raskaaksi keskenmenon jälkeen
Hei
Sain viikolla 8 keskenmenon ( tai ultrassa sikiö kuollut) ja se tuli itsekseen sitten joulupyhinä pois. Nyt mietiskelen että koskahan sitä voisi taas tulla raskaaksi uudelleen, minulla on ollut säännöllinen kierto yleensä ja ovis noin 9-12.päivänä joka kk.
t.Wisa
Kommentit (5)
[color=violet]Minulle on sanottu, että hyvä olisi odottaa yhdet kuukautiset ja aloittaa sitten uusi yritys, jos siltä tuntuu. Ja näin olen toiminut kummankin keskenmenon jälkeen.
Me saatiin lupa jatkaa heti yritystä, mutta eipä ole tärpännyt:/ keskeytynyt Km 8/05 rv10, nyt alkoi just 4. kierto. Kaksi ensïmmäistä oli pitkiä (50, 46), enkä niissä luultavasti ovuloinut. Kolmannessa sain ovistikuilla plussaa, mutta vauva odotuttaa itseään :(
A kp5
Samanlainen tarina täällä. Sain myös keskenmenon viikolla 8 ja vuodot juuri jouluna:( Tänään kävin ultrassa ja tarkistuksissa ja kohtu hienossa kunnossa. Unohdin kysyä uudesta raskaudesta, mutta oon ymmärtänyt et jos mitään erikoisempaa häikkää ei kropassa ole ei tarvi välttämättä odottaa. Yhdet menkatoitaa sanotaan joskus, mutta se on vain suraavan raskauden ajan määrittämiseksi. Itse uskon siihen että luonto kyllä hoitaa eli jos ei kroppa ole valmis uuteen raskauteen ei sitä myöskään tule. Itse kyllä odotan tässä yhdet menkat väliin vaik en malttaiskaan:) Tsemppiä sulle!
ja pahoittelut menetyksestänne!
meillä km rv13, vuoto ja kivut alkoi ihan odottamatta,
pieni oli tullut itsestään pois mutta loput jouduttiin kaavinnalla poistaa, meille myös suosisteltiin että yhdet kk.t ilman yritystä, muttei voitu olla yrittämättä, suru oli niin suuri että ainoa asia joka siihen tuntui voivan auttaa oli uusi rask. tulinkin heti ensimmäisestä kierrosta raskaaksi mutta menikin heti kesken rv5-6, sitten välissä yksi kierto yritystä ja tavalliset kk.t ja seuraavasta uusi raskaus, jonka ihana tulos (6kk poika) tuolla parvekkella nyt ottaa päikkäreitä!
kai se on jokaisella vähän omanlaisensa tilanne..
toivon kuitenkin teille plussaa!
fii ja poika
Olen pahoillani keskenmenosi johdosta!
Jokaisen kroppa on niin erilainen, että jotkut raskautuu heti uudestaan ensimmäisestä kierrosta km:n jälkeen, mutta taas toiset ei. Se on niin omista hormooneista kiinni.
Puhuiko lääkäri mitään siitä, että odottelisitte yhdet menkat ennen kuin kokeilette uutta raskautta..? Tuossakin on nyt eroja, itselleni molemmissa km:ssa lääkäri suositteli parit menkat väliin ja sitten uusi yritys. Tuolla haahuissa kun on ollut juttua tuosta niin joillekin lääkäri ei ole sanonut mitään noista kuukautisista.
Toivottavasti teille tulee uusi tärppi mahdollisimman pian. Tsemppiä!
Kaksonen76