Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plantur 39 shampoo ja hoitoaine käytössä...

Vierailija
14.09.2014 |

Keskiruskeat hiukset muuttui pesu pesulta tummemmaksi ja kiiltäviksi, mikä on ihan tosi hyvä juttu sen takia, etten pysty enää värjäilemään. Hiusten ohenemiseen ja lähtöön en tiedä, onko vaikutusta, on niin vähän aikaa ollut käytössä.

Huono juttu on se, että päänahka ja hiukset rasvoittuvat tosi nopeasti. Jo keskipäivällä on liian rasvaiset, kun aamulla tai edellisenä iltana olet pessyt. Vai tekeekö juuri tämä tuon tummentumis- ja kiiltävyysefektin...

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

briorion-kapselit toimi, plantur-shampoo teki rasvaiseksi liimatukaksi.

Vierailija
22/48 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti peset hiukset väärin. Vatkaat shampoolla hiuksia ja jätät päänahan pesemättä.

Shampoo tulisi hieroa päänahkaan. Päänahka pestään huolellisesti sormenpäillä hieroen. Hiukset puhdistuvat siinä samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä liikkeestä saksassa voi ostaa

Vierailija
24/48 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudan ja jodin puute kannattaa selvittää! Molemmat liittyy hiustenlähtöön tai hiusten ohenemiseen.

Vierailija
25/48 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palashampoo ja omenaviinietikka hoitoaineeksi, ei tarvi lykätä keinotekoisoa aineita päähän ja kyllä kiiltää hiukset.

Vierailija
26/48 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palashampoo ja omenaviinietikka hoitoaineeksi, ei tarvi lykätä keinotekoisoa aineita päähän ja kyllä kiiltää hiukset.

Sitruunahapolla (E330, säilöntähyllystä) saa tuoksuttoman hapanhuutelun, jos etikka tökkii. Tippa tuoksuöljyä sekaan, jos tahtoo.

Vierailija
27/48 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kyllä pitää tunnustaa että ei sopinut tähän päähän, meni keltaisen/vihertäväksi neljässä kuukaudessa, jouduin lopettamaan eikä meinannut värilläkään keltasuus peittyä.

Vierailija
28/48 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherpää kirjoitti:

Minun kyllä pitää tunnustaa että ei sopinut tähän päähän, meni keltaisen/vihertäväksi neljässä kuukaudessa, jouduin lopettamaan eikä meinannut värilläkään keltasuus peittyä.

Mitä shampoota käytit? Olen käyttänyt Planturin värjätyille ja rasittuneille hiuksille tarkoitettua shampoota ja minustakin tuntuu, että hiukset ovat menneet keltaisen vihertäviksi.

Vierailija
29/48 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päänahan (ihon) pH n 5, eli hapan.

Palasaippuat ja - shampoot emäksisiä, pitkään käytwttynä päänahkaa vahingoittavia.

30/48 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko Priorin  vai  Biorion

-Biorion ainakin hyvä shampoo

samoin  ko hoitoaine huksiin. älä hiero koskaan päänahkaan

BIOTIN STRONG KAMPANJAPAKKAUS TABL 60+30 KPL  18,30 €

yliopiston apteekki netissä

Vierailija
31/48 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt Planturia nyt vuoden ja hiukset ja päänahka voivat hyvin, hiuksia lähtee paljon vähemmän ja uutta kasvaa tilalle.. Se hoitoaine on minustakin turha ja käytän shampoon lisäksi jätettävää hoitoainetta.

Pullo kestää pitkään ja ainoa miinus on mielestäni epämiellyttävä haju.

32/48 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä kokeilla Planturia 39 ruskea sävy

nykyisin käytän on hyvä ja helppo käyttää

Villikiharan  IGORA EXPERT MOUSSE VAAHTOSÄVY  7-65 

mutta tuo shampoo Plantur 39 ruskea sävyttävä 250 ml fytokofeiinishampoo

olisi varmasti hyvä lisä ruskeisiin hiuksiini, joissa jo noin 1/3  valkoista.  

haulla  netissä Plantur 39 ruskea.  hinta  välillä 13,90e  ...19,90 e

Bonusapteekki.fi            hinta  23,80=   4,95+18,90

yliopistonapteekki.fi     hinta  21,80=   2,90+18,90

mun lähiapteekki                        19,69

tutkin ihan huvikseni

Vierailija
33/48 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Plantur shampoota noin vuoden verran. Minulla oli hiukset lähteneet mutta säännöllisen Plantur shampoon käyttö on lisännyt hiusten kasvua.

Vierailija
34/48 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hei. ostinpa minäkin tänään Plantur shampoon ja hoitoaineen. Vaihdevuosioireet alkaneet piinata ja hiuksia lähtee rajusti... Luin kuitenkin ohjeista että voi aluksi lisätä hiustenlähtöä. Hui. Miten teillä, jotka olette pidempään käyttäneet, lähtikö hiuksia ensin ja miten pitkään kesti kun loppui lähtö ja alkoi tilanne parantua? Vai parantuiko tilanne?

Minä olen nyt käyttänyt sitä shampoota ja hoitonestettä pari kuukautta ja nyt  kasvaa uutta hiusta. Lähtö tilanne oli tosi paha. Eli mulla ainakin auttanut nuo aineet

Vierailija
35/48 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuota käyttää jos haluaa paksummat hiukset ja on alle 25-30 vuoden ikäluokkaa?

Vierailija
36/48 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voiko tuota käyttää jos haluaa paksummat hiukset ja on alle 25-30 vuoden ikäluokkaa?

Ei, ei missään nimessä voi

Vierailija
37/48 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut minulle millään lailla ne värilliset shampoot ja hoitoaine. Yhtä harmaat hiukset kuin ennenkin, korkeintaan jotain pientä sävyä näkyi. 

Vierailija
38/48 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntymisen aiheuttamaan hiusten lähtöön ei auta mitkään aineet, koska se johtuu hormoneista

Vierailija
39/48 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYDELLISTÄ humpuukia !!!

Vierailija
40/48 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia ei voi kasvattaa kuolleita hiuksia ravitsemalla. Tietysti hoitohaineet voi paksuntaa hiusta ja saada  ne näyttämään runsaammilta ja jos päänahassa on jotain vikaa, sitä voi lääkitä. Kasvu lähtee ravinnosta, eli se mitä syöt vaikuttaa, rajallisesti sekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän