Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisitko lapsesi hoitoon nuorelle äidille kaupungin vuokra-asuntoon?

Vierailija
02.01.2006 |

Hoidan kotona reilu vuoden ikäistä lasta, ja olen miettinyt 1-2 hoitolapsen ottamista. Tykkään olla lasten kanssa ja minulla on paljon kokemusta sukulaisten lapsista. Oma lapseni tuntuu jo kaipaavan muidenkin kuin minun seuraani päivisin, ja lisätienestit olisivat tarpeen. Mutta toisiko kukaan lastaan 22-vuotiaalle hoitoon kerrostaloasuntoon lähelle kaupungin keskustaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuoruus tai vuokra-asunto olisi mielestäni mikään este, hoitajan persoona on se tärkein.

Vierailija
2/4 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onataloon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokra-asunto ei ole este, eikä se että on 22v. itse olin kolmen lapsen äiti sen ikäisenä. Riippuu ihan hoitajasta muuten millainen on, ja veisinkö lapseni hoitoon. jos hoitaja muuten luotettava niin tottahan toki.

Vierailija
4/4 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iän ohittaneet hoitotädit tuntuvat olevan elämäänsä kyllästyneitä. Tai sitten he ovat kyllästyneet hiekkalaatikon reunalla istumisesta levinneeseen peräänsä. ;-) Eikun, näyttää, että he ovat niitä jotka menevät johonkin puistoon joka päivä ja juoruavat toistensa kanssa ja lapset ovat " heitteillä" . Ehkä nuoremmalla riittäisi virtaa touhuta lasten kanssa.