~*~ENSIKOT TIISTAINA~*~
Kommentit (27)
Ja mooli kans mukaan plussa-aaltoooooooooon!!!!!!!Onks mooli otellu sidukkaa?Tää ottaa tänää pari lasillista punkkua ;)Eikös se auta kiinnittymiseenki jos maholline salamatkustaja ois kyyis....;)En kyl usko et ois tärpänny,ei pupuiltu ku kp8 ja kp10.Tosin ei me viime kierrossakaa oltu ku kaks kertaa ja silti tärppäs ;)
Pepsi alottaa autokoulun parin viiko päästä.....arvatkaa vaa jännittääkö!?!?!?!?!Äiti tuumas että kyllä sulla pitää kortti olla jos joskus sen nupun saat ni pääsette nupun kaa helpommin mummoo kattomaa....hih...äiskä maksaa sen mulle.Pelottaaaaa!!!!!!!!!!!
Onko moolilla oiretta?
Iltaa kaikille!
Täällä minä olen päivän ja illan mittaan istuskellut koneen ääressä ja lueskellut juttujanne. Tosi kiva, kun nyt porukka on noin aktiivista - ja mikäs on ollessa kun uutiset on noin kutkuttavia niin kuumeilu- kuin työrintamallakin. Jännäilen täällä teidän puolestanne. =)
Itseltä alkaa usko loppua tämän kierron ovikseen, mutta ei nyt sentään vielä pyyhettä kehään... Josko se se sieltä yllättäis puun takaa. Mutta kun tuo minun perusluonteeni on, että kaiken tarttis tapahtuu heti ja suunnitelmien mukaan. Ja sitten harmittaa, kun eihän asiat useinkaan niin mene. kasvun paikka tässä siis.
Mooli: et ole ainoa, joka on törttöllyt liikenteessä tänään. Minä sain aikaan läheltä-piti-tilanteen pyöräilijän kanssa. Onneks en osunut, mutta pyöräilijä haukkui minut kovaan ääneen ajaessaan eteenpäin. Ja kaikki meidän kylän raitilla kyllä huomasivat valkoisen autovanhukseni ja heloittavat poskeni sen jälkeen. *nolostuu edelleen*
Tiskit kyllä huutelee siihen malliin nyt, että täytynee mennä pesemään ne. Kun on mun vuorokin. Yh!
-Amy-
Kiitos tuesta - ja hyvä, että Amy selvisit säikähdyksellä!
Pepsis; en tänään uskaltanut lähteä kauppaan, kun kotiin pääsen - kolmas lasi punkkua naamarin edessä:=) Joo, mäkin uskon tohon kiinnittymisapuun:=)
Täällä pikkusta alavatsanippailua - ei muuta. Yritystä on tässä kierrossa ollut pitkästä aikaa, mut pelkään, että oltiin taas myöhässä, kun ovis oli vasta kp16 (tai 17). No, pianhan tuo selviää:=) Olis kyllä ihana raskatua!!!
halauksia, rakkaat enskat!
-mooli-b
aja vaan se kortti, mäkin ajoin vasta 1,5v sitten ja kyllä se on ollut makee juttu! Ei oliut aikaisemmin tarvetta...
ja ihan helppoa se on, vaikkei oliskaan enää 18vee:=)
-mooli
Naksu, Masu06ja Diotima...: itse olen myös taistellut tuon kateuden kanssa. En tiedä mistä se yhtäkkiä kumpuaa kun ennen ei ole ollut mitään ongelmaa. Tänään meinasin purskahtaa töissä itkuun kun joku sanoi, että siitä vaan sinäkin mahaa kasvattamaan....jotenkin niin tuntu pahalta kun kyseisellä henkilöllä tärppäsi heti kun jätti pillerit pois...niin teki mieli sanoa että ¿onhan se toisten helppo sanoa¿...mutta pidin suuni kiinni kuitenkin. Miten se onkaan näin vaikeaksi mennyt tämä.....
Aurora: sama juttu. Oireita riittää vaikka muille jakaa. Tänään kp 30/29, ei näy tätiä, mutta jos minkämoista oiretta riittää. Testasin kp 28 (hätäinen kun olen) negan ja nyt en uskalla testata uudestaan. Ravaan vain vessassa kauhulla odottaen tädin saapumista....
Amy75: tiedän tunteen. Olen kanssa sitä tyyppiä, että kaiken pitäisi tapahtua just ja heti ja nyt kun on 8 kiertoa takanapäin niin alkaa jo mennä hermo...Yritän kovasti rauhoittua, mutta tiedä sitten mikä tähän hätäilyyn auttaisi. Onneksi (?) on kevät niin työntäyteinen, että tuskin tässä ehtii paljon enää piinailemaan ja kiertopäiviä laskemaan...
Tädin tuloa odotellen...
Afternoon
Elä Afternoon vielä anna periks ;)Plussapölyä sulle!!!!!!!!!
Kuulkaas enskat,ostin tänään acon10.............tyhmä olin ku miten ihmeessä voin pitää näppini siitä erossa viikon loppuun saakka tai maanantaille?!?!!?Vaikka lupailin itelleni pari viikkoa sitte että varppina en testaa enneku täti viikon myöhäs............niin niin...varmaa onnistuu taas ku testi polttelee kaapissa...
Millo Naksu testaa?Testaaks kukkaa huomenna?
Q:llta piti viel kysyä jos satut tääl pyörähtää että mites sulla se tissikipu oikee menikää tärppikierrossa?Mulla oviksesta kipeyty nännit ja sit siirty kipu koko rintaan ja tätä kestäny koht puoltoista viikkoo ja nyt ei enää mahallaan kärsi nukkua.Inhaaaa,paitsi jos se ois sitä....;)
Kaikki plussaa kehiin vaan, masu, aurora, naksu ja - pepsis, tietty!!
Ja kaikki muutkin joita en muistanut mainita...:=)
moolilla kaik normaalisti, kp21/26-29 mennään:=)
-m-b
ps. paitsi aiheutin tänään peltikolarin, onneksi selvittiin suurilla sakoilla ja hinausavulla, vaikka soimaankin itseäni huonoksi ihmiseksi...mun eka kontakti virkavallan kanssa.