---Pointsaajat 2.1.-06 vaakalukemat pinoon---
Avaan pinon aamuvirkuille valmiiksi.....
Lähtö (pvm, kg):
Tilanne nyt:
Kokonaispudotus:
Tavoite:
Kommentit (21)
huomenta rakkahat painonvartijaystäväni ja hyvää tätä vuotta!!!!
Lähtö (pvm, kg): 5.9.2005 , 79,2 kg
Tilanne nyt: 69,6
Kokonaispudotus: 9,6 kg
Tavoite: ekas se oli 68 mutta tällä hetkellä tavoite 65kg
joo, joulu tuli ja meni, mä olin parhaimmillani ennen joulua 68,4kg mmutta nyt joulun aikaan en oo kyllä yhtään välittänyt!! eli, tiukka uuden vuoden aloitus on tarkoituksena nyt aloitttaaa. Tsempataan toisiamme niin kyllä ne kilot taas lähteen!
palailllaan
lähtö : 73,8 kg ( 28.8.05)
nyt :62,4 kg
pudotus : - 11,4 kg
huh, joulun herkut takana...nyt pitää ottaa loppu kiri, eiköhän se tästä tavoitteeseen ainakin 3,5 kg...katotaan nyt ü
Kaikille hyvää uutta vuotta!
Parempaa uutta vuotta kaikille!!!!
Urhoollisesti olen jouluherkut syönyt viimiseen muruun saakka... heh heh... ja nyt aloitan pointsien laskemisen uudella innolla. Tänä aamuna en kyllä muistanut käydä puntarilla, joten tämän hetken lukemat otan sitten huomenna.
Lähtö 14.11, 70,9kg
Tilanne nyt: Arvoitus, joka selviää siis huomenna. Jouluaattona oli 67 kg
Kokonaispudotus: aatton mennessä 3,9 kg
Tavoite: 60 kg
Nyt olis vielä muutama viikko aikaa tiputtaa painoa täysimetyksen pisteillä, mutta tyttö on jo 5kk ja kai kohta pitäis aloittaa kiinteätkin.
Tsemppiä meille kaikille!
Vähän jännitti käydä vaaálla. Kun kyllä sen tuntee, että ei ainakaan ihan hoikimmillaan ole. Ja näinhän se (+800g). Eli aattoaamuna viimeksi käynyt punnitsee ja äsken sit uskallauduin. Kun olen kolme päivää syönyt lounaaksi taas diettisoppaa eli yritetty on keventää jo. Tänään ajattelin Aleen mennä ja käyn kyllä kiinalaisessa syömässä..nam nam...
Lähtö (pvm, kg):17.8, 88.6kg
Tilanne nyt: 81.2 kg
Kokonaispudotus: 7,4
Tavoite:78kg ja ehkä sit vielä. Katotaan kuin kevät lähtee menee..
Mutta innolla pointsajaataan siskot ja tsemppaillaan. Ei ihan heti pyhiä tiedossa. Eli Loppiaisen jälkeen, onko se Pääsiäinen. Sinne tavoitteita????
Heippa kaikille,
Nyt on sitten joulumässäilyt takana ja paluu pointsien pariin. Olokin on niin ähkyinen että mieli tekee jo keventää. Tässä faktat
aloituspaino 66 kg (31.10)
paino nyt 62,5
kokonaispudotus 3,5 kg
tavoite 60 kg
Hitaasti mutta varmasti kohti tavoitetta tässä mennään. Ei muutakun Tsemppiä siskot!!
Terveisin Olgamaria
Palailen keskuuteenne joulukuun matalalennon jälkeen. Erinäisten toimenpiteiden ansiosta pääsin takaisin jaloilleni, nyt on taas helpompi hymyillä ja jatkaa tätäkin urakkaa uudella innolla. Joulukuu ei yllättäen tuonutkaan lisää painoa vaikka yritys oli kova :) Poikanen on aloitellut soseita, joten putosin siis osaimetyspisteille. Hyvin tuntuu tosin maitokin herralle maistuvan, ja tietysti aina öisin... xD
Mutta pitemmittä jorinoitta uusia lukemia:
Lähtö (pvm, kg): 78,7 kg (14.11.05, muistaakseni)
Tilanne nyt: 75,6 kg
Kokonaispudotus: 3,1 kg
Tavoite: 70 kg (ainakin)
Eteenpäin, sano mummo lumessa...
No niin, armoton vaaka tänä aamuna paljasti surullisen tilanteen (mekin söimme pizzaa eilen joten toivon että kyse olisi pääosin turvotuksesta)
Aloitus: 63,8
aattoaamu: 63
tilanne tänään : 64,2
Eli ei auta kuin tiukka viikko, sitäpaitsi ensi tiistaina lähdemme Tenerifalle viikoksi. Ensi maanantain tavoite 63 kg!!!
niin netissä on pv-pisteillä laihduttaville myös oma yahoo-ryhmä. Mukaan voi tulla omalla nimellä tai nimimerkillä.
http://groups.yahoo.com/group/pointsaajat
Siis se joulun aikainen syöminen toi 500g painoa lisää. Ei paha kun muistelee mitä kaikkea tulikin syötyä. Nyt siis paino 67,5kg. Onko muilla käynnistys vaikeuksia???? Onneksi kaapit on aika tyhjänä herkuista, mutta kun niin tekis mieli kaikkea hyvää.... Ja huomenna olis pojan synttärit ja pitäis pysyä lujana. Apua!
eli voi hyvänen aika kun kroppa huutaa herkkuja. Välillä tulee sellaisia mielihaluja, että voi HUH HUH!! Mun täytyy jo aamulla hyvin tarkasti miettiä, että mitä aion kyseisenä päivänä syödä, nimittäin muuten karkaa mopo helposti käsistä....
appelsiinia ja sokeritonta mehukeittoa mennyt hullun lailla...otin kyllä ihan pikkasen kinuskipiirakkaa äsken=(
noh, illalla lenkille joten kyllä se siitä palaa!!
tsemiä naiset, muutaman päivän kun jaksaa kärvistellä, niin kroppa pian tottuuu uuteen syömisrytmiin!!!!
palaillaa..
mutta onneksi vain 700g!
Sitä se uuden vuoden sipsien popsiminen tietää...
Nyt seuraava tavoite päästä alle 70kg,mikä voi hyvinkin olla mahollista jo ens ma.Sitä odotellessa:ILOISTA VUODEN ALKUA KAIKILLE KANSSAKULKIJOILLE!
Aloitus: 73kg (24.10.)
Paino nyt: 69,0kg
aattoaamuna: 68,4kg
Eli: +++600g
Tavoite pääsiäiseen: 62kg
Tavoite vappuna lopullinen: alle 60kg
Käynnistymis vaieuksia täälläkin. Pikku napostelu jäänyt päälle, suklaata, pähkinöitä, juustoja jne. Yritän ottaa itseäni niskasta kiinni ja olla taas ensi maanantaina alle aattoaamun painon ;o)
TÄMÄ OLI ODOTETTAVISSA JA SALLITTAVISSAKIN NÄIN PYHIEN JÄLKEEN. JA OTAMMEKIN TÄMÄN MOTIVAATIONA ELI ENSI MAANANTAINA TUO VAJAA KYMPPI MEILLÄ YHTEISPUDOTUSTA, EIKÖS VAAN TYTÖT??!!!!
TIUKKANA,TIUKKANA VAAN. KATOTAAN MENEEKÖ -10 KILOA RIKKI VIIKKOPUDOTUKSESSA....
Mulla on nyt pikkasen uutta intoa taas. Alan pääsemään tosta joulukierteestä irti. Olo taas kevyempi, onneks. Kävin punnitsemassa aamulla tän ruhoni ja ny näytti 2 kg vähemmän kuin maanantaina. On tää jännää :D. Mä en oikeesti voi käsittää miten toi mun paino sahaa noin paljon. Mä siis TODELLAKIN kerään aivan älyttömästi nesteitä aina välillä ja sitten päivän kahden päästä juoksen pissalla koko ajan. Eikö teillä muilla vaihtele tuo paino koskaan enempä kuin muutama sata grammaa ylöspäin.. edes jouluna?? Mulle ton nesteen tekee näköjään heti menkat, suolainen ruoka, ylensyönti, ehkä krapulakin... Ota siitä selvää sitten mikä on todellinen tilanne...
No... jokatapauksessa... Uutta intoa olen saanu myös siitä kun mies alkoi kanssa pointsaamaan. Sillekin kertyny elopainoa aika tavalla ja sen tavoitteena oliskin laihtua n. 19 kiloa. Saas nähdä jaksaako se ja pysyykö sen motivaatio yllä. Samaa romppua käyttää kun mäkin (siihen kun saa 2 käyttäjää). Ihan mukaavaahan se jos molemmat saa syötyä samoja ruokia jne. Lupasin huomenna tehdä meille fetasalaattia ison kulhon (3%:sta maustetusta juustosta). Vielä kun sen sais mukaan ulos joskus ;)... Jos hyvin käy, niin ollaan molemmat hoikempia kesäksi .
Syöttekö muuten mitään vitamiinivalmistetta laihduttaessanne? Mä olen ottanut aina muistaessani Multivitan ja tyrkyttäny sitä miehelle myös, ettei jäis mitään saamatta kun ruokamäärät pienempiä (vaikkakin varmaan terveellisempiä) ja laihdutus kumminkin aika pitkäkestoista.
Että semmosta tällä kertaa. Niin.. JA mulla on nyt se askelmittari, ihan mukava kapistus. Tulee ainakin seurattua, että tulis riittävästi askeleita päivässä.
T:Lössykkä *kahvikupin ääressä*
ja hävetään. Miten ihmeessä mussa ei ole sen vertaa itsekuria!!
Eli taas paino siellä 88kilossa, vaikka oli jo 2kg vähemmän....
ai että mua ärsyttää----siinä lienee kiukkua taas tarpeeksi uudelleen motivoitumiseen. MÄ AION LAIHTUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mä näytän teille ensi maanantaina!!!!!! *uhkuu ja puhkuu*
santtis
Miten imettäjät olette vähentäneet pisteitä kun lapsi syö kiinteitä???Mun romppu ei tunnista kuin imettää/ei imetä alle 6kk lasta...
Mä vähensin viidellä pojoja ku kiinteät aloitettiin 5,5kk. Eli vanhat osaimetyspisteet ku iänikuisilla papereilla pointsaan.
eli aloitus on 86.7 kiloa 4.1 punnittuna.
Ainoa suunta alaspäin :)
mäkin tahtoisin porukkaan mukaan.
eli lähtö 70kg ja tavoite saada 60kg
Ma-aamuna täällä punnituspino, johon kriittiset lukemat miinukset tai ne plussat... ja vkolla yleistä löpinää avatuissa pinoissa. Tsempataan toisiamme.....
Kävin tossa nyt sitten katsastamassa syntisen lukemat. Joo, edelleenkin puolustausdun sillä, että söin eilen kokonaisen pizzan (joka oli tietysti niiiiin suolainen, että turvottaa.. hehe... alkaa selitykset loppumaan). Joo, no joulun jälkeen painoin 65,5 kg, nyt vaaka näytti 67,7 kg eli en oikein usko, että olisin sanut 2kg lisää ihan päivässä :D. Noh, niskasta otan itseäni kumminkin kiinni, ettei pahemmalle ala näyttää.
Aloitus: 76 kg (12.8)
paino nyt: mikä nyt sitten lie se todellinen... 67,7 kg?
painon pudotus yht: n. 10 kiloa
tavoite: ensin oli toi 67 kg, nyt tuntuu, että 65 kg, katsotaan nyt
Tasapainoilen siis periaatteessa, mutta eiköhän tässä nyt tullut pikkasen jouluna lisää, jotenka nyt pointsaillaan vähän tiiviiimmin näin vuoden alkuun. Jouluaattoaamuna paino oli muuten 63,3 kg, joten ihan oikeesti... 4,4 kg enemmän!!!? Huh.
Uusi vuosi ja uudet kujeet..