Plantur 39 shampoo ja hoitoaine käytössä...
Keskiruskeat hiukset muuttui pesu pesulta tummemmaksi ja kiiltäviksi, mikä on ihan tosi hyvä juttu sen takia, etten pysty enää värjäilemään. Hiusten ohenemiseen ja lähtöön en tiedä, onko vaikutusta, on niin vähän aikaa ollut käytössä.
Huono juttu on se, että päänahka ja hiukset rasvoittuvat tosi nopeasti. Jo keskipäivällä on liian rasvaiset, kun aamulla tai edellisenä iltana olet pessyt. Vai tekeekö juuri tämä tuon tummentumis- ja kiiltävyysefektin...
Kommentit (48)
Minulla alkoi viime syksynä aivan hirveä hiusten lähtö hiuksia pestessä. Puhdistin viemärin ritilän hiuksista aina ennen suihkua, hiusten pesun jälkeen ritilässä oli aina kämmenen kokoinen tukko hiuksia. Kävin lääkärissä, verikokeissa jne., mut mitään syytä ei löytynyt. Oli oikeasti pelko persiissä, että olen puolessa vuodessa kalju! Varmaan vaihdevuosi-oire minulla oli tuo hiusten lähtö. Aloin käyttää planturin shampoota ja kahden kuukauden käytön jälkeen hiusten lähtö loppui! Suihkussa oli kolikon kokoinen pieni, normaali kasa hiuksia. Muutaman kuukauden päästä pidin tauon ja pesin muutamia kertoja muulla shampoolla ja hiusten lähtö alkoi taas! Ja meni aikaa ennen kuin se rauhoittui. Nyt taas olen käyttänyt muutaman kuukauden planturia ja hiuksia ei enää lähde. En tiedä onko sattumaa, mutta mieluummin satsaan tähän shampooseen, kuin otan riskin että hiusten lähtö alkaa taas.
Hiuksia lähtenyt todella paljon noin vuoden ajan, olen 64v. Shampoon käytön aloitettuani hiusten lähteminen läytännlsdä loppui.
Mutta kasvoihin ilmestyi kutiavia punaisia alueita. Minulla on aina ollut hyvä iho, joudun nyt valitsemaan karsean näköisen naaman tai kaljuuntuvan päänahan 😫
Vierailija kirjoitti:
Hiuksia lähtenyt todella paljon noin vuoden ajan, olen 64v. Shampoon käytön aloitettuani hiusten lähteminen läytännlsdä loppui.
Mutta kasvoihin ilmestyi kutiavia punaisia alueita. Minulla on aina ollut hyvä iho, joudun nyt valitsemaan karsean näköisen naaman tai kaljuuntuvan päänahan 😫
Pystytkö pesemään hiukset altaassa siten, ettei shampoota osuisi kasvoihin? Vai auttaako sekään?
Vierailija kirjoitti:
Viherpää kirjoitti:
Minun kyllä pitää tunnustaa että ei sopinut tähän päähän, meni keltaisen/vihertäväksi neljässä kuukaudessa, jouduin lopettamaan eikä meinannut värilläkään keltasuus peittyä.
Mitä shampoota käytit? Olen käyttänyt Planturin värjätyille ja rasittuneille hiuksille tarkoitettua shampoota ja minustakin tuntuu, että hiukset ovat menneet keltaisen vihertäviksi.
Meneekö keltaiseksi vain tyvestä vai koko hiuksen matkalta?
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti peset hiukset väärin. Vatkaat shampoolla hiuksia ja jätät päänahan pesemättä.
Shampoo tulisi hieroa päänahkaan. Päänahka pestään huolellisesti sormenpäillä hieroen. Hiukset puhdistuvat siinä samalla.
iki ikivanha ketju mutta kerronpa silti: Minullekin kampaaja kertoi yhtä hienon vinkin millä hiukset ei muka rasvoitu: pese hiukset niin että pää on alaspäin. Joopa joo.
Miksette käytä väritöntä cassiaa tai mieluisan väristä hennaa ? Paljon hoitavampi !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti peset hiukset väärin. Vatkaat shampoolla hiuksia ja jätät päänahan pesemättä.
Shampoo tulisi hieroa päänahkaan. Päänahka pestään huolellisesti sormenpäillä hieroen. Hiukset puhdistuvat siinä samalla.
iki ikivanha ketju mutta kerronpa silti: Minullekin kampaaja kertoi yhtä hienon vinkin millä hiukset ei muka rasvoitu: pese hiukset niin että pää on alaspäin. Joopa joo.
Nämä nyt ei ole penaalin terävimpiä, kuten yleisesti tiedossa.
upupup