Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

H&M:n Mitoitus on jotain aivan uskomatonta..

02.01.2006 |

Ostin pojalle kaksi settiä pitkiä kalsareita hieman eri aikaan, about kk väliä. Samanlaisia mutta eri väriset setit.

Molemmissa siis kahdet kalsarit..

Molemmat pesin kerran ja laitoin kaappiin odottamaan käyttöä.

No toisen setin kalsarit ovat yli 5 cm pidemmät kuin toisen ja ovat monta senttiä kapeammat.

Näissä leveämmissä on taasen sitten niin leveät resorit että sukan alle jää hirveä möykky kun joutuu taittelemaan resorin sukan alle...

Jäi vähän huono fiilis noista. Vaikea ostaa vaatetta jos sama koko ei olekaan sama koko, vaan jotain ihan jotain muuta. =(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten oon ollut erittäin tyytyväinen H&M:n lastenvaatteisiin, mut ostin sieltä tytölle sukkahousut, niitä ota 3 maksa 2. Kaikki oli kokoa 86/92. Yhdet sukkahousuista vastas kokoa 74, toiset ehkä 92 ja kolmannet 98. Harmitti ku olin jo kuitin heittäny pois, vaik tuleehan noille kaikille vielä käyttöä (tai siis noi pienimmät on jo pienet) mut kuitenkin...

Vierailija
2/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa sukkahousujen kanssa käynyt niin että samaa kokoa ostettaessa ovat erikokoisia. Kahdet 86/92 sukkikset joista toiset on paljon isommat tytölle ja toiset sopivat. Näissä isommissa on kuitenkin mitoitus jotenkin tiukka, ovat siis kireämmät kuin nuo toiset vaikka isommat ovatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kaksospojille jo kolmatta kokoa H&M:n kalsarisettejä (raidallinen + yksivärinen) ja tyytyväinen olen. Settejä on tilattu aina molemmille oman väriset ja kolme settiä kummallekin, niin että nyt on sitten tullut yhteensä jo 18 settiä. Malli on ollut hyvä meidän hoikille pojille, joten jatkossakin tilataan, elleivät sitten ala vaatia aukollisia kalsareita.

Vierailija
4/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis raidalliset ja yksiväriset, ja olen ollut tosi tyytyväinen! Viime talvena oli 1,5 vuotiaalla koko 86/92 ja olivat hyvät, mahtuivat vielä tänä syksynäkin. Nyt ostin uusia kokoa isompaa ja tosi hyvin sopivat nekin. Muutenkin olen tehnyt ko. liikkeestä ja postimyynnistä pelkästään onnistuneita ostoksia =)

Vierailija
5/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöni sukkahousukoko on 116 / 122, yhdet vastaa 92 / 98... Jatkossa avaan pakkaukset kaupassa!

Vierailija
6/6 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostin seppälästä sukkahousut tytölle joka on 132cm pitkä.piti ottaa kokoa 164/170, niin just ja just mahtuivat päälle.itse olen kyllä oppinut, etten osta sukkahousuja avaamatta ensin pakettia.niin monta turhaa ostoa on tullut!