Kuttujen Jutut *tiistai*
Aamulla testataan taas... Hoh hoijaa. Masentaa jo valmiiksi :(
Kommentit (52)
siis mulla on omia syitä epäillä että vois olla vikaa, kun mulla on muinoin ollut vähän " ongelmia" ton alapään kanssa, ja on tehty kaavinta joskus, sitä vaan hirmuisesti pelkään, että niistä jutuista ois jäänyt jotain " vikaa" . Mutta lääkärit kyllä silloin sanoivat, että ei pitäs vaikuttaa millään tavalla raskaaksi tulemiseen. Mutta ei sitä silti pysty olee ajattelematta...Ainakaan jos on näin suuri ajattelija kun mä. 8)
Tällä hetkellä kyllä varmaan suurin " lapsettomuuden" aiheuttaja tässä osotteessa on just nää mun liikakilot ja se, että tosiaan ei olla (vielä) alettu yrittää niin tosissaan että olisin mittailut oviksia tai oltais pupuiltu vaan siks. TJOT-linjalla ollaan oltu, kun se tuntuu parhaimmalta.
Vaikka tässä kierrossa mun pikku pää kyllä jo saattaa vähän kytätä sitä ovista...*vauvakuume tehnyt comebackin*
Olipa vaan eilinen aika super-pino. =) Kiitos vielä kaikille onnitteluista, ootte ihania. :´)
AXE: Voi ei, tulee paha mieli kun ajattelen miltä susta mahtaa tuntua. Mutta olen kyllä niiiin varma että se plussa sinnekkin tulee pian, sun kierrothan on kuiten niin hyvin asettunu jo. Sulle kyl toivosin sitä plussaa edelleen enemmän ku edes itelle..
NIFKIN: Voi v***n nega. Perskutti. )))halit(((
MIRULII: Mies oli nimenomaa hoo moilasena.;D Olipas teillä tuuri kun saitte poitsulle hoitopaikan niin läheltä!
NEKKU: Eiköhän se Minja sinne hoitoon totu, kun tutustuu muihin lapsiin.
KATZU: Toivotaan tosiaan että saat neuvolassa paremman mielen synnytystä ajatellen.
MARIEELA&HÖNTTÄ: En kertonut vielä Äidille. Taidan kertoa vasta muutaman viikon kuluttua.. Tuntuu niin hullulta ettei tätä usko vielä itsekään.
MII: Ottakaas tässä kierrossa oikein pupuilu-kuuri niin katotaan alkaako niitä plussia tulemaan! En sinuna olis vielä huolissaan muusta..
PIIPAA: Toivottavasti saat kunnon korvaukset siitä Prisman hässäkästä. Kyllä ne osaa olla juntteja kun kestää ja kestää vaan..
Oma napanen: Joten kuten tuli nukuttua yö, miehellä ei meinannu vaan uni tulla. Se tuntu höpisevän mitä sattuu ennen ku nukahti. ;D Aamulla sit soitin neuvolaan ja pääsenkin sinne jo torstaina. =) Nyt voisittekin kertoa et mikäs siel on meno näin eka kerralla?? Tekeekö ne siellä viel testin vai mitä ihmettä? Ja kuin se luulee saavansa selville millä viikolla oon, kun kierto on mikä on? Oi oi, kysymyksiä riittäää...
Nyt pitäs lähtee kaupungille asioille. Eli kerjäämään rahaa kelalta. ;D
Ja niin joo, mies jopa vitsaili jo vauva-asiasta: Kokeili mun mahaa ja kysy et joko se on kasvanu???? ja lisäs perään et onhan se, aika paljonkin!!! (oon lihonu parin kuukauden aikana vähän ja se kilo tai pari on jääny kaikki tohon mahaan))
Johelle, mä voisin varmaan tulla nyt ainakin ihan siks et saat sen 5 hlö paikalle ;D Oon kerran ollu ja hirveesti en ostele mutta jotain pientä olen aina ostanu. 14.1 ei käy -> mun tädin 60v. juhlat.
Ja tapaamiseen ei sitte myöskään sovi tuo 14.1 lauantai MUTTA KAIKKI muut pvät sopii kyllä!!! Eli NEITI, ehdota sä se pvä kun tiedät parhaiten mikä olis paras ja me muut järjestetään aika niin et päästään, eikös????
Mii, nyt lakkaat soutamasta ja huopaamasta ;DD Mieskin menee ihan sekaisin omassa vauvakuumeessaan kun ei tiiä onko se vaimo tosissaan tässä lapsen hankinnassa vai ei -> ja mies on kiltisti odotellut sun lupaasi häiden jälkeen aloitukseenne jne, nyt et enää kehtaa pyörtää mieltäsi, ethän?? Johellen kans samaa mieltä et sitte raskauden jälkeen kerkeet kyllä laihduttaa kaikki pois.
JA mullakin on kaavinta suoritettu 2 kertaa(runsaat menkat) ennen vielä km kaavintaa ja silti näitä lapsia siunaantuu (luojalle kiitos) joten turhat pelotkin hus pois ;)
JA eikun kuumetta nostattamaan hiukan enemmän ja pikkasen voi auttaa tuota luntoäitiä pupuilussa sen olematta kuitenkaan pakkopullaa.. -> nyt siirrynkin odottamaan Miin piinavkkoa ;)
Piipaa, ootko sä soittanu sinne Prismaa uudestaan siitä korvauksesta? Sanoivatko mitään mahdollisesta paremmasta korvauksesta tai mitää??
Mutta nyt poika nukkuu ja sitte rauhassa takas ;))
kiitos rohkaisusta ja pelkojen pois ajamisesta! =) Onneks on olemassa joku, joka on mua järkevämpi----> saa aina mut tajuamaan miten pöljä olen =D
Mulla on se ongelma, että mietin liikaa. (mies sanoi mulle kerran niin) =D
NIFKINILLE pahoittelut negasta! Ja tärppionnea ens kierrolle! :)
Mulla on tällänen pikku neiti Taimi (5v) kaverina - naureskelen sen jutuille, kun leikkii Bratzillä tässä tiskillä ;D
Oma neiti toivottavasti viihtyi hoidossa - mun äiti tosiaan haki sen pari tuntia sitten. Ihan ilo mielin se sinne ainakin jäi, eikä etes vilkaissut taakseen kun kaarasin autolla tieheni *äiti ois pikkasen toivonu vilkutusta lapseltaan* Näköjään ihan samat tunteet pinnassa - on se lapsi minkä ikänen tahansa, kun hoitoon menee :)
[b]Mii[/b] - TUli vaan tosta sun pähkäilystä mieleen, että toisilla on myös niin että vain toinen munasarja tuottaa munasoluja - ja jos näin on voi olla niinkin että ne munasolut irtoaa vaina joka toinen kuukaus tjsp. Äää, vaikee selittää.. ;) Esim. mulla lähes aina kipuilee vaina vasempi munasarja ja oletan että sieltä ne munasolut sitten irtoaa *loogistako* :I Harvoin - ehkä joka neljäs kerta kipuilee oikea puoli.
Jepulis Jee :) Kyllä edelleenkin vaikuttaa siltä että ovis oli eilen illalla. Tänään ei minkään näkösiä kipuiluja :( Se myös tarkottas sitä et mun kierto lyhenis n. 27 päiväskes - saas nähä..
Jaahas - Taimi hukkas Bratzin korviksen jonnekkin tänne tiskin alle..! Ei kun ettimään ->
Paranemissäteitä sulle ¨~~~~~~~ :) Tuntuu olevan aika sitkeetä tuo flunssa:( Toi väri & meikkikurssi kuulostaa tosi hyvältä, nim. meikkikurssille menoa suunnitellut jo ikuisuuden ;) Tuu kertoo sitte mitä opit.
En oo nyt muuta tehnyt kuin kutonut villapukuun nutun niksulle (inasen verran vielä kesken). Seuraavaksi pitäs aloittaa kestojen ompelu, mut ei vaan just nyt nappaa:/ Turha sitä on väkisin alkaa ompelee jos ei huvita, kyllä se innostus kuitenkin hetken päästä palaa ;D
NIFKIN, pahoittelut negasta. Mutta kuten täällä on niin monta kertaa todettu, niin kauan on toivoa kuin tätiä ei näy!!
ULTRAKUULUMISIA omasta navasta: Rakenneultrassa tosiaan käytiin tänään ja kaikki tuntui olevan kohdallaan. Hyvin vastasi Nappulamme edelleen viikkoja ja painoi tällä hetkellä 401g! Siitä se vielä kymmenkertaistuu ennen syntymää, ainakin jos tulee siskoonsa. Ultraaja oli hyvin tarkka ja kärsivällinen ja selitti kaiken tosi hyvin. Ja me päästään vielä yhteen ultraan kaupungin laskuun, sillä istukka oli hyvin lähellä kodunsuuta (ns. marginaalissa) ja ne haluu vielä varmistaa, että nousee pois siitä. Sama juttu mulla oli tytönkin kanssa, mut silloin ei kontrolliin enää lähetetty. Nyt siis rv. 28 vielä ultraan ja väläytettiinpä mahdollisuutta päästä jopa 3D:hen silloin:)...
Nojoo, ei tällä kertaa muuta, yritän kommentoida taas illemmalla enemmän.
matteusk ja Nappula rv. 20+4
Nukahin ite hetkeks -> aina ennen ku poika nukahtaa, mä nukahan ensin, ku ei millää meinaa nyt pväunia nukkua :/
Nekku, niin, tuskasempaa se aina on äidille tuo lapsen hoidon aloittaminen kuin lapselle -> lapset kun ovat paljon sopeutuvaisempia ;))
Mutta hyvin se lähtee menee, ja pääasia on just et Minjal menee paremmin tuo hoidon aloittaminen ku äiteel ;DD
Ja tuohon munasarjahommaan sen verran lisäystä ->> Et aika usein toisen munasarjan toimimattomuudessa ottaa tuo toimiva munasarja korvaavan paikan, eli alkaa tuottaa toisen puolesta, ja näin ollen voi siis ovuloida ihan normaalisti joka kuukausi, vaikkakin vain toiselta puolelta ovuloidaankin.
Mun raskaudessahan näkyi että olin hedelmöitynyt nimenomaan vasemmalta puolelta nyt, aikka tää ei aisaan liittynytkään ;DDDDDD
Mii, ole hyvä vaan ;) Mä taidan olla samaa mieltä sun miehes kanssa ->> ajattelet ihan liikaa ;) Mutta nyt otetaan kutut ns. urakka ja aletaan tsemppaa Miitä ainakin sen verran ettei tuo vauvakuume enään katoa ja ettei tule edes hänelle mieleen että pitäs taukoa tai paussia tmvs, eiks juu naiset????
JoHellelle täältäkin paranemsia!!!!! :)
Nyt pelaamaan tytön kanssa..
KATZULLE tosiaan tsemppiä ja turhien synnytyspelkojen karkottelua! Ajattele vaik, et jokainen supistus ja kipuaalto tuo vauvaa lähemmäs. Ja tosiaan kipuun on saatavissa hyvät lääkkeet ja lievitysmahdollisuudet. Mutta kannattaa tosiaan ottaa puheeksi se, että synnytys jännittää/pelottaa.
TALVIKIN kuulumisia minäkin oottelen. Mullakin synnytystä käynnisteltiin, eka kaks päivää Cytotec-tabletin muruja kohdunsuulle -> supistuksia, jotka loppuivat aina parin tunnin kuluttua. Kolmantena päivänä sit lääkäri totes, että " saliin ja oksitosiinitippaan" ja 12 tunnin kuluttua tyttö syntyikin sektiolla. Oli kääntänyt päätänsä sen verran sivuttain, ettei mahtunutkaan alakautta. Muistan kyllä noina päivinä ajatelleeni, että " ei tämä synny koskaan" . Rv:t oli tuolloin 41++ eli häädön yksiöstään sai meidän neiti.
No juu, se muisteloista...
MARIEELA: Onkos sulla suunnitelmissa mennä milloin Miitsun ja Miruliin asuinseutuville? Meinaan vaan, et tavattais sit porukalla... :)
Nyt on mentävä, kun tyttö tuolla yliväsyneenä huutelee (nukkunut tänään vain 30 min päikkärit, yleensä nukkuu 2-3 tuntia) *HUOKAUS*
No niin. Kotona ollaan. Otanpas oikein Kuttu-maratonin näin heti alkuun...
Sanjuska: Hmm... Miltähän tuo masu-taiden lie näyttää oikeesti :) Itse en oikein tälle lämpene. Sehän on lähes puolipallo seinällä... Outoa on. Tosin taidan kuvitella sen taiteen aika omituiseksi sen koristelun puolesta :D Niin ja meillähän ei vauvaa yritetä, nyt oli vaan tommonen " aikuisten vahinko" kyseessä. Mies ei lämpene vielä.
Leanna: Kovasti toivon teille vauvaa. Ollaan y hdessä noille muille kateellisia ;)
Nekku: Jaahas, teillä ne alkaa tosi toimet ;)
Katzu: Älä nyt vie pois niitä mun syitä... TArtten kovasti niitä ettei pälli leveä :) Minä voisin ottaa uuden vahingon, mutta mies välttelee sitä varmasti kuin ruttoa.
Mii: Meillä mies ei lämpene vauvoille eikä häille sen enemäpää kuin ennenkään. Sehän on jo sanonut, että kun naimisissa ollaan niin saman tien voidaan aloittaa vauvapuuhat, joten ei ole häitä varmasti ihan hetkeen tiedossa. Eikä sillä, ei meillä olis rahaakaan kun meillä on tietyt vaatimukset ja suunnitelmat häiden varalle. Miksi et voi laihduttaa samalla kun yritätte?
Axe ja Mii: Voin tunnustaa myös, että oon ihan sika kateellinen kaikille. Minä kun en pääse vielä edes yrittämään :´( Vaikka on ihana lukea toisten onnesta niin silti se joskus tuntuu pahalta. Mutta Axe, teille sen haikaran pitäs kyllä tulla!
JoHelle: Ootellaan siis yhdessä aikaa jolloin voitas yrittää :) Mukava kun en oo ainut joka oottaa.
Matteusk: Ultrakuulumisia on aina kiva lukea :)
Kiitos kaikille kun jaksatte tukea tätä turhaan toivojaa *rutistus* Nyt kun oon kotiutunut oikein onnistuneen ja kiireisen kaupunki reissun jälkeen, niin huomaan kuinka aljon se nega loppujen lopuksi harmitti.
Nooh, ei passaa jäädä synkkyyteen. Huomenna menen kattoon kummipoikaa.
Katzu toi kutominen tai virkkaaminen kuuluu mun tän vuoden projekteihin, sen opettelu siis :) saas nähdä kuin käy.. on se vaan siistii kun osaa itse tehdä käsitöitä, saa just sellasia ku haluu.
se mun tyylikurssi on varmaan ihan mielenkiintoinen, riippuu aika paljon onko se vetäjä minkä ikäinen.. ;) toivon että siitä sais jotain irti ettei tarvii enää kulkee tän näkösenä.
Mii kuten marieelakin sanoi, nyt jätät liiat miettimiset ja pupuilemaan vaan. kyllä se vauva sieltä tulee! ei parin kk:n jälkeen vielä kannata pelätä varsinkin kun oli niitä tulehduksia sun muita.
Mirulii kiva tosiaan et Lassi saa hoitopaikan läheltä. Onkos teillä kämppä jo kunnossa, onko paljon hankintoja vielä tehtävänä? Joko tuntuu kodilta?
joo ollaan katkeria kohtalo(toveri)kuttuja ;D EHKÄ se meidänkin aika joskus vielä koittaa.. No koittaa varmasti mut odottavan aika on pitkä. ja varsinkin odotuksen odotuksen odottajan! pitää vaan keksiä jotain kivaa tekemistä, siks mä suunnittelen näitä kaikkia hölmöjä juttujani.
Oottan et pizza kypsyy uunissa -> kamala nälkä.
Ootan myös miestä kotiin jotta päästään matkatoimistoon kts mahdollisia Rooman matkoja :)) Tosin taitaa Rooma vaihtua Milano, Pariisi, Ateena tmvs kaupungiksi. Meillä meinaan on Finnairin pisteitä niin paljon että noihin ed. mainituihin kaupunkeihin saadaan niillä pisteillä ilmaiset lennot, Roomaan ei. Mutta kunhan johonkin päästään, olisi kiva ;DD
Ja jääkaapinovessa on ilmainen Tukholman risteily-lippu -> se nyt ei paljoa mieltä lämmitä mutta lapset kyl tykkää ajatuksesta laivalle menosta ;)
Ja kaiken oottelun lisäksi kulutan aikaa täällä =DDDDDDD
Mutta nyt pizza miltei mustui joten syömään ;)
vauvoja,Axe,Nifkin,johelle!!!!!!
Vauvoja vauvoja,Plussia plussia ja kadehditaan yhdessä niitä jotka jo saaneet omansa.
Mä en aina oo varma pitääkö näitä ajatuksia päästää ilmoille kun mulla kuitenkin on liuta näitä lapsia.
Mutta silti kirpasee kun kuulee onnellisia asioita.Välillä kirpaisee oikeen kovaa!
Olisi niin kivaa itsekkin.
ja tiedän,tiedän,meidän kaikkien aika tulee ennemmin tai myöhemmin!!!
Marieela,NAM,pizzaa!Tuli nälkä.Ruoka ei ole vielä kunnolla maistunut.Pitää varmaan alkaa tekemään,mitäs muuta kun PIZZAA!
L
[color=7A378B][b]Matteusk[/b] - Hyvä että nappulalla oli kaikki hyvin! Tosi hyvää palvelua - kun saat vielä uuden ultran ja vielä mahtavampaa jos pääsette siihen 3D:hen :D
Mites [b]Serpun[/b] ultrakuulumiset?!
[b]Katzu[/b] - Myös minulta kovat tsempit synnytyspelon karkottamiseen!
Olipa hulina päivä töissä - Liian vähän työtunteja(6) mulla!! Kiva varaston siivous-urakka menossa ja siivoushan on mulle terapiaa, joten nautin siitä täysin rinnoin :)
[b]Minjalla oli menny tosi kivasti hoidossa[/b]. Leikkivät kuulemma sen toisen saman ikäsen tytön kanssa kun parhaat ystävät :D Itseasiassa se tyttö, Hilla - olikin tuttu tyttö. Kun käytiin sen äidin kanssa samassa synnytysvalmennuksessa ja sen jälkeen käytiin ryhmäneuvoloissa! Tytöillä on neljän päivän ikäero. Niin ja jokos mainitsin että siellä on myös toinen Minja :) Hassua, kun sen nimisiä on koko Suomessa tosi vähän - niin sattu samassa hoidossa olemaan toinen Minja.
[b]Mies haluaa viedä mut huomenna syömään[/b] - kuulemma tarviin vähän hemmottelua *sopii* :D Alko jo heti jänskättää ;) Ihanaa!
Miehestä puheen ollen - meilläkin on pikkasen puhuttu häistä ja sen semmosesta ;D Ollaan vähän suunniteltu et jos varattas jo kirkko (eli mentäs kihloihin) - naimisiin siis kesällä 2007. Sen kirkonhan vois varata jo! Miehen idea - Wou ;)
Mutta vasta puhe-asteella se ajatus.
Mitäs sit - ehkä käyn surffaa taas jotain vauvamaista :)
[color=7A378B]Vai on sulla jo noin nopeesti neuvola - Ihanaa ja varmaan jännittävää!!
Niin no - onhan se selvitettävä mitkä rv:t on menossa, tottakai.
Se eka käynti on vähän sellasta paperisotaa - kun täytetään kaiken maailman lippusia mm. lähisuvun sairauksista, perhetaustaa jne.
Otetaan verikokeet, pissitään purkkiin ja varmaan ihan ekaks ne vie sut ultrattavaks - kannattaa tosiaan varata aikaa aika paljon.
Vapaapäivää vietetty kaverilla evakossa ja nyt sitä vettä taas tulee...
Marieela: mietin kans eilen illalla et jaksanko mennä suihkuun vai meenkö aamulla... revin sitten itteni sängystä ja menin illalla, onneksi :)
Nekku: kivaa kuulla että Minjalla sujui hyvin hoidossa... Totta se varmaan on että oli se muksu minkäikänen vaan aina se hoitoonmeno kirpasee äiskää!!! :) koitahan selviytyä ja toivotaan että päivät menee mukavasti. Minja on onneksi niin iso että osaa kertoa jos ei tykkää hoitopaikasta!!
Mariposa: ihanan nopeesti pääset neuvolaan. Paperisotaa se eka kerta on ja verikokeita, pissanäytteitä yms ainakin mulla... Tuo ultra taitaa olla aika paikkakuntakohtainen: täällä meillä eka mahdollisuus rakenneultra, muut on yksityisellä käytävä jos haluaa!!!
Nifkin ja Axe ja Mii: kateuden tunteet on kyllä tuttuja täälläkin, niin monet plussat on " muka" innoissaan onnitellu, ja sitten yksikseen katkerana itkeny miksen se vois olla minä... Varsinkin kun yksin joutui kuumeilemaan niin tiesi että raskaus ei oo ees mahollinen. Ihan luonnollisia tunteita taitaa olla, harmi kun siihen ei oo muuta lääkettä kun se oma plussa: Toivotaan että pian tärppää teillä kaikilla... Ihan oikeesti sitä toivon!!
Sanjuska: Kiva ois tosissaan koittaa saada kimppatreffejä tänne maisemiin... Käytkö muuten usein täälläpäin??
mitäpäs muuta... sain ittestäni irti niin paljon että kävin lenkillä!!! Hurraa!! käveltiin anopin kanssa oikein pitkä lenkki ja ulkona olikin tosi ihana ilma, ei liian kylmää.... Nyt suihkuun ja ruokaa tekemään, kaamee nälkä.... joten menox...
Hei, meillä olikin yllätysvieraita kun tulin kotiin Seinäjoelta, siksi tuun vasta nyt tänne...
Vauva oli vasta kolmikiloinen, lapsivettä poikkeuksellisen runsaasti, kohdunsuu sormelle auki. Sain lähetteen äippäpolille konttorollikäyntiin veden runsauden vuoksi. Vauvan virtsarakko ja munuaiset vaikuttaisivat kuitenkin olevan ok. En oikein tiedä mitä ajatella... En nyt ainakaan vielä osaa kovin huolestuakkaan, odotan ensin mitä toinen lääkäri sitten polilla sanoo.
Palaan myöhemmin, nyt keittämään iltapuuroa...
Serppu rv 35
Nifkin :( voi lehmän häntä sentään! jospa tosiaan oli liian aikaista testata tai sitten ei ollut vielä teidän aika. tosi harmi :/// (((voimia))) ja mulla on vähän samansuuntaiset ajatukset tällä hetkellä (tai hetkittäin, ne vaihtelee kyllä vähän väliä) et kun ei nyt vauvaa näköjään aleta tekemään niin jospa ne häät sit hoitais ensin, olishan se kiva olla naimisissa vauvan syntyessä. mut toisaalta jos mietitään kumpaa haluis enemmän tai ensin niin ei mua haittais vaikka vauva tulis eka.. täytyy vaan uskoa siihen että tarkoituksensa kaikella ja asiat tapahtuu sit vasta kun on tarkoitettu. ehkä me päästään sit tuplailemaan ekojamme kun täällä muilla on jo toista/kolmatta/neljättä kierrossa. ;) yhdessä kuitenkin.
Mii oot ihan oikeessa et häähumu vois viedä ajatukset pois vauvakuumeesta. sitä mäkin oon tässä miettinyt että pitäiskö ruveta niitä pähkäilemään, mut en usko että mies on nyt valmis mihinkään suuriin projekteihin ennenkun saa opiskelunsa ja ylipäätään tulevaisuudensuunnitelmansa selville. :/ tää on ihan flashback tammikuusta 2005, tilanne on sama ellei huonompikin.. silloin luulin et päästään hommiin sentään samana vuonna. *mitenniin katkera ;)*
Olikos teillä sit aihetta epäillä että olis ongelmia saada vauva, kun niitä tutkimuksia mietit??? eikös se raskaus tuo kuitenkin lisäkiloja, jotka pitää sit laihduttaa, jos laihdutat sit kaikki kerralla ja jatkatte vaan pupuilua :)
Mariposa kivastihan se mies sitten suhtautui uutiseen, siitä vielä lämpenee lisää varmasti. :D teille tulee vauva :DDDD
Axe niin niitä vauvauutisia tuntuu tulevan joka tuutista.. ja vaikka toki iloitsee toisten puolesta niin kyllä se silti kirpasee pikkusen. Voimia sulle ja vauvasäteitä! Kävin muuten sellossa ekaa kertaa viime viikolla, tosi hieno ja sekava paikka! kiva kun se on teillä niin lähellä.
Katzu hyvä et mies sai sentään jotain irti siitä valmennuksesta, harmi että sulle jäi paha maku suuhun :/ ootkos tehtaillut uusia vaatteita Niksulle? mulla ompelut edelleen vaiheessa = en tehny yhtään mitään koko koneella. eikä nyt innostakaan.. ristipistot oon herätelly uusiks kun sain joululahjaks ihanan nallepuh-työn.
Nekku mites Minja viihtyi sen pari tuntia hoidossa? aika tylsä tilanne tollanen, siis et pph:n aikuinen poika on nukkumassa niin lasten pitää olla hiljaa.. ?? voi haloo. toivottavasti hoitoasiat järjestyy parhain päin!
Neiti nyt vasta muistin käydä sun kuvat kurkkimassa, isoja tyttöjä jo molemmat! siis ensi viikollako jo se leikkaus on?? tai ainakin teidän tulo tänne hesaan? kyllä mä yritän kans päästä tapaamiseen jos sellanen järjestetään!
minä itse - kävin lääkärissä ja määräs vielä loppuviikon saikkua flunssan vuoks. tuleepa kunnolla sairastettua tää tauti.. eilen ilmottauduin aikuisopistoon parille kurssille, toinen oli sellanen mis katotaan millaset värit ja vaatteet kullekin sopii ja meikkijuttuja kans. se on yhen päivän juttu, ihan kiva jos sieltä sais jotain apuja tähän jumitukseen. *block* työväenopistossakin oli kivoja kursseja mut niihin ilmottaudutaan vasta ens viikolla.
Onko muuten kukaan kiinnostunut Oriflamen tuotteista? mun yksi kaveri esittelee niitä, ei mitään ostopakkoja, niitä saa testailla ja ihailla ja tilata jos kiinnostuu. voisin järjestää joku viikonloppu vaikka sellasen esittelyn meillä, vähän jotain tarjoilua ja meikkeilyä :) pitäis saada vähintään 5 hlöä paikalle. ja miehellä pitää olla työpäivä, girls only! :) anyone?
kaunista päivää!