Haluaisin saada apua teiltä äidit ja muutkin.
Poikani ja Miniäni tuovat lapsensa hoitoon minulle/lapsien mummolle joka viikonloppu perjantai-iltana ja hakevat lapsensa kotiin sunnuntaisin illalla kotiin,
lapset ovat 3v ja 11kk.
Itse juhlivat ja käyvät ravintoloissa joka ikinen viikonloppu.
Koton aollessa lasten ei tarvitse nukkua päiväunia ei kummankaan, toki vanhempi ei päiväunia niin kaipaakkaan, mutta nuorempikaan ei nuku kotona ollenkaan päivällä, sitten on kamalan kiukkuinen illalla huutaa ja rääkyy väsyneenä. Miniäni mielestä lapsia ei myöskään saisi pitää sylissä turhia koska oppivat sylivauvoiksi.
Nyt sitten kysyin pojaltani noista d-tipoista, ei kuulema anneta lapsille, ei kummallekkaan, pärjäävät hyvin ilmankin.
Ruoka on molemmille kotona valmis-/purkkiruokaa juomana vettä/mehua, molemmat myös saavat syödä sipsejä popcorneja, suklaata, karkkeja niin paljon kuin jaksavat.
Miten saan lasten vanhemmat oikeille jäljille, vai annanko kaiken olla.
Kommentit (6)
Poikani on reissuhommissa viikot ja tulee viikonlopuksi kotiin.
Olen niin vihainen pojalle ja sanoin että eihän nuo lapset enään tunnekkaan sinua.
Tuskastuttaa kun ei tiedä mitä tekisin.
Lapset tässä on pääasia ei se uskotko sinä vai et.
Minulla om devitolit omassa kaapissa joista annan lapsille, lasten äiti sanoi minulle äsken että taasko olet antanut lasten nukkua päikkärit, nyt ne ei sitten nuku aamulla pitkään vaan täytyy tehdä aamupala niille jo ennen klo 9, normaalisti lapset nukkuvat tuonne 12-13 asti kun eivät nuku päikkäreitä.
On kuitenkin ihanaa, että lapset pääsevät pois katsomasta sitä juopottelua. Mutta kenties olisi aihetta tukea ihan ammattilaisten kanssa sitä arkea?
Anoppi ei huoli eikä jaksa katsella :( Nostan sinulle hattua vaikka lasten vanhemmat hiukan hakoteillä....
nim.merkillä ei käynyt missään 7 vuoteen.
i ovat " ilmaista työvoimaa" ...vaikka jo vanhoja ja väsyneitä, eivätkä haluaisi hoitaa.
... siis mummola ei ole mikään juoppoyöhoitola. Eri asia jos kävisivät jossain työhommissa tai asioita hoitamassa.
Kyllä puuttuisin tuohon ruokintaankin. Eikös d-vitamiinin antamatta jättäminen altista diabeteksellekin jonkin tutkimuksen mukaan. Ja mitä suklaasyöjiä alle vuoden vanhat ovat
Molemmat lapset tarvitsisivat myös päiväunet. Kuka heitä hoitaa. Päivähoitopaikka voisi antaa ryhtiä lasten elämään. Ota yhteyttä vaikka neuvolaan, josko sieltä ottaisivat puheeksi miten pienten hoidossa pitäisi toimia.
Onkos niillä vanhemmilla alkoholiongelma vai miksi siellä ravintolassa pitää alinomaan juosta.