Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa omat ajatukset! Olen toooosi kateellinen ystävälle uudesta huvilasta.

Vierailija
17.06.2008 |

Meillä on ihana talo ja he asuvat pienessä murjussa. Pitäisi olla onnellinen ystävän puolesta, mutta kauhukseni huomaan etten pysty!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pitäisi olla aivan haltioissani ja onnellinen ystävän puolesta.

Vierailija
2/6 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan fiiliksissä hehkutat kateuden kohdetta, eli huvilaa, kaverillesi, tyyliin "siis aivan mieletön toi teidän uus huvila, mä oon aivan vihreenä kateudesta" ym. Kun kateuden (sinänsä ihan normaali ja hyödyllinenkin tunne) pukee sanoiksi, niin se yleensä hellittää, ainakin mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja jos saivat perinnöksi sukukin kadehtii... heitä...

Ps. hanki joku IKIOMA juttu

minulla on tärkeä laseitettu parveke- maksoin 2000 e osamaksulla unelmastani---

toisen unelma on huvila,

toisen parveke... ja sekin on ok::)))

Vierailija
4/6 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kadehdin helposti muita ja vertailen omaa elämääni muihin. Toisaalta en ole kaikille kateellinen ja vertailemalla löytää aina myös niitä, joilla asiat huonommin. Enemmänkin ehkä toisaalta ihmettelen joidenkin omaisuutta suhteessa tuloihin ("miten noilla voi olla tuollainen auto, kun tulot ovat X€ ")

Vierailija
5/6 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoittain tuntuu pahalta, jos jollain on jotain enemmän kuin minulla. Mutta kateuteni pystyn pukemaan sanoiksi ihastelulla ja en koskaan, en edes unelmissani, ole haaveillut toisen nujertamisesta kateuden takia. En koe vahingoniloa tmv.

Vierailija
6/6 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siinä mitään pahaa ole. Jokainen haluaa että itsellä menisi kaikkein parhaiten... luonnollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi