Miehellä nahkahousut Suomessa
Olemme mieheni asuneet suurimman osan elämää Länsi-Euroopassa ja muutimme Suomeen taannoin. Mieheni on alle 30-vuotias komea ja tyylikäs mies. Hänellä on ollut farkkujen, chinojen ym. ohella myös yhdet todella hyvännäköiset Dieselin nahkafarkut.
Hämmästyimme hieman kaupungilla yhdessä liikkuessamme, kun jotkut vastaantulevat parikymppiset miehet alkoivat huutelemaan aggressiivisesti homoista ja nahkahousuista. Siis nähdäänkö nahka Suomessa jonkinlaisena homomateriaalina amerikkalaisten tapaan? Pahoittelen mahdollisesti tyhmää kysymystäni, mutta olemme aikalailla vieraantuneet Suomesta. Ainoat kontaktimme Suomeen ovat tähän asti olleet toinen vanhempani, miehen toinen vanhempi ja pari kaveria ja sukulaista, sekä satunnaiset työkontaktit.
Kommentit (87)
Lyhyet nahkahousut ja kirjaillut henkselit = baijerilainen makkranpurija.
Pitkät tiukat nahkapökät = puppelipoika.
Löysät lökärimalliset nahkahousut räppäreillä suosittuja!!!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:33"]
"Trolli provo, huoh" - En tiedä onko kyseessä provo, vai ei mutta itselläni ei ole montaa vuotta siitä kun sain kuulla, että päälläni on, tai oli "homo takki" tai homo-ikoni-takki" (tms.) Ja minä kun olin uskonut tai ainakin kuvitellut ostaneeni klassisen biker -tyylisen nahkatakin. - - - Jos nyt jonkun utelaisuus heräsi vielä enemmän, että siis mllaisen takin, niin samanlainen on helppo löytää kun googlaa sanaparin Schott perfecto... O tempores o mores!
[/quote]
Tohon vielä chapsit pariksi ja valkoiset farkut alle.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/08/14/article-2392471-1B47FFDE000005DC-770_634x475.jpg
Tämän tyylinen mies nahkahousuissaan kelpaisi heti.
Miehesi ei tarvitse muiden lupaa nahkafarkkujensa kayttamiseen.
Miehenä pidän silloin tällöin mustia nahkahousuja, enkä ole rokkari/homo tms. Ihan hetero, vieläpä 60 vee. Mä en huutele kenenkään tyylistä, enkä toivo itselleni huudeltavan. Elän ja annan toisten elää. Tilannetajua uskallan väittää omaavani, enkä ole epävarma seksuaali-identistäni. Mulla on ihan heteronainen vaimonani, tuulipukua en omistakaan. Luotan itseeni, enkä ole bodari, ehkä ihan tavis. Kannustan kaikkia pukeutumaan identiteettinsä mukaan.
Anna miehesi käyttää nahkahousuja niin paljon kuin haluaa. Itse olen 40v mies ja hetero ja käytän nahkahousuja( farkkumallisia). Vaimoni käyttää myös ja ei kannata välittää ihmisten huuteluista. Huutajilla ei oo kaikki kunnossa.
Useammatkin nahkahousut omistan ja myöskin pidän niitä ja ikääkin on 61v.
Jostain syystä naiset hakeutuu usein juttusille kun on nahkahousuihin pukeutunut,
joku vetovoima niissä on.
Ovat vaihtelua, ja onhan motoristeilla nahkahousuja.
Ei kantsi Suomessa asua, täällä vihamielisyyden ilmapiiri sairastuttaa. Taantunut juntti kansa.
Ei kai nahkahousuja nyt käytä kukaan mies missään ellei ole tyyliin "taiteilijaluonne", hevari, rokkari tai gay??? Eikä sillä etteivätkö ne hyvältä näyttäisi, ja suomessa nimenomaan se on hienoa, että täällä ihminen voi pukeutua miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne aika homot housut.
Toista homoksi nimittelevillä on itsellään ilmeinen pelko omasta suuntautumisestaan. Tai sitten äö on tasoa oman kengännumero.
ulko ministeriössö jopa pakolliset. muuten tulee potkut
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on nahkahousut Suomessa niin kaikkien mielestä hän on joko
a. moottoripyöräkerhon kovis
tai
b. homoseksuaali joka tykkää s/m-leikeistä
...tai molempia.
:D
"Kaikkien" mielestä? Eiköhän toi homokammo ole lähinnä persesuomalaisia äänestävien matalaotsaisten itsetuntovajaiden junttien hommaa. Eli turha välittää, antaa pikkusieluisten huudella!
Suurimmalla osalla suomalaisista on ihmeellinen pelko siitä, mitä muuta ajattelevat pukeutumisesta tai hiustyylistä. Siksi suurin osa pukeutuu hyvin massamaisesti samalla tavalla. Miehet näyttävät isiltään, jotka näyttivät isoisiltään. Eihän siinä mitään pahaa ole, mutta on superhölmöä ja itestuntovajaata katsoa kieroon ihmisiä, jotka pukeutuvat eri tavalla tai ilmaisevat avoimesti valtavirrasta poikkeavia mielipiteitään. Eläköön post-kommunismi ja pikkusieluinen nurkkapatriotismi :) Älköön kukaan koskaan erottuko joukosta eli älkää PÄTEKÖ! Suomessa kaikki "erilaisuus" tai itsensä millään tapaa esilletuominen töiden, tieteen tai taiteen kautta nähdään pätemisenä. Mutta sitten jos sinusta tulee kuuluisa ja tienaat sillä erilaisuudella, niin se ei enää olekaan pätemistä.
Ihmeellinen yhtälö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on nahkahousut Suomessa niin kaikkien mielestä hän on joko
a. moottoripyöräkerhon kovis
tai
b. homoseksuaali joka tykkää s/m-leikeistä
...tai molempia.
:D"Kaikkien" mielestä? Eiköhän toi homokammo ole lähinnä persesuomalaisia äänestävien matalaotsaisten itsetuntovajaiden junttien hommaa. Eli turha välittää, antaa pikkusieluisten huudella!
Sinunhan se pitäisi tietää kun olet itse homppeli, ja toisekseen moni tietämäni homo äänestää persuja.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla suomalaisista on ihmeellinen pelko siitä, mitä muuta ajattelevat pukeutumisesta tai hiustyylistä. Siksi suurin osa pukeutuu hyvin massamaisesti samalla tavalla. Miehet näyttävät isiltään, jotka näyttivät isoisiltään. Eihän siinä mitään pahaa ole, mutta on superhölmöä ja itestuntovajaata katsoa kieroon ihmisiä, jotka pukeutuvat eri tavalla tai ilmaisevat avoimesti valtavirrasta poikkeavia mielipiteitään. Eläköön post-kommunismi ja pikkusieluinen nurkkapatriotismi :) Älköön kukaan koskaan erottuko joukosta eli älkää PÄTEKÖ! Suomessa kaikki "erilaisuus" tai itsensä millään tapaa esilletuominen töiden, tieteen tai taiteen kautta nähdään pätemisenä. Mutta sitten jos sinusta tulee kuuluisa ja tienaat sillä erilaisuudella, niin se ei enää olekaan pätemistä.
Ihmeellinen yhtälö.
Näin maailmaa jo nähneenä voin sanoa, että missään muualla ei välitetä muiden mielipiteestä yhtä vähän kuin suomessa mitä tulee pukeutumiseen.
"Trolli provo, huoh" - En tiedä onko kyseessä provo, vai ei mutta itselläni ei ole montaa vuotta siitä kun sain kuulla, että päälläni on, tai oli "homo takki" tai homo-ikoni-takki" (tms.) Ja minä kun olin uskonut tai ainakin kuvitellut ostaneeni klassisen biker -tyylisen nahkatakin. - - - Jos nyt jonkun utelaisuus heräsi vielä enemmän, että siis mllaisen takin, niin samanlainen on helppo löytää kun googlaa sanaparin Schott perfecto... O tempores o mores!