Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oudoin asia, joka saa sinut kiihottumaan?

Vierailija
16.06.2014 |

Hienhaju? Piereskely? Mitä outouksia sitä nyt onkaan olemassa...

Kommentit (460)

361/460 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä joskus kävelläkin...

Vierailija
362/460 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nuolla likaista pillua ja peräreikää samalla kun minua pannaan perseeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
363/460 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nämä varmaan hirveän omituisia ole, mutta

Kuristaminen

Esim pakaroiden lyöminen kovaa

Todella kovakouraiset otteet

Hiuksista vetäminen

Kipu

Täydellinen alistuminen, se että mies käyttää mun kehoa omien tarpeidensa tyydyttämiseen kaikilla keinoilla joilla haluaa.

Fantasioissani vanha lihava mies nussii mua puoliväkisin. Joskus en kestä kun mietin miten lähellä (naapurissa) olisi lähin puutteessa elävä vanhapoika. Joskus kun sattuisi kävelemään sisään sopivana hetkenä.

N36

Voisin kyllä joku päivä kävelläkin....

M58

Vierailija
364/460 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mävaantaas kirjoitti:

Katsella kyykkypissaamista.

Sama mut myös että tulee pökäle ja tuuli kuljettaa hajut nenään.

M50

Vierailija
365/460 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsapp viestin ääni. Oli kiihkeä viestittelysuhde joskus tapaamani naisen kanssa ja viestin napsahdus sai heti ahdasta housunpunttiin.

366/460 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan nuolla likaista pillua ja peräreikää samalla kun minua pannaan perseeseen.

Tää on rajua jos olet naaras.

Vierailija
367/460 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tämän olevan mitenkään outoa, ainakaan omassa ikäluokassani.. mutta joo, olen nuori sub nainen. Kiihottaa kipu, nöyryytetyksi tuleminen. Kaulasta painaminen/kiinni pitäminen/kuristaminen, perseelle lyöminen joko käsillä tai vaikka vyöllä. Kaulapannan käyttö (jossa hihna, miksei) ja mitä mies sitten sattuu keksimään. Tottelen yleensä hyvin, otan mahdolliset rangaistuksetkin oikein nätisti, mutta välillä rajoja on testattava ja mulle näytettävä, missä mun paikka on. Nam 😋

ns vaniljaseksi on sekin ihan kivaa, mutta olen elementissäni silloin kun saan alistua miehelle täysin.

Vierailija
368/460 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että sata miestä nai minua joka reikään ja spermaa kaikki paikat.

N20

Vierailija
369/460 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaani piereminen. Niin että tärykalvo on haljeta. En tiedä mistä tämä halu on peräisin.

Vierailija
370/460 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä ole kokenut. Mutta haluaisin,että kaunis nainen kakkaisi edessäni lautaselle ja pissaisi juomalasiin. Sitten hän katselisi kun syön ja juon hänen tuotoksensa ja hän kyselisi maistuuko hyvältä.

Vierailija
371/460 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pukisi kalsarini päälleen ja tekisi niihin kusipaskat sisälle ja taputtelisi ne tarttumaan kalsareihini.Sitten pukisin ne kalsarit ja vaatteet päälleni ja lähtisin johonkin kauppaan, näyttelyyn tai bussiin ja tarkkailisin ihmisten realtioita.

Vierailija
372/460 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan että sata miestä nai minua joka reikään ja spermaa kaikki paikat.

N20

Piti kertoa outoja juttuja.

Vierailija
373/460 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jännätunne aina, raitiovaunussa kun sen peräosaston rahastajan kanssa nivuset lyö kipinää..

Enkä usko että oon ainoo joka siitä käy kuumana tai vähän heikkona jokakerta raitsikaan noustessa..eikö?

Vierailija
374/460 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän piiskaamisen katselu salaa.

Vierailija
375/460 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä alistuminen ja miehen totteleminen. Mitä karkeampaa kieltä minuun käytetään ja vähän haukutaankin lutkaksi tai ..huoraksi.. yms saa minut valumaan. Piiskaaminen ihan kunnolla, jos pyllistän. En osaa selittää syytä tälle.

Johtoryhmärva 48v

Vierailija
376/460 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallokauden alettua taas pääsen toteuttamaan kiihottavaa salaisuuttani: nuorten sporttikundien pierujen tuoksuttelua.

- Valmentaja30

Vierailija
377/460 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko erikoista, mutta miehet jotka ajaa hienolla autolla

Vierailija
378/460 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun miehellä on isot kädet ja niissä mustat nahkasormikkaat. Toivoisin, että joskus mua sormetettaisiin nahkahanskakäsillä.

Vierailija
379/460 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun vaimo laittaa kunnolla liukastetta käsiinsä ja työntää pikkusormeaan virtsaputkeeni. Onneks on pienet sormet. :)

Vierailija
380/460 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuorena kun tyttö ystävä oli innokas urheilua harrastava. Usein olin juoksulenkeillä mukana fillarilla.

Olimme lenkillämme löytäneet syrjäisen ladon missä pidimme joskus sadetta jos sellainen yllätti.

Usein sinne mentiin leikkimään,pikkuhousut tyttikseltä pois ja pillua nuolemaan.

Muistan vieläkin sen tuoksun,nuolin pillua tiloissani. Mikään ei ollut niin ihanaa kun pesemätön nuoren naisen pillu.

Ja ruiskahtelihan sieltä joskus. Ei tarvinnut pelätä sotkua.

Nykyään sellaista herkkua ei enään saa ,vaikka sama tyttöä vaimona.hyvä että hetken saunan jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme