Plantur 39 shampoo ja hoitoaine käytössä...
Keskiruskeat hiukset muuttui pesu pesulta tummemmaksi ja kiiltäviksi, mikä on ihan tosi hyvä juttu sen takia, etten pysty enää värjäilemään. Hiusten ohenemiseen ja lähtöön en tiedä, onko vaikutusta, on niin vähän aikaa ollut käytössä.
Huono juttu on se, että päänahka ja hiukset rasvoittuvat tosi nopeasti. Jo keskipäivällä on liian rasvaiset, kun aamulla tai edellisenä iltana olet pessyt. Vai tekeekö juuri tämä tuon tummentumis- ja kiiltävyysefektin...
Kommentit (48)
Todennäköisesti peset hiukset väärin. Vatkaat shampoolla hiuksia ja jätät päänahan pesemättä.
Shampoo tulisi hieroa päänahkaan. Päänahka pestään huolellisesti sormenpäillä hieroen. Hiukset puhdistuvat siinä samalla.
Mistä liikkeestä saksassa voi ostaa
Raudan ja jodin puute kannattaa selvittää! Molemmat liittyy hiustenlähtöön tai hiusten ohenemiseen.
Palashampoo ja omenaviinietikka hoitoaineeksi, ei tarvi lykätä keinotekoisoa aineita päähän ja kyllä kiiltää hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Palashampoo ja omenaviinietikka hoitoaineeksi, ei tarvi lykätä keinotekoisoa aineita päähän ja kyllä kiiltää hiukset.
Sitruunahapolla (E330, säilöntähyllystä) saa tuoksuttoman hapanhuutelun, jos etikka tökkii. Tippa tuoksuöljyä sekaan, jos tahtoo.
Minun kyllä pitää tunnustaa että ei sopinut tähän päähän, meni keltaisen/vihertäväksi neljässä kuukaudessa, jouduin lopettamaan eikä meinannut värilläkään keltasuus peittyä.
Viherpää kirjoitti:
Minun kyllä pitää tunnustaa että ei sopinut tähän päähän, meni keltaisen/vihertäväksi neljässä kuukaudessa, jouduin lopettamaan eikä meinannut värilläkään keltasuus peittyä.
Mitä shampoota käytit? Olen käyttänyt Planturin värjätyille ja rasittuneille hiuksille tarkoitettua shampoota ja minustakin tuntuu, että hiukset ovat menneet keltaisen vihertäviksi.
Vierailija kirjoitti:
Päänahan (ihon) pH n 5, eli hapan.
Palasaippuat ja - shampoot emäksisiä, pitkään käytwttynä päänahkaa vahingoittavia.
Tarkoititko Priorin vai Biorion
-Biorion ainakin hyvä shampoo
samoin ko hoitoaine huksiin. älä hiero koskaan päänahkaan
BIOTIN STRONG KAMPANJAPAKKAUS TABL 60+30 KPL 18,30 €
yliopiston apteekki netissä
Mä olen käyttänyt Planturia nyt vuoden ja hiukset ja päänahka voivat hyvin, hiuksia lähtee paljon vähemmän ja uutta kasvaa tilalle.. Se hoitoaine on minustakin turha ja käytän shampoon lisäksi jätettävää hoitoainetta.
Pullo kestää pitkään ja ainoa miinus on mielestäni epämiellyttävä haju.
Pitääpä kokeilla Planturia 39 ruskea sävy
.
nykyisin käytän on hyvä ja helppo käyttää
Villikiharan IGORA EXPERT MOUSSE VAAHTOSÄVY 7-65
mutta tuo shampoo Plantur 39 ruskea sävyttävä 250 ml fytokofeiinishampoo
olisi varmasti hyvä lisä ruskeisiin hiuksiini, joissa jo noin 1/3 valkoista.
haulla netissä Plantur 39 ruskea. hinta välillä 13,90e ...19,90 e
Bonusapteekki.fi hinta 23,80= 4,95+18,90
yliopistonapteekki.fi hinta 21,80= 2,90+18,90
mun lähiapteekki 19,69
tutkin ihan huvikseni
Olen käyttänyt Plantur shampoota noin vuoden verran. Minulla oli hiukset lähteneet mutta säännöllisen Plantur shampoon käyttö on lisännyt hiusten kasvua.
Vierailija wrote:
Hei. ostinpa minäkin tänään Plantur shampoon ja hoitoaineen. Vaihdevuosioireet alkaneet piinata ja hiuksia lähtee rajusti... Luin kuitenkin ohjeista että voi aluksi lisätä hiustenlähtöä. Hui. Miten teillä, jotka olette pidempään käyttäneet, lähtikö hiuksia ensin ja miten pitkään kesti kun loppui lähtö ja alkoi tilanne parantua? Vai parantuiko tilanne?
Minä olen nyt käyttänyt sitä shampoota ja hoitonestettä pari kuukautta ja nyt kasvaa uutta hiusta. Lähtö tilanne oli tosi paha. Eli mulla ainakin auttanut nuo aineet
Voiko tuota käyttää jos haluaa paksummat hiukset ja on alle 25-30 vuoden ikäluokkaa?
Vierailija wrote:
Voiko tuota käyttää jos haluaa paksummat hiukset ja on alle 25-30 vuoden ikäluokkaa?
Ei, ei missään nimessä voi
Ei auttanut minulle millään lailla ne värilliset shampoot ja hoitoaine. Yhtä harmaat hiukset kuin ennenkin, korkeintaan jotain pientä sävyä näkyi.
Ikääntymisen aiheuttamaan hiusten lähtöön ei auta mitkään aineet, koska se johtuu hormoneista
Hiuksia ei voi kasvattaa kuolleita hiuksia ravitsemalla. Tietysti hoitohaineet voi paksuntaa hiusta ja saada ne näyttämään runsaammilta ja jos päänahassa on jotain vikaa, sitä voi lääkitä. Kasvu lähtee ravinnosta, eli se mitä syöt vaikuttaa, rajallisesti sekin.
briorion-kapselit toimi, plantur-shampoo teki rasvaiseksi liimatukaksi.