Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###TIISTAITA JOULUISET###

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiva, että jollain näkyy merkkejä tulevasta tapahtumastakin, täällä ei niin mitään! Hyvin nukuttu yö takana. Mies ärsyttää kysymällä joka viides minuutti: " No, onko niitä merkkejä, eikö vieläkään merkkejä, supistaako???!" ja naureskelee päälle, kun näkee kypsähkön ilmeeni ja toteaa, että hurtilla huumorillahan tästä yli mennään! Juu. Lohduttaakseni itseäni luin just vanhasta Odotus-lehdestä, että jonkun lääkärin mukaan laskettuun aikaan pitäisi tänä päivänä lisätä viitisen päivää, kun valtaosalla menee yli sen, koska ihmiset ovat jotenkin terveempiä ja kestävämpiä kantamaan näitä pallojaan pitempään. Hmmm, siihen nähden laskettu aika olisikin tänään! Ekassa raskaudessa juuri rv 40+5 alkoi tapahtua (limatulppa oli kyllä pulahtanut pari päivää aiemmin), ja 40+6 poika syntyi. Nyt ei siis niin yhtikäs mitään.

Pulkkailemasta palaillut Vitanova rv 40+5

Vierailija
2/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan koko muka nyt joku 4 kg mutta olen täysin vakuuttunut siitä että 500 g tuohon saa vielä lisätä!! Esikoisenkin kohdalla heitto oli puoli kiloa ja koska muutenkin esikoinen oli 4300 niin kyllä tääkin on. Lapsivettä oli normaalisti ja muutenkin vauvan asiat ok, mutta kohdunkaulan tilanne täysin epäkypsä! Kanavaa jäljellä 2,5 cm (kahdella viime kerralla 2 cm..) ja auki yhdelle sormelle niin kuin kuukausi sitten. Eli ei edistystä :(

Mun kohdalla ei käynnistellä liian varhain koska on se aiempi sektio takana. Torstaina menen jo osastolle ja saan suun kautta jotain hormonia jos kohdunkaula ja -suu hieman edistyis ja ehkä omia supistuksia siten tulisi..mutta sanoivat että kotiinkin voivat siitä vielä päästää. Nuo tulevat pyhät vaikuttavat just mun kohdalla kurjasti kun silloin eivät voi käynnistellä ja kuitenkin lauantaina olisi 2 viikkoa yli.. puhuivat myös kalvojen puhkaisusta sekä oksitosiinitipasta mutta saas katsoa miten sitten niitä tekevät. Hyvinkin voivat vasta ensi ma aloitella niillä jos nuo prostaglandiini-tabut ei auta.

Tavallaan mä olen ihan samaa mieltä siinä että odotellaan josko kuitenkin luonnollisesti lähtis tulemaan. Kaikki jotka noita käynnistyksiä odottavat niin voin sanoa omasta ja muiden kokemuksesta että jos tilanne on epäkypsä ja alettais käynnistämään esim. tipalla niin synnytyksestä voi tulla tosi hurja ja usein se synnytyksen edistyminen voi myös tyssätä kuten mulla viimeeksi. Luonto on ajatellut asian vain siten että odottelua tää vaatii :)

Mutta tällaisia siis tänne.

beal rv 41+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito on noussut, joka paikkaan sattuu mutta supistuksista ei ole tietoakaan. No, 1,5 viikon kuluttua on tämäkin vauva maailmassa, meillä kun käynnistettään aika varmasti silloin 42+2.

Eilen oli neuvolassa kaikki ok, mutta tämä äiti on kyllä ihan rikki. Onneksi mies pystyi pitämään etätyöpäivän, sillä olen nyt kahtena yönä putkeen nukkunut alle 3 h, eikä se ihan riitä... Tyttö tosiaan herää ennen kuutta.

Koko ajan olen kammonnut sitä käynnistystä, kun viime kerrasta jäi aika kauheat muistot (tai ei oikeastaan muistoja lainkaan, olin niin pihalla), mutta nyt tuo käynnistelykään ei tunnu enää ihan mahdottomalta ajatukselta. Kunhan joku vaan saapuisi syömään noita maitoja, joita rinnat pursuaa!

Ja kiitti Tansku tsempeistä!

kaaka ja Tilkku 41+0

Vierailija
4/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanuus, mie nukuin viime yönä heräämättä kertaakaan vessaan!! Loistavat 9 tunnin yöunet! Mahtavan pirteä olo nyt. Ehkä johtui siitä kun ei tarvi enää jännittää milloin vauva syntyy. Nyt sitten tänään ohjelmassa joulun purku, että tullaan sitten kotiin ilman niitä huolia. Voi hitsi, huomenna tähän aikaan mulla olee varmaankin jo vaavi maailmassa! Suppareita ja synnytyksiä kaikille ja onnea nyytin lunastaneille!

rocka 40+3

Vierailija
5/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen meni limatulppa.Jee jotain tapahtuu=)

Aamusta asti oli pikkuhousut märkänä ja soitin polille kolmen aikaan.Käskivät tulla näytille jos on lapsivettä.No mistä sen nyt sitten tietää onko lapsivettä vai jotain muuta?No ajattelin sitten varmuuden vuoksi käydä ja jotain muutahan se oli.Varmaan sitten tuota limatulppaa tai veristä valkovuotoa.

Toiveet synnytyksen käynnistymisestä viime yönä oli jo kovat mutta niinhän tuo yö meni nukkuessa.Ei edes supistele.No tänään pitää lähteä kävelylle josko se jotain auttaisi.Edelleen siis odottelen sitä sunnuntaita.Vähän pitkäksi kyllä käy aika kun tänään on vasta tiistai mutta eiköhän tämä tästä.

rvko41+2

Vierailija
6/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käytiin nukkumaan olin jo varma että tänä yönä mennään.. Eipä menty. Eikä edes kipuile enää.

Mielettömän hyvin nukuttu yö takana, jos oli pakko koko yö nukkua niin hyvä että sitten myös tuli nukuttua. Ei juuri heräilyjä tai asennon vaihtoja.

Hajamielisyys vaivaa. Kotoa lähtiessä jää lompakko tai puhelin tai koko laukku kotiin. Kaupasta ei saa ostettua mitä pitää vaikka olisi lappu mukana -tosin se yleensä jää kotiiin.

tulisi täälläkin limatulppaa tai jotakin.. Tai ihan lapsivettä(sitten selkeästi että voisi olla varma ;)) niin tietäisi että jotain tapahtuu. Ja kohtuullisen nopeassa tahdissa.

40+4 (ettei tässä kai vielä pitäisi olla kärsimätön..)