinänsä, kun rahankäyttötottumukset aivan erilaiset ja ystäväni kuitenkin työttömyyskorvauksella ja miehensä töissä. Mies siis hallitsee rahalla suhdetta.

Vierailija
2/4 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tämän jo kun tavattiin, ei koskaan tarjonnut minulle edes kahvia. Ehkä tämä on sitä nykyistä tasa-arvoa, mutta ennen miestäni olin tottunut siihen, että mies tyyliin palvoo maata naisen jalkojen alla ja näyttää sen myös niin, että haluaa herrasmiehenä tarjota...edes joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miehenikin on aika pihi, mutta ostelen sitten omilla vähillä rahoillani kaikkea kivaa ja jos jotain isompaa tarvitaan niin tiedän, että miehellä on rahaa. Mieheni siis lähinnä säästää eikä pihistele. Ruokakaupassa mekin ostetaan niitä halppismerkkejä, kun ne merkkituotteet ei ole sen kummempia.

Oletko kysynyt mihin miehesi sitä rahaa kerää? Että saa sitten hautaan mukaan, vai? Onko hän köyhästä perheestä ja tuntee olonsa jotenkin turvallisemmaksi, jos tilillä on paljon rahaa?

Vierailija
4/4 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oma miehenikin on aika pihi, mutta ostelen sitten omilla vähillä rahoillani kaikkea kivaa ja jos jotain isompaa tarvitaan niin tiedän, että miehellä on rahaa. Mieheni siis lähinnä säästää eikä pihistele. Ruokakaupassa mekin ostetaan niitä halppismerkkejä, kun ne merkkituotteet ei ole sen kummempia.

Oletko kysynyt mihin miehesi sitä rahaa kerää? Että saa sitten hautaan mukaan, vai? Onko hän köyhästä perheestä ja tuntee olonsa jotenkin turvallisemmaksi, jos tilillä on paljon rahaa?

Miehen isä on aivan samanlainen. Tämän takia hänen äitinsä lopulta kyllästyikin häneen...otti ja lähti. Oikeestaan miehen isä on pahempi. Raha, säästäminen, sijoittaminen yms menee kaiken edelle. Oma mieheni sentään arvostaa perhettä ja vapaa-aikaa enemmän.

Elikkä siis mies on rikkaasta perheestä, jossa on toitotettu aina säästämisen tärkeyttä. En tosiaan tajua mitä hän sillä rahamäärällä tekee. Ei halua matkustella tai mitään...No, saa ainakin meijän lapset joskus paljon rahaa. Mä koitan parhaani mukaan opettaa heitä arvostamaan hiukan eri tavalla sitä rahaa. Voi sitä käyttää, järkevästi ja hyviin kohteisiin. Miksei joskus johonkin herätejuttuunkin. Kantapään kautta sitten tajuavat, mikä on kannattavaa ja mikä ei.

Mut kyllä mua tosiaan välillä ahdistaa suunnattomasti. Olen jopa miettinyt muita miehiä tämän takia joskus. Sellainen, joka ei arvosta materiaa niin paljon, jolle merkitsee elämässä muut asiat eniten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi