Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä näiden vaunujen hinnasta ? Minusta kalliit.

Vierailija
03.01.2006 |

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=25502930



Taitaa samalla rahalla saada uudempiakin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä yhtään enempää. Ovat vielä noilla vanhanaikaisilla kumipyörillä. Eivät ole tarpeeksi vanhat siihen, että retrofriikkikään ostaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä