Kenen julkkiksen kuolema on koskettanut sinua eniten?
Kommentit (381)
Juice Leskinen. Tykkään hänen musiikistaan, oli omalla tavallaan persoona. Kun luin teksti-tv:stä että Juice on kuollut, mulle tuli kyynelet silmiin.
Dio. Vieläkin tuntuu välillä uskomattomalta. Niin ne kaikki lähtee vähitellen. Onneksi olen ehtinyt nähdä viime vuosina livenä kaikki omat suosikkini ja legendat kuten Ozzy, Aerosmith, Black Sabbath ja Alice Cooper. Olen nyt 19 ja olen ehkä viimeistä sukupolvea joka ne pääsee näkemään. Jotenkin surullista. Puolet Black Sabbathista, Alice ja Steven Tyler on kaikki syntyneet samana vuonna ja ovat jo 65 ja 66.
Mua ei yleensä kamalasti kosketa julkkisten kuolemat, mutta jos saisin herättää henkiin jonkun, joka kuoli liian varhain, niin ehdottomasti herättäisin Freddie Mercuryn.
Sauli Lehtonen. Oli niin traaginen kuolema. :-/ ja niin nuorena lähti...
Freddie Mercury.
Heath Ledger järkytti lapsen ja lapsen äidin vuoksi. Lisäksi kun tulossa oli odotettu Jokerin rooli.
Heath Ledger. Varsinkin nuorten ihmisten äkilliset kuolemat ovat aina järkyttäviä, mutta tämä erityisesti varmaan koska Heathista tuli jotenkin mieleen suunnilleen samanikäisenä yllättäen kuollut sukulainen.
Kirka.Pidin hänen musiikistaan ja olin nähnyt hänet vasta kaupungilla.Kuoli myös aika odottamatta.
John Lennon. Olin juuri täyttänyt 15, ja aikaisemmin samana vuonna "löytänyt" Beatlesin ja John Lennonin musiikin. Johnin kuolema ja se, miten se tapahtui, sai aikaan hyvinkin perusteellisia muutoksia minussa. Jälkeenpäin ajatellen tämä yksi tapahtuma oli alkulähteenä sille valtavalle muutoksen virralle, jolloin lapsellisesta teinistä tulee henkisesti aikuinen. Se kerta kaikkiaan oli minulle niin järisyttävä kokemus, että vieläkin hämmästyttää.
Toinen todella satuttanut muusikon kuolema oli Stuart Adamsonin itsemurha vuonna 2001. Sillä miehellä ja hänen yhtyeellään (brittiläinen Big Country) oli taas aikuiselämääni todella suuri vaikutus - en olisi tavannut miestäni ilman sitä porukkaa. Myös hänen kuolintapansa oli järkytys, silloin itketti aivan tosissaan.
Suomalaisista eniten minua koskettaneet ovat Matti Inkinen ja Gösta Sundqvist. Älä sinä huoli -biisiä en voi nyyhkimättä kuunnella.
Niin, ja Diana, hän oli sellainen erityistapaus. Nuorena tyttönä ihailin hänen kauneuttaan, kuoleman aikoihin minun kävi jo häntä kovin sääliksi. Ei hänen - ei kenenkään - olisi tarvinnut joutua sellaiseen myllytykseen, ja vain siksi, että yksi könsikäs ei ollut viitsinyt mennä rakastamansa naisen kanssa naimisiin aikoinaan, ja otti toisen naisen korvikkeeksi vain, kun oli joku pakko ottaa, jotta saisi tuotettua jälkeläisiä. Ei ollut helppo Dianan osa, ei.
Heath Ledger. Etenkin sen jälkeen, kun kuulin Jack Nicholsonin kommentit Ledgerin itsemurhaan.
Hanoi Rocksin Razzlen kuolemaa teininä itkin minäkin niin vuolaasti. Ayrton Sennan kuolema kosketti myös tosi paljon.
Kirka, Robin Williams, Tommy Tabermann, Tea Ista.
Kuolivat yllättäen ja vaikuttivat kaikki humaaneilta ja viisailta ihmisiltä.
Heath Ledger, Robin Williams, Brittany Murphy, James Brown
Minulla nyt viimeksi tuo Robin Williams, sillä luonnollisesti hänet olen mieltänyt onnelliseksi henkilöksi, ja tämä herätti oikeasti siihen, ettei koskaan voi tietää mitä ihmisen päässä liikkuu :(
Heath Ledger toki kans traaginen, samoin Cory Monteith ja Paul Walker, ainahan on hirveää kun nuori ihminen kuolee. Vaikken Freddie Mercuryn kuoleman aikaan ollut kuin taapero, suurena Queen-fanina en kestä katsoa hänen viimeistä videotaan itkemättä. Se jotenkin vieläkin ahdistaa. Samoin James Deanin ja Marilyn Monroen liian aikaisin päättyneet elämät/urat pistävät miettimään.
Michael Jacksonin kuolema tuli shokkina myös. Brittany Murphyn tapaus on niin epämääräinen, että pohdin, selviääkö se koskaan.
Kirka. Pienestä asti fani. Edelleenkin :). Haaveilin aina pentuna tapaamisesta. En sit kerenny.. :/
Peter Steele. Kohta on taas October rustin aika.
Amy Winehouse! Onhan näitä valitettavan paljon.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 19:41"]Cheek.
[/quote] Vittu, ei Cheek ole kuollut.
[/quote]
Onhan se vittu!
Gösta Sundqvist