annielli huhuu!!!
annielli:
[quote]
olen taustapalstailijana seuraillut ja huomaisin, että teillä kävi todella onnekkaasti inssissä, kun heti onnisti. Minulla meni ohi, että mikä teillä oli syynä. Oliko miehellä mahdollisesti huonot siittiöt tai tms.? Kiinnostaa ja olisin kiitollinen vastuksestasi
[/quote]
Huomasin sattumalta kysymyksesi tuolta viime viikon pinosta, joten vastaan nyt erillisessä viestissä. Toivottavasti huomaat tämän...
Eli meillä oli kahdenlaista ongelmaa, molemmilla siis jotain. Minä en ovuloinut ollenkaan ja kierrot venyi lisäksi tuskallisen pitkiksi. Sain Clomit avuksi, ja heti ensimmäisessä clomikierrossa ovuloin kp15 (seurattiin Väestöliitossa ultralla) ja samaan kiertoon tehtiin inseminaatio, kun siittiöiden pesun jälkeen miehen simpoista vain 1% liikkui suoraan ja nopeasti eteenpäin (A) ja muistaakseni 48% kierrellen ja kaarrellen (B). Loput oli liikkumattomia ja ne siis jotenkin poistettiin tietä tukkimasta pesun avulla. A+B pitäisi kuulemma olla jo ENNEN siittiöiden pesua yli 50%, jotta simpat olisi hyvänlaatuisia, joten meillä oli aika huonot lähtökohdat inssiin lääkärin mukaan. Mutta niin vain meidän suureksi onneksi ja yllätykseksi tärppäsi!
Täällä palstailee muutenkin toinenkin yhtä onnekas, nimittäin
[quote]
miliko
[/quote]
:) Meillä oli melkein samanlaiset tulokset simppatesteissä ja molemmilla onnistuikin yllättäen ensimmäisellä kerralla ja nyt odotetaan molemmat elokuun nyyttejä :)
Joten jos teillä on vastaava tilanne, niin en voi muuta toivottaa kuin hurjan paljon onnea matkaan! Toivoa on!
-Q-