Myyjä koki kauhunhetkiä, kun mies uhkasi aseella - Nyt ryöstäjä on kokoomuksen ehdokas, joka kampanjoi turvallisuudella
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f27fb57c-318f-4f85-8744-4c0f5ce83…
Voiko nyt kallumpi enää olla, tuo kuvakin 😂
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Aika rajua on. Itse tunnen ehdokkaan, joka ratsastaa perinteillä ja perhearvoilla, mutta on tuomittu lähisuhdevökivallasta.
Taitaa olla tämä pinnan siloittelu ja valwhtelekin aika yleistä.
Kuka niistä?
Vierailija kirjoitti:
Hieno mies tämäkin ehdokas. Kokkarihan se...
Voishan se persukin olla, ihan heittämällä.
Olen kuullut bensa- ja dieselvarkauksista mutta polttoöljy? Oikeasti? Mitä sillä sitten tekisi?
Vierailija kirjoitti: Olen kuullut bensa- ja dieselvarkauksista mutta polttoöljy? Oikeasti? Mitä sillä sitten tekisi?
Esim. tuhopolton.
Suuu kiinni juntit. Ne hallitsee jotka elää ja toimii. Muurari-veljet auttavat jos tulee onglemia, ja mnä autan niitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno mies tämäkin ehdokas. Kokkarihan se...
Voishan se persukin olla, ihan heittämällä.
Nääh selkee Kristallipuolueen tuleva johtotähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Olen kuullut bensa- ja dieselvarkauksista mutta polttoöljy? Oikeasti? Mitä sillä sitten tekisi?
Esim. tuhopolton.
Pitää olla jo melkoinen mestari että saa polttoöljyllä sytytettyä tulipalon.
Lämmittää taloa tai kaataa auton tankkiin. Ei moottori sitä tiedä, onko aineesta verot maksettu vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Persuissa on yks naistenraiskaaja.
Mistä puolueesta löytyis miesten raiskaaja, saisi minun ääneni!
Vierailija kirjoitti:
Ihan merirosvon näköinen 😆
Sopisi hyvin Petterin velkalaivan kapteeniksi.
Aika rajua on. Itse tunnen ehdokkaan, joka ratsastaa perinteillä ja perhearvoilla, mutta on tuomittu lähisuhdevökivallasta.
Taitaa olla tämä pinnan siloittelu ja valwhtelekin aika yleistä.