Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausviikkoja 28 ja nyt tarviin kipeästi APUA!

Vierailija
02.01.2006 |

Minulle tehtiin tänään lääkärillä normaali sisätutkimus.

Minua sattui vähän tavallista enemmän ja huomasin,että vähän on vuotanut verta housuihin.Nyt illalla on supistellut aika napakasti,alaselkää särkee ja kunnon vihlaisuja tuntuu alapäässä.

Onko tuollainen verenvuoto ihna tavllista sisätutkimuksen jälkeen vai eikai tässä nyt vaan ole maaliskuisesta tulossa tammikuinen..APUA!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lääkärit ihan kysyy että tekeekö " kovakourasemman" tutkimuksen jos käynnistys. Näin siis ku on yli rv40

Vierailija
2/11 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausviikolla 38... " kunnon" supistuksi, ei kuitenkaan kipeitä, mulla oli jo todella aikasin, 25rv eteenpäin ja todella usein, eikä silti tarkoittanut mitään. Olin vain supistusherkkä, kuulemma.

Kuitenkin kyllä vähän verta voi tulla gynekäynnin jälkeen limakalvoista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa todella miettiä meneekö keskiraskauden lääkäriin vai ei...tuttuni synnytti keskosen kun synnytys käynnistyi tämän lääkärintarkastuksen jälkeen. Minulla itsellä käynnistyi synnytys lääkärintarkastuksen jälkeen, onneksi kuitenkin loppuviikoilla. Paikkojen ronkkiminen ei tee hyvää jos on vähänkin taipumusta supisteluun!

Vierailija
4/11 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva pysyi kuitenkin loppuun asti sisällä, vaikka jälkeen päin ajateltuna on kauhistuttavaa miten ne tarkastukset sillä tavalla vaikuttivat. Enää en varmaan uskaltaisi mennä ronklattavaksi ollenkaan, sillä synnytys kai voi oikeasti käynnistyä sisätutkimuksen jälkeen...

Vierailija
5/11 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sinä iltana vielä äitipolille ja kaikki oli hyvin.

Lääkäri sanoi,että joskus toisilla on sen verran rajut otteet,että tulee sitten näitä vuotoja.Mutta minulla on kohdunsuu napakasti kiinni ja kaikki hyvin.

Vielä kerran kiitos auttaneille!!!

Vierailija
6/11 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

verta ei tuu ihan kamalasti.

Vierailija
7/11 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli supisteluja ja alaselän särkyä rv 27. Synnytys oli käynnistynyt, mutta sitä saatiin pitkitettyä 5 päivää eli poika syntyi rv 27+5.

Vierailija
8/11 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten rauhoittelevat, jos on ihan normaalia.

Vierailija
9/11 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ottivat tossa tilanteessa osastolle kun ei supparit rauhottuneet. (menin ekaks synnäril tarkastuksee ja siel tarkkailtii ja annettii tippaa suoneen ja supistuksia lopettavaa pilleriä ja sit vielä kortisonia siltä varalta että vauva ois syntynyt) keuhkot kun ei vielä tuossa vaihees ole kypsyneet!!!!!!!!!!!!!!!!!eli sunkin oi shyvä saada se kortisoni jos vaikka syntyykin

Vierailija
10/11 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain keskenmenon gynellä käynnin jälkeen, otettiin mm.

papakoe ja muutenkin raju tutkimustapa oli lääkärillä.

Vierailija
11/11 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei papakoetta suostuttu ottamaan just sen raskauden takia. ja muutenkin sisätutkimukset on aina hoidettu nopeasti ja varovasti ja ultralla tutkittu sitten enempi... ihme touhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä