Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä YH-äiti en kaipaa kunnioitusta,

Vierailija
02.01.2006 |

sen enempää kuin kuka tahansa äiti.

Lapsillani (2kpl) on sama isä, joka koko avioliiton ajan oli paljon vaikeampi lapsi kuin nämä kaksi oma tekemää.

Mies oli " yhteiskuntakelpoinen" kävi töissä , ei juopotellut, ei hakannut jne., elämä oli kuitenkin potkinut ja potki edelleen niin, että isäksi ja elämän kumppaniksi hänestä ei missään vaiheessa ollut. Tarvitsi itse niin paljon tukea, myös ammattimaista.

Avioeron jälkeen (mies halusi erota oli löytänyt uuden tukipilarin), kun jäin yksin tuntui kuin kiukutteleva murkku olisi lähtenyt maailmalle. Minulle jäi paljon enemmän aikaa ja voimaa huolehtia lapsista ja ennenkaikkea itsestäni.

Avioliitossa olin enemmän Yh-äiti kuin nyt, mummot ja papat, sedät ja kummit osallistuvat lasten hoitoon ja kasvatukseen, ennen eivät ilmeisesti aijemmin kehdanneet, oltiinhan me ulospäin " hyvätuloinen kunnon perhe" , vaikka varsinkin miehen suku tiesi missä mennään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan yh:t pääsee paaaaljon helpommalla kuten jo kerroitkin..

Vierailija
2/4 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä tiedä mistä puhut.

Terveisin miehensä menettänyt nuori leski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä YH-äiti en kaipaa kunnioitusta,

Vierailija
4/4 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun omasta tahdosta eronneista yksinhuoltajista...se että olet leski...susta ei voi puhua samana päivänä koska sulla on suuri suru siinä mukana...