Ja taas on koko Helsinki sekaisin kun ei ruma oranssi juna kulje
Kyllä on taas helsinkiläisilllä ongelmat. Kävelkää tai menkää polkupyörällä vai oletteko kaikki invalideja?
Kommentit (51)
Katsokaa töihinmenijät HSL reittiopas, sieltä löytyy huomista varten bussireittejä. Mulla vapaapäivä:).
Joo-o. Mun työmatka on n. 25km yhteen suuntaan. Metrolla tosin vaan muutaman minuutin piraus, jonka tosiaan voin vaikka kävellä. Mut totuus on se, et vaikka kaikki kehä III:sen sisällä tuntuu olevan lähellä, ovat välimatkat yllättävän pitkiä. Oma auto on, mutta ei se ole ratkaisu - ruuhkat ovat jäätävät kantakaupungin liepeillekin mennessä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:31"]
Landet ei tajuu...
[/quote]
Hänninen tekee varmaan kohta aloitteen että Raaheen pitää saada metro.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:41"]
Katsokaa töihinmenijät HSL reittiopas, sieltä löytyy huomista varten bussireittejä. Mulla vapaapäivä:).
[/quote]
mitäs luulet n 50 000 muun ihmisen tekevän?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:41"]
[/quote]
mitäs luulet n 50 000 muun ihmisen tekevän?
[/quote]
No sitä nyt just ihmettelinkin, kun taivastellaan, miten pääsee töihin. Yritin olla avulias:).
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 21:09"]
Joo-o. Mun työmatka on n. 25km yhteen suuntaan. Metrolla tosin vaan muutaman minuutin piraus, jonka tosiaan voin vaikka kävellä. Mut totuus on se, et vaikka kaikki kehä III:sen sisällä tuntuu olevan lähellä, ovat välimatkat yllättävän pitkiä. Oma auto on, mutta ei se ole ratkaisu - ruuhkat ovat jäätävät kantakaupungin liepeillekin mennessä.
[/quote]
Kerrotko millä välillä Helsingin metro kulkee 25 km muutamassa minuutissa?
Asun Kontulassa ja muutamassa minuutissa pääsen metrolla Itäkeskukseen asti (matkaa noin 4-5 km).
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:03"]
Minä menen huomenna Helsingissä töihin pyörällä noin 17 km. Ei ole matka eikä mikään. Mieluummin pyörällä tunti kuin alkaa miettiä mitkä bussit kulkevat.
[/quote]
Oikein mukavaa pyöräreissua vaan. Kiva on sateessa polkea eikös niin?
Nyt vois olla tilausta jollekin venekuljetukselle! Vuosaari - Herttoniemi - Kauppatori vois olla aika pop. Sunlinesin kalusto ja J.L. Runeberg kehiin!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:14"]
Käveleekö ap itse töihin joka päivä? Kuinka pitkä mahtaa olla työmatka?:)
[/quote]
En ole ap, mutta en ymmärrä näitä etteikö voisi YHTENÄ PÄIVÄNÄ pyöräillä/kävellä. Ainakaan jos ei ole lapsia vietävänä. Itse kävelen huomenna töihin 3 tuntia suuntaansa eli 6 tuntia menee yhteensä, mutta entä sitten. Kyse on yhdestä päivästä ja saapahan ainakin liikuntaa. Lähden klo 5 jälkeen kävelemään.
En jaksaisi kokovuotisesti tätä tehdä, mutta minä olen sellainen ihminen, että mieluummin kävelen 3 tuntia suuntaansa kuin alan hikoilemaan jossain täpötäydessä bussissa.