Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää

Vierailija
19.09.2014 |

Nyt se alkaa :) kuinka moni alkaa katsomaan?

Kommentit (1403)

Vierailija
221/1403 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin positiivisesti, että Jenni ei vetäissyt biisiä hönkäilemällä! Ässäkin tuli paikoin ilman suhinoita. Hyvä Jenni!

Vierailija
222/1403 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 17:35"]

Hieman ristiriitaiset fiilikset ekasta jaksosta ja ennen kaikkea Veskun osallistumisesta. Arvostan Veskua taiteilijana ja vaikken hänen musiikkinsa kuluttaja olekaan, ymmärrän kyllä hänen suosionsa syyt. Mutta silti minua hieman epäillyttää, että tuleeko Veskun läsnäolo lopulta vaikuttamaan negatiivisesti ohjelmaan.

Aiemmilla kausillahan kaikki artistit ovat olleet tasa-arvoisia, ja jokainen on saanut näyttää kyntensä "puhtaalta pöydältä". Nyt Vesku nauttii varsin suurta arvostusta, joka valitettavasti tuntuu kääntyvän ohjelmaa vastaan tappamalla rennon ja tasa-arvoisen ilmapiirin. On "mestari" ja muut. Tuntuu, että Vesku mielletään kaiken yläpuolella olevaksi ikoniksi, jota muut suorastaan varovat ja mikä lopulta uhkaa muuttaa homman jotenkin vaivaannuttavaksi, ahdistavaksikin. Tuskin Vesku itsekään sitä haluaisi, mutta niin se vaan menee. En voi mitään, mutta ensimmäisesä jaksosta ei välittynyt iloinen fiilistely, vaan enemmän suorastaan jonkinlainen kummallinen hautajais-fiilis.  

Olisi todella mukavaa, jos homma vähän rentoituisi ja Loiri, vaikka toki hieno taitelija onkin, tulisi muiden "tasalle", eikä häntä tarvitsisi joka ikisessä käänteessä erikseen ylistää ja kunnioittaa, sillä sehän on itsestään selvää.

[/quote]

Mä vähän veikkaan, että tuo "hautajaistunnelma" tuli siitä, kun tämä kausi on jotenkin jo "etukäteen itketty". Kun aiemmat kaudet on olleet herkkiä, niin jotenkin jengi jo odottaa, että itkemään päästään.

Loirihan sanoi jo heti siinä ohjelman alussa jotenkin, että "itkettää jo etukäteen kun tiedän miten hienoa tulee olemaan" tjsp. Pilasi fiiliksen heti, tarkoitushan tässä kai alun perin oli pitää hauskaa, se vaan kääntyi jo ensimmäisellä kaudella herkistelyksi. Mä en pidä Jenni Vartiaisesta, mutta nyt ekassa jaksossa se oli paras, koska niinkuin sanoikin, niin "nyt bailataan", ja se esitys oli ihan erilainen kuin muut, hauska.

Ei pitäis etukäteen aina päättää millainen se ohjelma on, eri kaudet voivat poiketa toisistaan hyvinkin paljon. Tosiaan siinä ekassa jaksossa oli se harras tunnelma jo valmiiksi, kun oli päätetty, että itketään, eikä ne uskaltaneet sitten repäistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1403 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko katsoa tää uusinta :D

Vierailija
224/1403 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonilla niin ihana oli tuo brontosaurus esitys! Vau

Vierailija
225/1403 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 18:20"]

Hieman ristiriitaiset fiilikset ekasta jaksosta ja ennen kaikkea Veskun osallistumisesta. Arvostan Veskua taiteilijana ja vaikken hänen musiikkinsa kuluttaja olekaan, ymmärrän kyllä hänen suosionsa syyt. Mutta silti minua hieman epäillyttää, että tuleeko Veskun läsnäolo lopulta vaikuttamaan negatiivisesti ohjelmaan.

Aiemmilla kausillahan kaikki artistit ovat olleet tasa-arvoisia, ja jokainen on saanut näyttää kyntensä "puhtaalta pöydältä". Nyt Vesku nauttii varsin suurta arvostusta, joka valitettavasti tuntuu kääntyvän ohjelmaa vastaan tappamalla rennon ja tasa-arvoisen ilmapiirin. On "mestari" ja muut. Tuntuu, että Vesku mielletään kaiken yläpuolella olevaksi ikoniksi, jota muut suorastaan varovat ja mikä lopulta uhkaa muuttaa homman jotenkin vaivaannuttavaksi, ahdistavaksikin. Tuskin Vesku itsekään sitä haluaisi, mutta niin se vaan menee. En voi mitään, mutta ensimmäisesä jaksosta ei välittynyt iloinen fiilistely, vaan enemmän suorastaan jonkinlainen kummallinen hautajais-fiilis.  

Olisi todella mukavaa, jos homma vähän rentoituisi ja Loiri, vaikka toki hieno taitelija onkin, tulisi muiden "tasalle", eikä häntä tarvitsisi joka ikisessä käänteessä erikseen ylistää ja kunnioittaa, sillä sehän on itsestään selvää.

[/quote]

Mä vähän veikkaan, että tuo "hautajaistunnelma" tuli siitä, kun tämä kausi on jotenkin jo "etukäteen itketty". Kun aiemmat kaudet on olleet herkkiä, niin jotenkin jengi jo odottaa, että itkemään päästään.

Loirihan sanoi jo heti siinä ohjelman alussa jotenkin, että "itkettää jo etukäteen kun tiedän miten hienoa tulee olemaan" tjsp. Pilasi fiiliksen heti, tarkoitushan tässä kai alun perin oli pitää hauskaa, se vaan kääntyi jo ensimmäisellä kaudella herkistelyksi. Mä en pidä Jenni Vartiaisesta, mutta nyt ekassa jaksossa se oli paras, koska niinkuin sanoikin, niin "nyt bailataan", ja se esitys oli ihan erilainen kuin muut, hauska.

Ei pitäis etukäteen aina päättää millainen se ohjelma on, eri kaudet voivat poiketa toisistaan hyvinkin paljon. Tosiaan siinä ekassa jaksossa oli se harras tunnelma jo valmiiksi, kun oli päätetty, että itketään, eikä ne uskaltaneet sitten repäistä...

[/quote]

Mun mielestä se "hautajaistunnelma" tuli enemmänkin siitä, että päivän artisti alkaa olla jo iäkäs, uransa ja elämänsä ehtoopuolella ja se näkyy myös kropan kremppaamisena, esim. ei pysty enää soittamaan huilua ja jalat eivät kanna kunnolla.

Mulla ei ainakaan tullut ainakaan tuosta ekasta jaksosta se väkisinitkemisen maku, toisin kuin kakkoskaudella. Eiväthän Elastisen ja Tonin esityksetkään olleet mitään ns. tear jerkereitä ja mielestäni Tonin veto oli hauskempi kuin Jennin teatraalinen kabaree. En myöskään ymmärrä tuota itkemisestä valittamista. Eivätkö valittajat ole koskaan herkistyneet mistään kuulemastaan kappaleesta/esityksestä? Minä saan kylmiä väreitä ja tipan linssiin tuon tuosta eri biiseistä, enkä ihmettele ollenkaan, jos artisti herkistyy kuullessaan tunteikkaan tulkinnan itselleen tärkeästä kappaleesta. Esittäjä tuo aina tulkintaan mukaan oman persoonansa, mikä osakseen voi lisätä kappaleen merkityksellisyyttä ja koskettavuutta, esim. ensimmäisellä kaudella Jarin Kaunis, rietas, onnellinen tai Katri Helenan Vanha nainen hunningolla.

Vierailija
226/1403 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisi todella mukavaa, jos homma vähän rentoituisi ja Loiri, vaikka toki hieno taitelija onkin, tulisi muiden "tasalle", eikä häntä tarvitsisi joka ikisessä käänteessä erikseen ylistää ja kunnioittaa, sillä sehän on itsestään selvää."

Loiri ei ole mitenkään itse, varsinkaan tässä ohjelmassa, nostanut itseään muiden yläpuolelle. Jos joku on sen tehnyt, niin muut artistit (ja media). Tuskin hän on pyytänyt muilta artisteita jatkuvaa ylistystystä ja muutakaan erityiskohtelua (sikariportaan nojatuoli nurmikolle, jne).

Vierailija
227/1403 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:56"]

Tonilla niin ihana oli tuo brontosaurus esitys! Vau

[/quote]

Aivan loistava. :) Tykkäsin myös Elastisen Nauravasta kulkurista.

Vierailija
228/1403 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisit voi esittäjälle olla enemmän kuin meille kuuntelijoille. Ei voida tietää mikä tarina kappaleen takana on ja siinä voi olla jokin sanoma. Ja itse olen niin herkkis että mikä herkkä biisi radiosta tahansa voi pilata loppupäivän meikit :)

Vierailija
229/1403 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesiköhän tuotantotiimi, että Paula Vesala ja Jenni vartiainen tuntevat toisensa ja nuoruudesta? Mulle tuli yllätyksenä. Ihana tuo Veskun käyttämä "I love you".

Vierailija
230/1403 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Paula Vesala ja Jenni Vartiainen myös Popstarsissa samaan aikaan. Jenni valittiin Gimmeliin ja Paula jäi Miran kanssa juuri ja juuri bändin ulkopuolelle.. Tosin jos ovat siis jo sitä nuorempana tunteneet toisensa niin sitä en minä ainakaan tiennyt :)

Vierailija
231/1403 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 21:06"]

Olihan Paula Vesala ja Jenni Vartiainen myös Popstarsissa samaan aikaan. Jenni valittiin Gimmeliin ja Paula jäi Miran kanssa juuri ja juuri bändin ulkopuolelle.. Tosin jos ovat siis jo sitä nuorempana tunteneet toisensa niin sitä en minä ainakaan tiennyt :)

[/quote]

Samalta paikkakunnalta ovat, mutta minunkin ymmärtääkseni tutustuivat Popstarsissa.  Nuoruuttahan se aika heille on..

Vierailija
232/1403 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elastinen teki kyllä hirvityksestä erittäin mukaansa tempaavan biisin! Ja tuo Edelmannin Väliaikainen =P

Vierailija
233/1403 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:59"]

[/quote]

[/quote]

Mun mielestä se "hautajaistunnelma" tuli enemmänkin siitä, että päivän artisti alkaa olla jo iäkäs, uransa ja elämänsä ehtoopuolella ja se näkyy myös kropan kremppaamisena, esim. ei pysty enää soittamaan huilua ja jalat eivät kanna kunnolla.

Mulla ei ainakaan tullut ainakaan tuosta ekasta jaksosta se väkisinitkemisen maku, toisin kuin kakkoskaudella. Eiväthän Elastisen ja Tonin esityksetkään olleet mitään ns. tear jerkereitä ja mielestäni Tonin veto oli hauskempi kuin Jennin teatraalinen kabaree. En myöskään ymmärrä tuota itkemisestä valittamista. Eivätkö valittajat ole koskaan herkistyneet mistään kuulemastaan kappaleesta/esityksestä? Minä saan kylmiä väreitä ja tipan linssiin tuon tuosta eri biiseistä, enkä ihmettele ollenkaan, jos artisti herkistyy kuullessaan tunteikkaan tulkinnan itselleen tärkeästä kappaleesta. Esittäjä tuo aina tulkintaan mukaan oman persoonansa, mikä osakseen voi lisätä kappaleen merkityksellisyyttä ja koskettavuutta, esim. ensimmäisellä kaudella Jarin Kaunis, rietas, onnellinen tai Katri Helenan Vanha nainen hunningolla.

[/quote]

Ei ne Veskun onneglmat ole vain vanhuudesta vaan sairaudesta. Siitäkö nyt syytät Loiria että hän kehtaa olla vanha ja sairas?

Vierailija
234/1403 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei ne Veskun onneglmat ole vain vanhuudesta vaan sairaudesta. Siitäkö nyt syytät Loiria että hän kehtaa olla vanha ja sairas?

[/quote]

Joo, tuo joka syyttää Loiria vanhuudesta, vastasi minulle. Kun ketju nostettiin nyt taas, niin minäkin ihmettelen, miksi porukka loisi noin hartaan "hautajaistunnelman" siksi, että mukana on tämä "sairas ja hauras", "elämänsä ehtoopuolella oleva" Loiri?! Aika typerää tekstiä...

Ja samalla vastaan että en kyllä valittanut itekmisestä sinänsä. Kyllä, minäkin herkistyn kauniista kappaleista. Jos kirjoittaja lukee tarkemmin, niin valitin sitä, että tämä kausi oli jo etukäteen mainostettu "itketyksi", ennen kuin oli edes alkanut...

Vierailija
235/1403 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla avautumaan :), tykkään kyllä sarjasta, mutta miksi helvetissä se pitää näyttää niin monesti uusinta? Oi miksi? Tänäänkin parhaaseen katseluaikaan ja ncis siirretään tämän takia keskelle yötä!

Vierailija
236/1403 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusinnat kertoo rahan puutteesta. "Suursatsauksella" täytetään viikossa monta ohjelmapaikkaa, sitten tulee vielä uusintakierrokset. 

Vierailija
237/1403 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 01:10"]

Voi nyt petyin Tonin päivän biisi valintoihin. :( Oisin halunnut kuulla esim. Jumalan. 

[/quote]

Voisiko näitä tulevan jakson biisivalintoja setviä jossain muualla ja spoilerivaroituksen kera?!?

Vierailija
238/1403 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ilmeisen paatunut, kun ei liikauta ei. Tulee mieleen, kuten joku toimittaja kirjoitti, että ollaan kuin jossain työpaikan tyky-päivillä, missä on pakko keksiä jotain tekopositiivista sanottavaa työkavereista, vaikkei nyt oikeasti niin kovin positiivista sanottavaa löytyisi.

Vierailija
239/1403 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:50"]

En ole koskaan ollut mikään suuri PMMP fani, mutta nyt kun kuuli vähän taustoja kappaleille, niin kyllä arvostus Vesalan Paulaa kohtaan nousi ja muutenkin vaikuttaa aivan ihastuttavalta tapaukselta.

[/quote]

Samat sanat. Olen pitänyt PMMP:n tuotantoa wannabe-syvällisenä renkutuksena höystettynä huutolaululla, mutta nyt kappaleet aukesi paremmin! Esim. Kovemmat kädet ja Lautturi ovatkin hienoja kappaleita.

Muistelisin, että Paula K:lla ja Toni W:llä olis jokin yhteys. Paula K. on ainakin esittänyt Apulannan anna mulle piiskaa - ja se pätkä löytyy youtubesta. Mulla on kyllä sellainen mielikuva, että he olisivat esittäneet sen yhdessäkin, mutta siitä en löytänyt mitään videota.

Vierailija
240/1403 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula K vollottaa koko ajan ihan kuin Vesku olisi kertonut sille kuolevansa muutaman kk:n kuluessa.

Ketju on lukittu.