Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta pitkittyneestä yskästä,mitä ihmettä tämä voi olla?

Vierailija
03.01.2006 |

Mulla ollut jo noin 8viikkoa sitkeää yskää joka hiukan helpotti muutama viikko sit kun todettiin poskiontelotulehdus ja sain kuurin mutta nyt taas aivan mahdoton,varsinkin maatessa,sellanen räkäinen yskä,poskiontelotulehdus oireita ei ole ja pientä kuumetta aina vain.Oon miettiny keuhkokuumetta ja keuhkoputkentulehdusta mutta ajattelisin että näissä ilmeisesti on myös keuhkot kipeenä ja mulla ei ole kuin nää muutamat oireet,pieni lämpö,kova yskä ja vetämätön olo.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärissä käytin ja tutki ja verikokeisiin laittoi. Ei kuitenkaan ilmennyt mitään poikkeavaa. Sanoi että voi olla useampi peräkkäin oleva nuhatauti esim. kyseessä. Kannattaa käydä lääkärissä, että varmistuu ettei kyseessä ole mitään vakavampaa.

Vierailija
2/5 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut herkkä saamaan keuhkoputkentulehduksia yms. Tietynlaista herkkyyttä siis oli jo muutenkin. Viitisen vuotta sitten jäi flunssa ikäänkuin päälle enkä päässyt yskästä eroon. Pahimmillan tuo oli aina iltaisin ja öisin eikä nukkumisesta tullut mitään. Lopulta jouduin astmatutkimuksiin. Todettiin tulehdusastma. Käytin lääkkeitä vuoden verran päivittäin. Sen jälkeen olen pärjännyt sillä, että vain flunssa-aikoina lääkitsen itseäni.

Oletko käynyt lääkärissä? Kannattaisi varmaan. Käsittääkseni sellainen 2-3 viikkoa yskää on vielä normaalin rajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan tosin ei ole ollut mitään tulehduksia keuhkoissa.

Vierailija
4/5 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkitaudit, vaikutukset elimistöön kohtalokkaita...

Vierailija
5/5 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin jo ajan lääkäriin ja sain huomiselle,ja vaadin kyllä keuhkokuvan jolleivat meinaa siihen laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan