valemenkat?!
Heips!
Olen tehnyt kolme apteekin raskaustestiä. Ensimmäisellä kerralla ei tullut toista viivaa, pari päivää sen jälkeen tuli seuraavaan testiin kaksi viivaa, toinen viiva oli melko himmeä. Seuraavana päivänä tein kolmannen testin ja tuli taas viiva, joka oli jo hieman voimakkaampi!
JEE!!
Mua vaan kovasti ihmetyttää kun vuodan jonkin verran verta. Aina kun käyn vessassa paperiin tulee verta. Ei kauheesti mutta kuitenkin!??
Tänään on tullut vähän enemmän verta, verentulo alkoi 26.12.05 ja siis tiputtaa vieläkin. Tiputtelu alkoi silloin kuin kuukautisten pitikin alkaa!
Veri on vaaleampaa ja siis niukkaa, normaalisti vuodan tosi paljon!
Onkohan nää valemenkat vai mitä tää on?
Vai enkö ookaan raskaana?:(
Ensimmäiseltä lapseltani en kokenut tällaista!!! Huolestuttaa!!!
Kommentit (6)
Mulla oli alussa parin päivän " valemenkat" noin rv:lla 4-5. Sain myös raskaustestistä vuorotellen plussaa ja negaa... ja vuotoa tuli uudestaan viikoilla 6-8. Kävin yksityisellä alkuraskauden ultrassa viikolla 6+, jossa näkyi jo syke, ja se tietysti rauhoitti mieltä ainakin hetkeksi.
Olin kyllä silloin hulluna huolesta, mutta raskaus on mennyt muuten täysin normaalia tahtia - nyt jo 19. viikko menossa, ja odottelen innoissani rakenneultraa. Eli hyvin voi vielä käydä hyvin!
Tsempityksin,
Kaisa. ;)
Oli kiva kuulla, että ei vielä ole toivoa menetetty...!
Mulla on alavatsa oudon tuntuinen, ei varsinaisesti kipeä (!) mutta vähän niinkuin särkee!
Merkki jostain, kenties?
Mä taidan pyörittelen tätä asiaa mielessäni ehkä pikkasen liikaa, olenkohan luulosairas :)
Niin siinä sitten kävi, kuten alusta asti pelkäsin, sain kenskenmenon.
Mieli on maassa, mutta ei auta kuin katsoa kohti tulevaisuutta.
Sinuna ottaisin yhteyttä äitiyspolille tai neuvolaan... Itse kaksi keskenmenoa kokeneena tiedän että nuo merkit voi viitata keskenmenoon tai sitten raskaus voi jatkuakin. Mutta kannattaa ultralla tarkistuttaa!!
Kaikkea hyvää toivoen!!
Tuikku 11+6
Itselläni n 6 rv alkoi niukka vuoto (silloin ei pitänyt menkkojen tulla) Loppui kuitenkin parin pvän päästä. Mitään kipuja ei ollut. Juuri kuvailemallasi tavalla pyyhkiessä tuli verta. Toivoa siis on!
Täällä kuopiossa ei ainakaan pääse helpolla alkuraskauden ultraan jos vaan niukkaa vuotoa ja ei kipuja :-( Päivystyksessä oltiin tosi tylyjä kun yritin päästä tutkimuksiin. " se tulee ulos jos tullakseen, ei auta kuin odottaa" Noin sanottiin päivystyksessä.
Yksityisellä kohtelu on tietenkin toista:-)
Voimia ja tarrasukkia pienelle!
Toista pientä toivova pikkuesteri
Toivon todella että raskaana olen, mutta epäilys on kuitenkin mielessäni suuri. Verta tiputtaa vieläkin! Soitin neuvolaan ja sanoivat että raskausviikolla 7 voidaan ultrata, että olenko raskaana. Soitin myös yksityiselle ja sieltä sanottiin samaa! Ei auta siis kuin odottaa pari viikkoa.. Apua!
Mulla on kyllä samanlaisia oireita kun ensimmäiseltä eli rintoja aristaa ja ruoan tuoksu etoo, vai kuvittelenko vain..?
Harmittaa, kun alkuhuumassa ehdin kertoa raskaudestani vanhemmilleni ja siskoilleni.. :(
Mutta toivotaan parasta!!!!