~*~SYYSKEIJUT~*~ tiistaihin....
Aloitan tämän päivän pinon vielä maanantain puolella, mutta luulen ettei tuota maanantain listaa enää tänään kukaan pahemmin lue.....joten oikein kaunista tiistaita kaikille keijukaisille ;)
Itselläni on nyt kp suunnilleen 17/28-50 eli ehkäpä vielä ihan alkutekijöissä, kun taas toisaalta olen kärsinyt kovistakin alavatsa kivuista.
En olekkaan vähään aikaan käynyt listoilla, kun masensi tuo oletettu keskenmeno tai täti viime listalla.... silloin olin kp60!! Mutta kyllä se aurinko vielä paistaa tänne risukasaankin ;D
Tänään olin lasten kanssa pihalla iltapäivästä ja laskettiin ahkerasti mäkeä ja innostuin jopa tekemään heille lumilinnan! Wau! Aamusta aloin siivoomaan ja tekaisin nopean marjapiirakan sekä lettuja. Siinäpä se mun päivä sitten menikin. Aamulla taas töihin, mutta onneksi perjantai on vapaa ja vielä maanantaikin! :)
T: tiitiäinen79
Kommentit (33)
Huommen aamuna on mulla tosi kyseessä.
Ja huomenaamulla sitten seuraavia plussauutisia sanoo kristallipallo! =D
.. kun piti vielä herkistyä muistelemaan, että tuo 8.9. oli mun esikoisen la -03! Ihanaa haikailua! *snif* ;)
Juu-u, kyllä olisin voinut vannoa siirtyväni lokakuisiin! Mutta toisin kävi.
Toivotaan, että kristallipallo suo huomennna PLUSSAA Visakoivulle ja muut sitten seuraa perässä =)
Jännä juttu, nyt kävi sitten heti pelottamaan mahd. keskenmenoriskit, kohdunuloiset ym. Ei pitäisi liikaa miettiä, mutta sitä väkisinkin tulee kaikkea mahdollista ajateltua, kun mieli herkistyy.
Olette tärkeitä =)
Voi kun pääsisin minäkin taas syyskuisiin, mutta tämän kierron mahkut kyllä aika mitättömät, kun ovista en bongannut kp 14-18... Pieni mahdollisuus tietysti että se oli jo aiemmin, jos kierto lyhentynyt normaaliin.
Mutta paljon onnea, tarrasukkia pikkuiselle! :) Sun kirjoituksista jo vähän arvelinkin, että taitaa olla plussa tulossa!
Jotenkin aavistin, et teet testin kun kirjoitit niiden kummittelevan kaapissa. Onnee vielä kerran!
Oliko epalla mahd. la 12.9.06? Meillä olisi sama jos tärppi olisi käynyt. Ainakin mun laskujen mukaan.
Täällä ollut järyt täti kivut jo 3 pvää, ainoastaan v-vuotoa tulee. Joku muukin oli kirjoitellut, et tihrustaa housuihín vähän väliä mahd. tädin merkkejä. Meikä tekee just noin. Sama p..a maku ollut tänään suussa.
Nyt ei järki paljoa luista, lopetan tähän.
Ps.Oliko muita huomenna testaajia? Nyt olisi miun aika,jos apoteekkiin raahautuisi. Silloin 5 pvää aikaisemmin sain valkoisen viivan marketin testiin..Hmm.kuitekin täti yöllä tulee:(
Pikkuesteri
Sähän olit koko ajan niin varma ettei nyt voi tärpätä... ;) Olis kyllä tosi hienoa päästä sun ja muiden mukaan sinne odotuspuolelle! Oon ollut jotenkin tosi vihanen taas tänään, eikä mulla tietääkseni ole mitään PMS:ää. Ja alamaha vihloo vasemmalta nyt just. No. Jos nyt jaksaisin perjantaille odottaa testaamatta. Sitten jäis yks testi vielä ens viikolle, tein oikein jättitilauksen noita Acon kaksvitosia marraskuussa. Jos tässä kierrossa ei tärppää niin otan ovistikut käyttöön seuraavaan kiertoon.
Visakoivulle pidän peukkuja ylhäällä huomiseen testaukseen! bd
Jeanel Kp 22
Siellähän se luki et testailet torstaina. Hätäinen lukija minä;-)
Ihan sama homma ollut kuin sulla noiden tuntemusten suhteen. Jotenkin olen varma raskaudesta mutta toisaalta... Kun ekaakin tehtiin niin monta kuukautta. Testaatko huomenna?
Ihanaa kun se plussa-aalto alkoi, toivottavasti se vielä jatkuu :)
huomenna. mut uskon näyttävän negaa..huomiseen!!
Hain esikon yöllä meidän väliin nukkumaan, musta se on niin hellyttävä siinä. Oon tässä koko yön pähkäillyt raskautta ja ihaillut tyttöä nukkuessaan. Kohta tarttis lähteä viemään tyttöä jo tarhaan...plaah, ei kiinnostais mennä töihin.
Pikkuesteri: Aivan hirmuisesti onnea huomiselle!!! Mulla tulee kans valkovuoto" lirahduksia." Pakko aina tarkistaa, että olihan kyseessä ihan vain valkovuotoa. *pelottaa* Näin oli kyllä esikoistakin odottaessa.
Jeanel, Eppa, Visakoivu, Babyunelma, Bubbles ja kaikki muut lähipäivinä testaavat: Paljon plussaonnea puhaltelen mä täältä ilmoille-----++++++
Nyt on alkanut rintoja aristamaan, pahaolo koko ajan, palelee vietävästi..että tulihan noita oireita sitten ihan tarpeeks...
-frodo, tyttö 1v. 3kk. ja pikkuinen rv. 4+6?-
Eilen testailin ja +++++++ tuli ihan puhtaasti =) eli La olis 10.9. Nyt siis 4+3 olis menossa.
Vielä aika epätodellinen olo. Toinen siis nyt tuloillaan,esikko tyttö täyttääkin jo kohta 4 v.
Tänään ajattelin vielä testata toisella testillä jos vaikka muuttuis " todellisemmaksi" tuo + =)
Laskin tuossa juuri, että mahdollinen la olisi kiertoni mukaan 8.9. Tosi ihanaa olla taas samaa aikaa raskaana kanssasi =)
Toivon niin, että kaikki menisi hyvin. Tämä tunne on kyllä jotain ihan uskomatonta =) Paitsi että paha olo, eilen oksensin, palelee, rinnat jo vähän aristaa jne. Ei kiva, kun pahoinvointi alkoi jo, mutta ihanan asian lapsen vuoksi tässä " kärsitään."
-frodo rv 4+6 (?) -