Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka rakastelu synnytyksen jälkeen.................

Vierailija
02.01.2006 |

Millanen se teillä on ollu?

Meillä oli 2kk jälkeen. Raskausaika oli aika seksitön, joten itteä melkein jännitti koko touhu. Siksi tuntuikin oikeestaan pahalta, kun mies klassisesti makas kuin lahna ja odotti, että mä ns hoitelen hommat. Normaalin seksielämän puitteissa se olis välillä aivan ok kivaa, mutta näin " eka kerralla" tuntu pahalle. Itelle ois toivonu erityistä huomiota ja hellyyttä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eka kerta (noin 2kk synnytyksen jälkeen myös) aika laimea, koska pelkäsin (ja niin varmaan mieskin) ja jännitin sitä. Vähitellen se alkoi taas sujumaan. Kyllä se siitä paranee, usko pois!

Vierailija
2/13 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakasteltiin vielä paria päivää ennen vauvan syntymää ja itse asiassa lähes joka päivä koko raskauden ajan (ja sitä ennen ja nykyäänkin, hih) ja oli ihanaa kun oltiin pystytty olemaan viikko ilman niin tuntui fantastiselta. mies oli tosi hellä ja ihana, niin kuin aina (paitsi jos vaadin rajuutta) :) pikkuisen tikit kiristi mutta kolmen päivän päästä ei enää nekään kun ne jotenkin sulivat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tainnut molemmilla kerroilla mennä. Se jäi jälkimmäisestä mieleen, että rinnoistani suihkusi maitoa, kun sain ja miehen mielestä se oli älyttömän kiihottavaa. Itte olin " ###mikä sotku!"

Vierailija
4/13 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä yrityskertoja oli varmaan viisi ennen kuin onnistui. ei vaan m,ennyt sisään millään. mä jäin paljon kireämmäksi kuin ennen, en sit tiedä tuliko pari tikkiä liikaa:D nyt 11kk kulunut ja värkki on parempi kuin koskaan!

Vierailija
5/13 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta homma oli pakko lopettaa kesken, koska mulla oli vielä paikat niin kipeät, ettei siitä mitään tullut. Odotettiin muistaakseni viikko tai pari ja sitten kokeiltiin uudelleen ja kivaa oli, vaikken silloin vielä pystynytkään rentoutumaan niin, että itse olisin saanut. Pikkuhiljaa sitten onneksi tuo seksikin rupesi sujumaan, ja nykyisin meneekin jo oikein mallikkaasti (synnytyksestä 8 kuukautta)

Vierailija
6/13 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla ei ollut enää viikon päästä? vaikka repesin ja oli tikkejä?

Vierailija
7/13 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät! Kun ei sulla ollut kipeänä, niin ei voi olla muillakaan? Niinhän se tosiaan menee :D

t. ei ollut mullakaan, mutta en epäile, etteikö jollain voisi olla

" miten voi olla vielä 2kk synnytyksestä toosa kipeänä?

kun mulla ei ollut enää viikon päästä? vaikka repesin ja oli tikkejä?"

Vierailija
8/13 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tosiaan ollut mikään pikkurepeämä mullakaan? olen ajatellut, että tuon " kipeyden" täytyy tulla sieltä korvien, eikä haarojen välistä!

tietysti eri asia jos on revennyt vaikka peräsuoleen asti ja joutuu käymään korjausleikkauksissa, sen jo uskoisin olevan kipeä.

-9-

Vierailija
9/13 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta oli muuten ihan jees, mies oli hellä jne. Jännitin kyllä aika lailla, kuinka rakastelu sujuu ja olenko ihan " ämpäri" sieltä..No, en ollut, vaikka ei se ihan entisenlainenkaan ole ;)

Vierailija
10/13 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 kk synnytyksestä. Saattoi kyllä johtua osin jännityksestäkin. Itse ihmettelen kyllä sitä että miten voi olla jo viikon jälkeen synnytyksestä. Eihän silloin pitäis vielä jälkivuotokaan olla loppunut.

Vierailija
11/13 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö kannata lopettaa imetys jos limakalvot kuivuu noin pahasti?

ei mulla ainakaan kovin paljoa tullut jälkivuotoa, eikä se pieni määrä miestä haitannut ;) panemme yleensä menkkojenkin aikana, ehkä mies on jo tottunut ;)

-11-

Vierailija
12/13 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla taas tuli jälkivuotoa ihan jumalattomasti 6 viikkoa. Ei olis tullut seksi mieleenkään. Sen jälkeen kylläkin sujui ihan hyvin. Ei ollut kuivumista tms. Taitaa olla tosi yksilöllistä..?

Vierailija
13/13 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liukuvoiteetkin on keksitty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme