Huhuilee uusia odottajia jotka olivat heinä mammoja 2003?
Laitelkaa viestiä jos teitä on täällä heinä mammat 2003? Nyt itse ole tuleva elomamma 2006...
Kirjoitellaan
Kommentit (8)
Nyt en ole raskaana, mutta heiniksemme on jo isosisko, pikkusisko täyttää nyt tammikuussa 1v. Erittäin vilkas 2,5v on takana (meillä on näiden neitokaisten lisäksi eskarilainen poika) mutta nyt on jo paljon helpompaa ja siskokset touhuavat jo yhdessä. Muutoinkin kaikki mennyt PALJON helpommin kuin mistä kaikki pelottelivat kuopusta odottaessani. Vaikea aika oli kun vauva oli 6-9kk vanha eli oppi liikkumaan...silloin tuli useammin kuin kerran päin näköä made by isosisko.
Syy, miksi tänne odotus-puolelle olen viimeviikkoina kuikuillut on se, että yritän lukea eri avauksista kuinka kamalaa odottaminen on...suosikkejani ovat pahoinvoinnista, unettomuudesta, närästyksestä, yli-isosta mahasta jne jne kertovat jutut. Yritän nimittäin kaikin keinoin varistaa itsestäni pois viime aikoina pahasti oireilleen VAUVAKUUMEEN!!!! Mies kun ei ehdottomasti lisää lapsia halua...ja omaki järki sanoo,että 3 alle kouluikäistä on jo aika paljon...mutta mutta mutta....ku ne ensipotkut vaan on niin ihania...kun se synnytyksen jälkeinen onnenhuuma on ainoa laatuaan ja ja ja ja :)
Palstailin jo silloin Heinämammoissa 2003 ja nyt siis la kesäkuun loppu, ihan kuten silloinkin..
Eli saas nähä tuleeko taas heinmammaksi vai pääsiskö tällä kertää kesämammaksi ;)
Kirjoittelin joskus tänne. la oli 21.7.2003 ja tyttö syntyi 9.7. kuuluin myös vähän aikaa yahoon heinäkuunhelmiin2003.
my_selene ja Remppa rv 19 (entinen nimimerkki pulu ja joskus ollu mamma ja T02)
Esikoisemme syntyi heinäkuussa 03. Tulevalla vauvalla on la 26.4, mutta heiniksemme on jo isosisko, meillä on myös 0904 syntynyt tyttö joten pientä kolmosta odotellaan...
En muista palstailinko sillon esikoisen aikaan, tuskin ainakaan aktiivisesti koskei meillä tainnu silloin olla omaa konettakaan...
itse todella heinämamma 03 poika syntyi tarkkaan laskettuna aikana 15.7 ja nyt tulossa seuraava laskettu aika nyt on 1.8. Vanhemmat sisaret on jo niin isoja että niitä ei näillä palstoilla kannata edes luetella.
Mutta ilmotelkaa lisää itsestänne jos törmäisi jo silloin palstailleisiin mammoihin. Mulla oli ihan sama nikki silloin kun nytkin!
tyttö syntyi 24.7-03 ja nyt odotellaan kolmatta syntyväksi syyskuussa -06 ;)
eka tyttö syntynyt 04/02 ja toka siis 9.7.03 ja nyt la 05/06.
niin ja uus mies joten tää on meiän eka yhteinen. =)
my_selene ja Remppa rv näköjään nyt 19+1
tosin vauveli tuli sitten maailman eka elokuuta.
Tuolloin en kyllä täällä heinämammoissa kirjoitellut. Nyt LA 3.6.
t äitimiia rv 18+2