Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plantur 39 shampoo ja hoitoaine käytössä...

Vierailija
14.09.2014 |

Keskiruskeat hiukset muuttui pesu pesulta tummemmaksi ja kiiltäviksi, mikä on ihan tosi hyvä juttu sen takia, etten pysty enää värjäilemään. Hiusten ohenemiseen ja lähtöön en tiedä, onko vaikutusta, on niin vähän aikaa ollut käytössä.

Huono juttu on se, että päänahka ja hiukset rasvoittuvat tosi nopeasti. Jo keskipäivällä on liian rasvaiset, kun aamulla tai edellisenä iltana olet pessyt. Vai tekeekö juuri tämä tuon tummentumis- ja kiiltävyysefektin...

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:23"]

Ikävä tuottaa pettymys mutta iäntuomaa hiustenlähtöä ei estä mikään. Kiiltoa tuovia hoitoaineita ja shampoita on paljon muitakin. 

[/quote]

No ei mun hiustenlähdön syyt on jossain muualla kuin iässä. 20 vuotta taistellut, ja luojan kiitos, että tälläkin hetkellä on sänki kasvamassa.

Vierailija
2/48 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja tietenkin on kiiltoa tuovia aineita muitakin, mutta mulla silikoni karsii niistä suurimman osan.

Tämä ei ollut kallis investointi hiusten hyväksi-kokeiluun. Tosin siinä vaiheessa kun päänahka paljastuu luonnottoman paljon, laittaa rahaa tähän vikaan enemmänkin. Se on niiiiin järkyttävää huomata kaljuuntuvansa, varsinkin naisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. ostinpa minäkin tänään Plantur shampoon ja hoitoaineen. Vaihdevuosioireet alkaneet piinata ja hiuksia lähtee rajusti... Luin kuitenkin ohjeista että voi aluksi lisätä hiustenlähtöä. Hui. Miten teillä, jotka olette pidempään käyttäneet, lähtikö hiuksia ensin ja miten pitkään kesti kun loppui lähtö ja alkoi tilanne parantua? Vai parantuiko tilanne?

Vierailija
4/48 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt n puoli vuotta tuoata shampoota. Aivan mahtavan hyvä vaikutus ollut. Hiusten lähtö loppui ja hiustan kasvu on kuuhtynyt todella paljon. Se oli minulle sopiva juttu, kun mulla hiukset on aina kuluneet tai tippuneet pois sitä mukaa kun ovat kasvaneet. Aion pian kokeilla lisäksi hoitonestettä. Se vielä, että sama pullo on kestänyt tuon puoli vuotta. Nyt alkaa loppua.

Vierailija
5/48 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa maksoi 5 e. Paljonko suomes

Vierailija
6/48 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:57"]

Saksassa maksoi 5 e. Paljonko suomes

[/quote]

Viitisentoista euroa taisi olla apteekissa ellei euron, pari enemmänkin. Jostain se tulos on tehtävä, apteekkienkin.

Vierailija
7/48 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmetytti ja huvitti mainoslause " estää testosteronin hyökkäystä hiusjuuriin"! Jep jep, uskokoo ken haluaa.

Vierailija
8/48 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tuottaa pettymys mutta iäntuomaa hiustenlähtöä ei estä mikään. Kiiltoa tuovia hoitoaineita ja shampoita on paljon muitakin. 

Vierailija
9/48 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin hyviä tuotteita. Mielestäni hiustenlähtö väheni selvästi.

Vierailija
10/48 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt tuota shampoota monta vuotta ja täytyy sanoa, että kyllä se toimii. Hiukset ovat kiiltävät ja hyväkuntoiset ja minusta hiustenlähtöä on vähemmän. Kuulostaa nyt ihan mainospuheelta, mutta olen tosiaan tyytyväinen käyttäjä ollut jo noin 5 vuoden ajan.

Vierailija
11/48 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähtenyt enempi, vaan lähes heti alkoi vaikuttaa hiusten pysymiseen päässä. Ja kun puteli loppui, ja rupesin muita shampoita käyttämään, niin parissa viikossa rupesi hiukset taas tippumaan. Rajusti. Ei kun ostoksille taas...

Vierailija
12/48 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää kokemuksia tästä? Itse ostin juuri shampoo pullon, pitäisikö olla myös saman sarja hoitoaine, jotta toimii?

Vierailija
13/48 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös todennut ko shampoon toimivan. Jopa siinä määrin, että olen tullut riippuvaiseksi ja pelottaa olla ilman, mitä jos sitä yhtäkkiä ei saakaan. Täytynee käydä varastoimassa sitä taas lisää. Mulla lopetti myös harmaiden hiusten syntymisen, vaikkei pitäisi edes tehota siihen, mutta niin vain näytti käyvän.

Vierailija
14/48 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan huomannut mitään vaikutusta kuukautisiin? Menkat meni sekaisin kun aloin käyttämään..

Vierailija
15/48 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa sampoo, jolla olen saanut terveen päänahan. Hiukset kiiltää ja kasvaa tuuheiksi. Hoitonesteestä en pitänyt, teki tukan rasvaiseksi ja päänahka kutisi. Sarjan hoitoaine on tarpeeton. Kannattaa satsata sampooseen ja käyttää jotakin jätettävää hoitsikkaa.

Vierailija
16/48 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää jakaa oma kokemukseni Planturista. Ostin koko tuotesarjan, sillä hiukseni ovat ohentuneet hurjasti viimeisen parin vuoden aika todennäköisesti stressaavasta elämäntilanteesta johtuen. Odotukset tuotteita kohtaan olevat korkealla. Ehkä mainitsemisen arvoista se, että söin samaan aikaan myös Priroinia.

Itselläni Plantur käytön aikana alkoivat hiusten todellinen sulkasato! Ohimoilta ja korvan takaa hiukset ohenivat. Mielestäni myös päälaen jakaus alkoi levetä. Sen lisäksi päänahka alkoi kutista, jota ei ole koskaa aikaisemmin itselläni tapahtunut. Nämä kokemukseni pohjautuvat parin kuukauden käyttöön, enkä usko Priorinia aiheuttajaksi.

Ei minulla kyllä Priorinistakaan ole mitään hyvää sanottavaa ole. Mielestäni rahan hukkaan heittämistä ilman mitään näkyvää tulosta.

Nyt olen aloittanut viljattoman ruokavalion. Pohjoismaissa nimittäin on paljon diagnosoitua enemmän vilja-allergiaa ja gluteeni estää vitamiinien imeytymisen kehoon. Olen ollut gluteenittomalla vasta niin vähän aikaa, että en osaa kommentoida tähän sen enempää. Palaan kertomaan ruokavalion muutoksesta parin kuukauden päästä. Joko tukan kanssa tai ilman.

Vierailija
17/48 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pitää jakaa oma kokemukseni Planturista. Ostin koko tuotesarjan, sillä hiukseni ovat ohentuneet hurjasti viimeisen parin vuoden aika todennäköisesti stressaavasta elämäntilanteesta johtuen. Odotukset tuotteita kohtaan olevat korkealla. Ehkä mainitsemisen arvoista se, että söin samaan aikaan myös Priroinia.

Itselläni Plantur käytön aikana alkoivat hiusten todellinen sulkasato! Ohimoilta ja korvan takaa hiukset ohenivat. Mielestäni myös päälaen jakaus alkoi levetä. Sen lisäksi päänahka alkoi kutista, jota ei ole koskaa aikaisemmin itselläni tapahtunut. Nämä kokemukseni pohjautuvat parin kuukauden käyttöön, enkä usko Priorinia aiheuttajaksi.

Ei minulla kyllä Priorinistakaan ole mitään hyvää sanottavaa ole. Mielestäni rahan hukkaan heittämistä ilman mitään näkyvää tulosta.

Nyt olen aloittanut viljattoman ruokavalion. Pohjoismaissa nimittäin on paljon diagnosoitua enemmän vilja-allergiaa ja gluteeni estää vitamiinien imeytymisen kehoon. Olen ollut gluteenittomalla vasta niin vähän aikaa, että en osaa kommentoida tähän sen enempää. Palaan kertomaan ruokavalion muutoksesta parin kuukauden päästä. Joko tukan kanssa tai ilman.

Mulla ei tästä planturista ole kokemusta, mutta priorinista on ja se  on aivan turhaa rahan haaskausta! Ei sitten pienintäkään vaikutusta.

Vierailija
18/48 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Plantur hoitoneste mutta en ole huomannut vaikutuksia. Shampoota en ole kokeillut, ehkä pitäisi vielä se testata. Olen ollut viljattomalla ja maidottomalla ruokavaliolla viime kesästä asti ja jotenkin tuntuu että hiustenlähtö olisi vähentynyt. Olen kyllä repsahdellut välillä, on vähän vaikea ruokavalio noudattaa, mutta silti. Ainakin iho on paremmassa kunnossa. 

Vierailija
19/48 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokeilin Plantur-shampoota pari viikkoa, oli pakko lopettaa. Ihan kamala päänahan kutina. Yleensä käytän hajusteettomia shampoita, olisiko se hajuste ollut syynä. Tukka kyllä kiilsi, muita vaikutuksia ei tietenkään ehtinyt näkymään.

Vierailija
20/48 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten lähtö on vähentynyt huomattavasti. Suosittelen shampoota!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi